Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert

Referat
6.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2004
Mărime: 28.86KB (arhivat)
Publicat de: Andra Pătrașcu
Puncte necesare: 6

Extras din referat

ROMKUVERT SRL este o societate mixta romano-germana, parte integranta a concernului MAYER, specializata in productia, importul si comercializarea de plicuri. A fost infiintata in 1994 si, dupa doi ani, a devenit si a ramas numarul 1 in Romania, in domeniul ei de activitate. Cifra de unitati vandute in 2001 depaseste 250 de milioane de plicuri .

Grupul Mayer-Kuvert este cea mai mare companie particulara producatoare de plicuri din Europa.Acest grup este alcatuit din intreprinderi specializate intr-un singur domeniu, capabile sa ofere cele mai bune produse si servicii.Clientii beneficiaza de calitate in peste 30 de locatii in Europa, in care lucreaza peste 800 de persoane. Numai in Germania productia zilnica este intre 22 si 25 de milioane de plicuri. Aceasta cifra creste la 40 de milioane daca se considera productia intregului grup. Ceea ce inseamna o medie de aproximativ 40 miliarde de plicuri pe an !

Tehnologia germana si materia prima de foarte buna calitate recomanda aceastat societate ca leader incontestabil pe piata de profil din Romania, 30% din productia globala reprezentand exporturi in tarile balcanice si Comunitatea Europeana.

Gama variata de plicuri, produsa in proportie de 90% in tara, reuseste cu succes sa acopere piata de profil. In plus, tehnologia tiparului utilizata ii confera calitatea de furnizor de servicii complete in domeniu. Avand o carte de vizita solida prin prisma colaborarii cu institutiile representative ale statului si companii private, mari consumatoare de plicuri, firma poate face fata onorabil oricarei cereri ce ar putea veni din parte oricui.

La cerere, Romkuvert executa plicuri din orice alt tip de hartie, de dimensiuni variate, standard sau personalizate.

Romkuvert produce plicuri din orice fel de hartie, de orice dimensiune, cu fereastra pozitionata aproape in orice zona a plicului.

Plicurile pot fi gumate( cel mai mult folosite de catre serviciile postale ), autoadezive (adeziv pe baza de latex aplicat in doua benzi ) sau siliconice ( adezivul e protejat de o banda siliconica ).

Folia transparenta din dreptul ferestrei plicurilor permite citirea adreselor si codurilor de bare.

In industria aceasta, procedeele de tiparire sunt foarte importante.Plicurile de tiparite sunt foarte importante.Plicurile pot avea tipar interior ( imbunatatire a opacitatii hartiei, logo-ul expeditorului) sau la exterior ( logo-ul si adresa expeditorului, reclame ).

Anul acesta au inceput sa importe plicurile PIN pentru Banca Comerciala Romana, precum si plicuri plastifiate pentru Posta Romana, plicuri cu burduf din hartie speciala cu tipar exterior pentru bani folosite de Raiffeisen Bank, precum si alte plicuri cu deschideri speciale cum ar fi plicurile de cuvertat pentru Mobifon , respective Orange.

Daca in 1996 se vindeau plicurile simple, actualmente ponderea plicuri simple/ plicuri tiparite este de 1/1, si in crestere piata de plicuri personalizate, folosite in diverse campanii publicitare.

In continuare se vand la fel de bine si plicurile simple, prin reteaua de distribuitori , pe care o au , iar gama cea mai bine vanduta este gama cea 80gr./mp, din hartie Prestige importata direct de la UPM din Franta. Aceasta are o pondere in vanzari cantitativ de 44% din vanzarile totale de plicuri.

Zonele de distributie

Pe o piata fragmentata asa cum este cea romaneasca , cheia succesului este distributia. Fortele de vanzare sunt specifice unei distributii de produse cu grad zero de perisabilitate si este formata din 50 de distribuitori si 6 agenti de vanzare , care coordoneaza zonele de distributie.

Pentru o distributie optima societatea si-a creat o logistica corespunzatoare, respectiv dotarea cu:

- 4 autoutilitare , pentru transport in tara si in Bucuresti, transportul marfii find franco depozit client

Tabel 1

Nr. crt Zona de distributie Vanzari plicuri 2002 ( buc plicuri)

1 ARAD TIMISOARA HUNEDOARA BIHOR 6,206,605

2 BACAU FOCSANI BUZAU HARGHITA COVASNA 1,048,050

3 BRASOV SIBIU RAMNICU-VALCEA PRAHOVA DAMBOVITA ARGES 6,085,180

4 DOLJ OLT GORJ MEHEDINTI TELEORMAN GIURGIU CARAS-SEVERIN 3,469,911

5 CLUJ SALAJ SATU-MARE ALBA MARAMURES MURES BISTRITA-NASAUD 7,322,240

6 IASI BOTOSANI SUCEAVA PIATRA-NEAMT VASLUI 2,384,650

7 CONSTANTA CALARASI IALOMITA TULCEA BRAILA GALATI 2,689,700

8 BUCURESTI 82,164,737

9 EXPORT 56,714,960

Preview document

Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 1
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 2
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 3
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 4
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 5
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 6
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 7
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 8
Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Marketingul Serviciilor - Societatea Romkuvert.doc

Te-ar putea interesa și

Program de marketing internațional privind lansarea unui nou produs pe o piață externă

REZON MEDIA GRUP SRL Rezon Media Grup s-a lansat pe piata domestica din Bulgaria dar nu a avut succesul scontat si s-a orientat pe o piata...

Ai nevoie de altceva?