1. Definiti mk si identificati cele 3 dimensiuni ale acestuia Ansamblul instrumentelor de analiza , metodelor de previziune si de cercetare a pietei utilizate in vederea cunoasterii cadrului dinamic al cererii si nevoilor consumatorilor Dimensiuni ale mk : - dimensiunea operationala ( realizarea activitatilor care permit patrunderea , mentinerea si extinderea pe piata ) - dimensiunea strategica ( metode si tehnici de analiza a mediului si de fundamentare a strategiei ) - dimensiune culturala ( conceptia , starea de spirit care orienteaza intregul demers al intreprinderii) 2. Identificati si analizati factorii ce pot influenta comportamentul consumatorului de servicii financiar bancare persoana fizica Factori: - Culturali( asociati credintelor de baza , eticii moralului, limbajuluivalorilor traditionale ) - Sociali ( grupurile sociale au inpact direct si indirect asupra convingerilor de baza si valorilor fiind interpretate si aplicate in diferite circumstante ). - Personali ( acesti factori sunt , varsta , ocuptia , stilul de viata , etapa din ciclul de viata ) - Economici ( veniturile disponibile , economiile si mijloacele fixe , datoriile , puterea de imprumut si atitudinea privind relatia cheltuire-economisire) - Psihologici( doi factori majori influenteaza acest factor : a) motivatia , considerate o stare interiaoara care mobilizeaza un organism in vederea unui anumit scop ; b) Percepia, sau reatia unei personae este foarte mult influentata de perceptia ei privind o situatie sau un produs Perceptiile putand fi diferite 3. Prezentati relatia dintre organizatia prestatoare de sevicii financiar bancare si clientul persoana juridica. - organizatiile pot folos serviciile si produsele unei ingure banc pentru: - Imprumuturi; - Obtinerea unui venit sub forma de dobanda; - Transfer de bani - Gestionarea riscului pentru propriile lor afaceri; - Obtinerea de informatii financiare; - Consultanta sau expertiza in domenul financiar bancar - 3 factori au o influenta mare: - marimea firmei - sectorul economic - stilul de conducere 4. Personalul , element esential al reusitei politicii de marketing Personalul de vanzare trebuie sa se comporte astfel incat , pentru consummator , decizia de cumparare sa para un process firsc sis a implice minimum de efor. In acelasi imp are un rof foarte important in promovarea serviciului financiar Persnalul este important pt ca : - reprezinta serviciul finacnciar bancar ; - reprezinta compania in fata consumatorului; - este cel care vinde serviciul 5. Enumerate si analizati caracteristicile serviciilor financiar bancare a) Intangibilitatea ,serviciile sunt intangibile , poate fi dificil pt un client sa inteleaga sau sa evalueze valoarea lor inainte de cumparare b) Inseparabilitatea Serviciile nu pot fi create si stocate in vederea unui viitor consum , ele fiind create si consummate pe loc c) Perisabilitea , Cum produsele sunt produse si vandute in acelasi timp ele nu pot fi depozitate pt viitor d) Variabilitatea , Calitatea serviciilor depinde de cine le asigura , cand ubde si timpul necesar pt asigurarea serviciului e) Responsabilitatea confidentialitatii , asigurarea protectiei si administrarea fondurilor intr-o maniera multumitoare f) Fluxul infomatioal in dublu sens , tranzactii in dublu sens (banca -client) 6. Care sunt facotrii care influenteaza strategiile de produs Strategiile de produs sunt influentate de o serie de factori , atat interni cat si externi , privind diversificarea, extinderea sau inoirea produselor Factori: - consumatorii ( PF, PJ Statul ,Societati Financiare) - concurenta ( fiind o importanta sursa de informatii ce pot fi utilizate in deczii referitoare la politica de produs) - mediul tehnologic ( cu influenta asupra dezvoltarii produselor cat si aasupra strategiilor de distributie ) - legislatia si cadrul juridic ( produsele fiind influentate si controlate prin sistemul de taxe impuse de normele juridice) 7. Prezentati particularitatile pretului serviciilor financiar bancare a) Importanta pretului pt vanzator prin ( costurile produsului, profitul obtinut din vanzare , capacitatea de adaptare la cerintele pietei) b) Importanta pretului pt comparator prin( valoarea produsului sau serviciului, costurile suportate , puterea de cumparare )
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).