Megatrans

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 992
Mărime: 70.59KB (arhivat)
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gheorghe Florin
Unive petre andrei

Extras din referat

Infiintata in anul 2002, Megatrans este o companie specializata in turismul national si european, detinand la ora actuala o vasta gama de furnizori care asigura accesul la: hoteluri, linii aeriene, companii rent-a-car, linii de croaziere. Compania dispune de un portal de rezervari complex (www.megatrans.ro) unde se pot gasi toate informatiile necesare unei calatorii ideale: descrierea destinatiilor si a hotelurilor, date despre zboruri, masini, nave de croaziera, preturi si rezervari. Datorita parteneriatelor pe care le intretine cu nenumarate companii de turism din mai toata Europa, Megatrans asigura accesul la cele mai rapide sisteme de rezervari la cele mai avantajoase preturi pentru bilete de avion, cazari, transferuri si tururi in strainatate. Se asigura asistenta on-line si telefonic atat in tara cat si in strainatate 12 ore pe zi, 6 zile pe saptamana, putand fi contactati si la sediul firmei pe str. Minervei, nr. 3, Iasi.

Compania doreste sa actioneze la fidelizarea actualilor clienti, recurgand la aplicarea unei tehnici promotionale si anume la implementarea unui program de continuitate. Pentru realizarea cu succes a acestei activitati, Megatrans aplica

urmatorii pasi: analizeaza piata, stabileste obiectivele, alege o strategie, implementeaza activitatile necesare, evalueaza rezultatul obtinut.a1. Analiza pieteiaPiata actuala a agentiilor de turism este formata dintr-o vasta gama de consumatori, de mai toate varstele, pasionati de calatorii, dornici sa cunoasca noi experiente. Ei fac parte din diferite sfere socio-demografice, au stiluri de viata si perceptii diferite, dispunand insa de un venit preponderent mare.

Populatia totala din aria geografica a acestei piete se imparte in consumatori si nonconsumatori. Consumatorii sunt persoanele care apeleaza in mod regulat la astfel de servicii, sunt informati si par satisfacuti in privinta lor,

devenind astfel principalii clienti. Nonconsumatorii pot fi relativi, adica acele persoanele care nu au apelat inca la aceste servicii fie din cauza lipsei informarii, fie deoarece nu au fost stimulati indeajuns pentru a o face, sau nu sunt convinsi de siguranta lor, insa le pot folosi intr-un viitor apropiat, si nonconsumatori absoluti, constand in persoane care nu vor apela niciodata la o agentie de turism, fie din cauza situatiei financiare precare, fie datorita faptului ca nu sunt pasionati de calatorii.

Preview document

Megatrans - Pagina 1
Megatrans - Pagina 2
Megatrans - Pagina 3
Megatrans - Pagina 4
Megatrans - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Megatrans.doc
  • Prima Pagina.doc

Alții au mai descărcat și

Promovarea Bomboanelor Delice

II.3.Componentele publicitatii Publicitatea nu este un remediu universal.Ea nu poate anula sau estompa erori calitative ale produselor sau...

Distribuția Produselor Turistice pe Internet

6 Turism si World Wide Web Una din problemele în încercarea de a evalua impactul Internetului si World Wide Web-ului în sectorul turismului este...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Rolul și locul brand-book-ului în poziționarea produselor pe piață

Actualitatea temei. Cu ceva timp în urmă, imaginea brandului proiecta şi susţinea produsul, asta deoarece brandul însemna o calitate bună, la o...

Raport de practică la combinatul de vinuri Cricova SA

CONŢINUTUL PRACTICII 1. Caracteristica generală a întreprinderii Domeniul de activitate - Combinatul de Vinuri „Cricova” S.A., renumit pentru...

Diagnosticul Financiar al Firmei SC Transali Company SRL

DIAGNOSTICUL FINANCIAR AL FIRMEI Capitolul 1 – Cadrul organizatoric al sistemului financiar şi contabil al întreprinderii 1.1. Prezentarea...

Ai nevoie de altceva?