Mediul Cultural International

Cuprins referat Cum descarc?

I.MEDIUL INTREPRINDERII 3
1.1 Mediul de piata supranational 3
1.2 Mediul de piata national 4
II. MEDIUL CULTURAL 4
2.1. Mediul cultural international.Aspecte conceptuale 4
2.2 Elementele culturii 5
2.3.Cunoasterea culturala 8
2.4.Analiza culturala 8
2.5.Negocieri internationale 9
2.6 Etica in afaceri 9
BIBLIOGRAFIE 10


Extras din referat Cum descarc?

I.MEDIUL INTREPRINDERII
Mediul poate fi considerat un ansamblu de factori alcatuind o structura complexa ,eterogena;factori de natura economica,sociala,culturala,juridica,demografica.
Rugiadini considera mediul ca un ansamblu de fenomene externe intreprinderii care au relatii functionale de un anumit nivel cu variabilele interne ale sistemului organizational.
V. Coda arata ca mediul poate fi gandit ca un ansamblu de numeroase subsisteme interconectate variat intre ele(piata muncii,piata financiara,piata monetara,pietele de vanzare a produselor,tehnologiile etc)Toate aceste subsisteme sunt integrate in macromediul economic,politic,demografic,social,cultural al unei anumite tari sau sau al unui sistem mai vast.
Mediul de piata international are 2 componente:micromediul si macromediul de marketing.Macromediul de marketing se structureaza la randul sau in:
-mediul supranational 
-mediul national
1.1 Mediul de piata supranational
Structura mediului de piata supranational:
A.Reglementari supranationale ale organismelor internationale si ale cooperarilor economice supranationale ce au drept emitenti :
a) organizatii internationale generale;
b) comisii de specialitate a acestora;
c) cooperari economice internationale;
B. Dezvoltari internationale bi si multilaterale
1.2 Mediul de piata national
Componentele mediului national:
- Mediul politic
- Mediul economic
- Mediul cultural
- Mediul fizico-geografic
- Mediul socio-demografic
II. MEDIUL CULTURAL
2.1. Mediul cultural international.Aspecte conceptuale
Intensificarea comertului mondial, deschiderea pietelor si cresterea concurentei au fortat firmele sa-si extinda operatiunile. Provocarea pentru specialistii in marketing consta in capacitatea de a face fata diferentelor in valori si atitudini, modele de comportament , acestea avand un important impact asupra implementarii programelor de marketing pe diverse piete. In vederea abordarii pietei globale sau a unor segmente globale firma trebuie sa inteleaga comportamentul de consum pe diferite piete si sa cerceteze daca exista similaritati sau daci pot fi obtinute prin eforturi de marketing.
Parcurgand literatura de specialitate constatarea care se impune este ca in timp ce cultura si interculturalitatea constituie un subiect important al dezbaterilor stiintifice iar diferentele culturale sunt analizate din mai multe puncte de vedere si pe diferite pozitii este greu de identificat un consens cu privire la definire si de aceea problema ramane mereu deschisa asupra instigarii stiintifice. Astfel in 1870 antropologul Eduard Taylor defineste cultura ca ,, un complex intreg ce include cunostintele, crezul, arta, morala, legile, cutumele,precum si celelalte capacitati acumulate de om ca membru al societatii.'' 
Edward T. Hall a realizat unul din cele mai valoroase studii referitoare la efectul culturii asupra afacerilor, introducand conceptele de cultura simpla si cultura complexa 
Culturile cu un grad de complexitate scazut cuprind informatii care sunt continute explicit in cuvinte. De exemplu, culturile nord americane se angajeaza in comunicatii de o complexitate scazuta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mediul Cultural International.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!