Mc Donald's

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere 2
Prezentarea firmei 3
Organigrama angajati 4
Micromediul in care firma isi desfasoara activitatea 5
Analiza furnizorilor 5
Analiza clientilor 6
Analiza concurentilor 6
McDonald's si avantajele sale 7
Matricea BCG(Boston Consulting Group) 8
Macromediul in care firma isi desfasoara activitatea 9
Mediul demografic 9
Mediul economic 9
Mediul natural 10
Mediul tehnologic 11
Mediul politic 12
Mediul cultural 12
Analiza swot 13
Mixul de marketing 14
Politica de produs 14
Politica de distributie 15
Politica de pret 16
Politica de promovare 17
Concluzie 19


Extras din referat Cum descarc?

Introducere
In acest proiect am ales sa vorbesc despre McDonald's un lant de magazine tip fast-food din intreaga lume. 
McDonald's Corporation (listata la Bursa de valori sub codul MCD) este cel mai mare lant de restaurante de tipul fast-food din lume, vanzand cu prioritate hamburgeri, pui , cartofi prajiti, amestecuri de bauturi racoritoare pe baza de lapte (asa numitele milkshake-uri) si bauturi carbo-gazoase. Mai recent, a inceput sa ofere si salate, fructe, snack wraps si carrot sticks. McDonald's este cel mai mare retailer global din domeniul serviciilor alimentare, cu peste 32.000 de restaurante in 117 tari.
Afacerea a inceput in 1940, cu un restaurant deschis de fratii Dick si Mac Macdonald in San Bernardino, California. Introducerea "Sistemului de Servire Rapida" in 1984 stabilea principiile restaurantelor fast food. Corporatia prezenta isi dateaza fondarea din timpul deschiderii restaurantului franciza de catre Ray Kroc, din Des Plaines, Illinois din 15 aprilie 1955, acesta fiind al noualea restaurant McDonald's. Kroc a cumparat mai tarziu drepturile legale ale fratilor McDonald asupra companiei si a condus expansiunea sa in toata lumea.
Restaurantul McDonald's a ajuns sa ocupe o pozitie esentiala nu numai in lumea afacerilor ci si in cultura americana. McDonald's se straduieste permanent sa-si infiga radacinile tot mai adanc in societatea americana si in afara ei. Asa cum a spus si presedintele companiei "scopul nostru este sa dominam totul, la nivel international, industria restaurantelor cu servire rapida.[...] doresc ca restaurantul McDonald's sa fie mai mult decat un lider; vreau sa domine".
A inceput ca un fenomen al suburbiilor si al oraselor de marime medie, dar in ultimii ani s-a mutat in orasele mici, in care se credea ca un astfel de restaurant nu are clienti suficienti, si in orasele mari, considerate mult prea sofisticate. 
McDonald's alege calea restaurantelor fast-food, insa isi incearca norocul prin forte proprii, neapeland la sistemul francizei. Fiecare ban castigat este reinvestit in reteaua de restaurante, ce in prezent cuprinde peste 400 de locatii. Ray Kroc, cel care a avut ideea vanzarii francizelor McDonald's ,era un om cu idei grandioase , dar nici macar el nu putea anticipa care va fi impactul imbitiilor sale. Restaurantul McDonald's este una din industriile a caror dezvoltare a avut cel mai mare impact asupra societatii contemporane , si a facut ca populatia sa isi schimbe modul de viata si alimentatia. 
Restaurantele McDonald's se gasesc in 120 de tari si teritorii din jurul lumii si servesc aproape 54 milioane de clienti in fiecare zi.
ajoritatea restaurantelor independente McDonald's ofera servire direct in masina(drive through) sau servire in restaurant(counter service) care au zonele de mese inauntrul, si cateodata in afara restaurantului. Drive-Thru, Auto-Mac, Plateste si condu, sau McDrive, precum este cunoscut in multe tari, are, in multe cazuri locuri separate pentru plasarea, platirea si preluarea comenzii.
Unele restaurante McDonald's aflate in zone sub-urbane si in unele orase ofera zone mari in care copii se pot juca numite "McDonald's PlayPlace" in caz ca acestea se afla inauntrul restaurantului sau "Playland", in caz ca acestea se afla in afara restaurnatului. Primul PlayPlace cu un tub unde copii se pot juca, cu gropi cu mngi si cu tobogane a fost introdus in 1987 in SUA, iar modelul a fost replicat dupa aceea pe scara larga. Unele dintre spatiile PlayPlace au fost renovate in locuri "R Gym".
Prezentarea firmei
McDonald's Romania
Adresa: Soseaua Nicolae Titulescu nr. 4-8 
Cladirea America House, Aripa de Vest 
Etaj 5, Sector 1, Bucuresti 
Cod Postal: 011141 
J40 / 16755 / 1994 
RO 6205722 
Capital social: 44.275.010 lei
Misiunea firmei McDonald's este aceea de a promova un mod de alimentatie sanatos si convenabil, ca solutie optima pentru un mod de viata dinamic, cat si schimbarea perceptiei unor grupuri de consumatori care privesc McDonald's ca pe o placere vinovata. Strategia companiei este de a oferi produse de cea mai buna calitate la preturi accesibile, fara ca aceasta sa le afecteze valoarea in consum. Obiectivele companiei se refera la cresterea relevantei marcii si a produselor oferite si convingerea consumatorilor ca McDonald's este locul si modul preferat de a manca. McDonald's nu-si propune sa produca pentru a revinde ci sa creeze o legatura pe termen lung cu clientii, sa-si transforme consumatorii in iubitori ai marcii. Pentru a-si realiza aceste scopuri, firma a venit cu idei inovative, incercand sa satisfaca gusturile tuturor consumatorilor, indiferent de varsta,sex, etnie sau ocupatie. Misiunea acestora este de a se pune in locul consumatorilor. Operatiunile McDonald's din intreaga lume sunt aliniate in jurul valorii de o strategie globala numita Plan for win (Planuieste pentru a castiga), care se concentreaza cu o exceptionala experienta cu clientii: Oameni, produse, locuri, preturi si promotii.
Pentru ca misiunea lor sa fie indeplinita cu succes, cei de la McDonald's se bazeaza pe 7 valori stabilite de ei,iar acestea sunt: 
Plaseaza experienta cu clientii in centru a tot ceea ce fac: clientul este motivul pentru care acestia exista, si isi demonstreaza aprecierea prin mancare de calitate inalta.Scopul este acela de a atinge calitatea, servicii si curatenie pentru fiecare client in parte, de fiecare data.
Sunt devotati oamenilor: ofera oportunitati, cultiva talentul, dezvolta lideri si premiaza realizarile. Sunt de parere ca o echipa bine antrenata individual cu diverse medii si experiente , care lucreaza impreuna intr-un mediu care favorizeaza nivelul ridicat de angajament este esential pentru a continua succesul.
Cred in sistemul McDonald's. Modelul de afaceri McDonald's, descris ca fiind un "scaun cu trei picioare" al angajatilor, al operatorilor, si al furnizorilor este fundatia, iar echilibrarea intereselor celor trei grupe este cheia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mc Donald's.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!