Metoda de diagnosticare SWOT

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc, jpeg
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 8986
Mărime: 77.70KB (arhivat)
Publicat de: Alex Ursu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: David Lavinia

Extras din referat

METODA DE DIAGNOSTICARE SWOT

AGENŢIA DE DEZVOLTARE „ÎMPREUNA”, este o organizaţie de drept privat, înfiinţată în 1999, cu caracter ne-patrimonial, apolitic, ne-guvernamental, de tip fundaţie, care îşi defăşoară activitatea în conformitate cu prevederile legii nr. 21/1924.

Misiunea Agenţiei este orientată în vederea păstrării şi afirmării personalităţii romilor, a recunoaşterii lor ca popor şi ca minoritate etnică şi naţională, prin activităţi de cercetare, documentare şi difuzare, elaborare şi implementare a politicilor sociale în folosul romilor.

Obiective urmărite sunt:

a)dezvoltarea comunităţilor de romi şi a proceselor de dezvoltare a localităţilor, în contextul

drepturilor civile, sociale, politice şi economice din care fac parte şi în contextul unor procese supra-

locale (naţionale şi internaţionale) cu care sunt articulate colectivităţile distincte de romi;

b)dezvoltarea relaţiilor de cooperare şi parteneriat cu asociaţii private, publice, naţionale şi

internaţionale, specializate în cercetarea şi implementarea programelor sociale pentru romi.

În realizarea obiectivelor sale, Agenţia de Dezvoltare Comunitară „Împreuna” va urmări cu prioritate:

a)analiza diferitelor tipuri de comunităţi de romi, a istoriei sociale şi a culturii lor specifice din perspectiva proceselor de schimbare socială, în contextul local şi naţional;

b)identificarea studiilor, a proiectelor de cercetare şi cooperarea în cadrul unor proiecte de

dezvoltare comprehensivă privind colectivităţile de romi, desfăşurate de diferite asociaţii, instituţii de

cercetare şi învăţământ, organizaţii guvernamentale şi non-guvernamentale din Romania şi din alte

ţări;

c)elaborarea de sinteze, documente, rapoarte de cercetare, pentru asociaţii şi organizaţii naţionale, guvernamentale şi non-guvernamentale interesate în cunoaşterea realistă a situaţiilor specifice, a colectivităţilor de romi;

d)participarea la elaborarea, implementarea şi evaluarea unor programe specifice de dezvoltare comunitară comprehensivă, realizate cu participarea colectivităţilor de romi din diferite localităţi din România şi din alte ţări;

e)organizarea pentru/şi finanţarea programelor specifice pentru instruirea şi specializarea tinerilor romi, prin susţinerea materială şi logistică, împreună cu alte organizaţii non-profit, instituţii guvernamentale, naţionale şi internaţionale;

f)în vederea sprijinirii accesului la informaţii a romilor şi a asigurarii cadrului de egalizare a şanselor, Agenţia de dezvoltare „Împreună” va acorda asistenţa pentru formarea organizaţiilor locale ale romilor, prin sprijinirea materială şi logistică, participare, pe domenii de acţiuni concrete, informare şi educaţie în domeniile: mass-media, economie, sănătate, cultură, istorie, drepturile omului etc. care nu contrazic prin scopul lor obiectivele Agenţiei şi legile româneşti.

Din punct de vedere organizaţional, pentru îndeplinirea misiunii şi a obiectivelor stabilite prin statut, Agenţia de Dezvoltare Comunitară „Împreuna” îşi propune, desfăşurarea următoarele obiective specifice:

În cadrul departamentului Implementare Proiecte:

1.Creşterea locaţiilor în care Agenţia lucrează.

2.Atragerea fondurilor necesare pentru susţinerea activităţilor în toate locaţiile aflate în „Harta Împreună”.

3.Realizarea unei reţele de colaborare între localităţile în care Agenţia „Împreuna”, lucrează.

4.Egalitate la angajare şi la locul de munca.

5.Împuternicirea femeilor aparţinând minorităţiilor etnice în sindicate.

6.Integrarea pe Piaţa Muncii prin Tehnologii Informaţionale.

7.Monitorizarea Reformei Pieţii Muncii.

8.Politici de dezvoltare pentru îmbunataţirea situaţiei comunităţilor tradiţionale.

9.Reţeaua Naţionala a Tinerilor Romi.

10.Reţele judeţene de colaborare a ONG-urilor Rome.

11.Integrarea şi incluziunea sociale a romilor.

12.Tineri romi-cetăţeni europeni.

În cadrul departamentul Resurse Umane:

1.Fiecare coordonator de proiect va instrui din rândul voluntarilor un asistent.

