Mediul concurențial Milka

Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Eu am ales sa abordez in acest proiect subiectul principal ciocalata ,,Milka". Consider ca in acest moment acest sortiment de ciocolata este foarte apreciat de clienti. Sunt de parere ca cei mai multi dintre clienti cumpara aceasta ciocolata gratie texturii fine pe care o are. Deasemenea am ales acest subiect doarece am dorit sa aflu cum se prepara ciocolata Milka si care sunt ingredientele folosite.
In cadrul proiectului voi descrie acest produs si concurentul sau direct, Kanfia Dulce.
Ciocolata Milka
Milka reprezinta una dintre cele mai cunoscute marci de ciocolata la nivel international si national, fiind usor de recunoscut prin ambalajul mov si simbolul vacutei. Este marca de ciocolata cu cea mai rapida ascensiune, ce a ajuns in pozitie de top pe segmentul de tablete, precum si la nivelul pietei de ciocolata si este cunoscuta de peste 90 la suta dintre romani, conform studiilor de piata Nielsen si GFK. Portofoliul Milka cuprinde produse in toate segmentele principale ale pietei: tablete, praline si batoane.
Scurt istoric al produsului
Philippe Suchard isi deschide propria ciocolaterie in Neuenburg cam prin 1800 , si printr-un anunt publicitar face reclama pentru un nou desert proaspat, "au chocolat fin de sa fabrique", ceea ce inseamna in romana "ciocolata fina de casa". In 1820 isi extinde afacerea si cumpara o moara parasita dotand-o cu ceva ustensile rudimentare iar Suchard putea produce 25-30 kg de ciocolata pe zi, pe care in prima faza a vandut-o sub forma de tablete sau napolitane.
In 1887, Carl Russ Suchard, ginerele lui Philippe Suchard fondeaza prima fabrica de ciocolata din Imperiul Austro-Ungar de la acea vreme. La acel moment, ciocolatei (cu exceptia ciocolatei lichide) nu ii fusese adaugat lapte, astfel incat acesta era o delicatesa inchisa la culoare si amaruie. Abia in anii 1890 a fost scoasa pe piata ciocolata cu lapte Suchard. Unsprezece ani mai tarziu, in 1901 ,,Legenda Mov" vede lumina zilei, cand numele marcii ,,Milka" este inregistrat. Inca de la aparitie, ambalajul tabletei Milka este mov, pe acesta fiind imprimate o vacuta si o vedere panoramica a Alpilor. Numele ,,Milka" reprezinta, de fapt alaturarea primelor silabe ale cuvintelor lapte (Milch) si cacao (Kakao) in limba germana.
Ciocolata Milka este o marca a companiei Kraft Foods, dar din 2012 este o marca a companiei Mondelez International Inc. 
= 
Un nume nou, aceleasi obiective:
Noul nume al companie este un cuvant recent inventat care sugereaza ideea de lume delicioasa plina de momente de bucurie. "Monde" este inspirat din versiunea latina a cuvantului "lume" si "delez" este o expresie originala a cuvantului "delicios". "La nivel de consumator, schimbarea numelui companiei nu este una majora. Marcile bine cunoscute si indragite, din portofoliul Mondelez Romania, ce au apartinut anterior Kraft Foods Romania, sunt aceleasi -  cafea: Jacobs, Nova Brasilia si sistemul de preparare a cafelei -  Tassimo; ciocolata: Milka,Toblerone, Poiana si Africana; biscuiti: belVita, OREO, Milka, Pepito, Pim`s, Barni, TUC si bomboanele Halls.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mediul concurential Milka.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

a. www.milka.ro
b. www.iqads.ro
c. www.capital.ro
d. www.recomand.ro
e. www.marketmonitor.ro
f. www.ganduritandrete.ro


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!