In cadrul acestei teme as dori sa prezentati mediul de marketing si analiza SWOT la compania la care lucrati sau la orice alta companie doriti urmarind structura prezentata in resurse ( maxim 5 pagini) Mediul de marketing si analiza SWOT a firmei Oriflame Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o ingrijire naturala a pielii prin intermediul unei forte de vanzari independenta, in afara circuitului traditional al magazinelor de desfacere cu amanuntul. Compania Oriflame este una dintre companiile cele mai dinamice din lume, ce dispune de una dintre cele mai largi game de produse pe baza de ingrediente naturale, fara testare pe animale. Compania a fost fondata in 1967 si este prezenta in 54 de tari, detinand suprematia in vanzari pe piata produselor cosmetice in peste 30 de tari. Anual castiga aproximativ 550 milioane EUR din vanzari, avand peste 1,4 milioane de clienti directi in toata lumea. Cataloagele sale sunt traduse in 35 de limbi, intr-un tiraj de aproape 70 de milioane de exemplare. Detine in portofoliu peste 650 de produse cosmetice, si un numar de doar 4200 de angajati.. In Romania Oriflame este prezenta din 1995.Compania a inregistrat, la sfarsitul anului 2002, 60% recunoastere a marcii pe piata romaneasca.Oriflame este o companie pentru romani, condusa de romani, cu capital integral suedez. Compania Oriflame este caracterizata de un spirit intreprinzator, conducere descentralizata si o atmosfera tinereasca si plina de entuziasm. Misiunea companiei Oriflame: "Misiunea noastra este de a oferi o sansa pentru fiecare. Noi suntem aici pentru a oferi tuturor accesul la produse cosmetice intr-un mod simplu si inteligent, dar si pentru a imbunatati viata oamenilor prin intermediul unei afaceri dinamice." Portofoliul companiei numara peste 650 de produse de machiaj (Giordani Gold), produse de intretinere (Skindividual, Ecollagen, Time Reversing), parfumuri si ape de toaleta (Giordani, Volare, Sensoria, Glacier, Eclat, Ascendant), produse de ingrijire pentru barbati (creme de fata, creme de ochi, Abdo Sculpt Gel), produse de ingrijire a corpului (geluri de dus, sampoane, creme de corp). Analiza preliminara a produsului: Rezultatele pe care Oriflame le obtine depind atat de activitatea pe care ea o desfasoara, cat si de factori externi care tin de piata si de celelalte componente ale mediului in care functioneaza. Abordand problematica mediului intreprinderii, trebuie sa avem in vedere cele doua componente de baza ale acestuia: mediul intern si mediul extern. Mediul intern este alcatuit din ansamblul activitatilor, relatiilor si resurselor interne a caror utilizare creeaza conditiile integrarii firmei Oriflame in mediul extern. Prin mediul extern intelegem ansamblul agentilor si fortelor din afara firmei Oriflame care pot afecta modul in care aceasta isi mentine sau isi dezvolta schimburile pe piata. Mediul de marketing are doua componente: micromediul si macromediul
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).