2.Asistentul va fi încadrat în Agenţie, în prima fază, pe baza de contract de voluntariat. În anul 2004, Agenţia „Împreună” urmăreşte încadrarea a 5 voluntari. Doi voluntari vor fi incluşi în staff-ul Agenţiei înca din februarie 2004, în proiectul educaţional cu finanţare UNICEF.

3.Pentru a motiva studenţii romi din facultăţile bucureştene în a activa în cadrul Agenţiei „Împreuna”, agenţia îşi propune să înfiinţeze un Departament distinct, „TINERET”, care să realizeze proiecte şi programe pentru tineret, în care aceştia să fie implicaţi în mod activ. Agenţia „Împreună” va pune la dispoziţie spaţiu, birouri şi echipamente. Programul de pregatire a voluntarilor va continua şi în anul 2005.

În cadrul departamentul Imagine:

1.Realizarea unei broşuri trimestriale în care să fie reflectată activitatea Agenţiei.

2.Realizarea unei mape de prezentare a Agenţiei (activităţi, proiecte, CV-uri staff etc).

3.Realizarea unui CD de prezentare.

4.Realizarea pliantelor de prezentare a proiectelor pe care Agenţia „Împreună” le derulează.

5.Realizarea unor afişe ale Agenţiei, precum şi a unor afişe de prezentare a proiectelor.

6.Realizarea paginii web în condiţii de grafică excepţionale.

Pentru consolidarea poziţiei Agenţiei de Dezvoltare Comunitară „Împreună” dorim încheirea unor parteneriate stabile cu:

1.Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă.

2.Agenţia Naţională pentru Romi.

3.Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială (Bucureşti).

4.Centrul European pentru Studii în Probleme Etnice (CESPE).

5.Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti şi Giurgiu.

6.Oficiul Naţional pentru Romi.

7.Organizaţia „Salvaţii Copiii”.

8.SPOLU International Foundation – Olanda.

9.Societatea de Analize Feministe Ana.

10.Roma Participation Program – Open Society Institute – Budapesta.

11.Reprezentanţa UNICEF în România, etc.

Conform statutului, Agenţia „Împreună” este coordonată de un Consiliu Director care numeşte un director executiv (Gelu Duminică). Pentru anul 2003, Agenţia îşi propune consolidarea poziţiei Consiliului Director, prin atragerea unor personalităţi care pot aduce un plus (financiar şi de imagine). În acest sens se intenţionează atragerea în Consiliul Director a unui reprezentant al ONR, Facultatea de Sociologie şi CESPE. Directorul executiv se va consulta în luarea deciziilor cu coordonatorii departamentelor din Agenţie.

Preview document

Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 1
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 2
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 3
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 4
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 5
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 6
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 7
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 8
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 9
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 10
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 11
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 12
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 13
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 14
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 15
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 16
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 17
Metoda de diagnosticare SWOT - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Diagram1.jpeg
  • Metoda de Diagnosticare SWOT.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Logistică în distribuție

Motivul pentru care am ales această temă este legat de activitatea complexa din domeniului distributiei, considerând că aceasta cunoaşte o...

Analiza Diagnostic și Perspectivele de Dezvoltare la SC Lider CMC SRL Suceava

INTRODUCTION Diagnostic analysis is a broad investigation of the main economic, technical, sociological, legal and management aspects of a...

Posibilități de Raționalizare a Poziției Concurențiale

Introducere Dintotdeauna transportul a fost o necesitate umană de bază şi o sursă importantă de câştig pentru cei care s-au ocupat de organizarea...

Creșterea performanței economico-financiare la SC Comnilis SRL

CAPITOLUL I PERFORMANȚA ECONOMICO-FINANCIARĂ.ABORDĂRI TEORETICE 1.1. Conceptul de performanță economico-financiară Conceptul de performanţă...

Analiza diagnostic a mediului de afaceri SC Moara Cibin SA

1. Prezentare generală a agentului economic Denumire: SC Moara Cibin SA; Domeniul de activitate : "Fabricarea și comercializarea produselor de...

Perfecționarea sistemului de management la SC Impact SA

Capitolul 1 Diagnosticarea viabilitatii economice si manageriale 1.1. Documentarea preliminara 1.1.1. Caracteristici tipologice ale firmei...

Diagnosticarea Strategică a Mediului Extern și a Mediului

Capitolul 1. Mediul economic contemporan Activitatea unei firme este influenţată de o manieră complexă de mediul înconjurător. Întreprinderea...

Analiza diagnostic strategică a SC Protecția Plantelor SRL

1 - Caracteristici tipologice ale firmei Denumire și sediu Societatea comercială PROTECTIA PLANTELOR este persoană juridică română având forma...

Ai nevoie de altceva?