Marketingul serviciilor bancare

Extras din referat Cum descarc?

1.	Definiti mk si identificati cele 3 dimensiuni ale acestuia 
Ansamblul instrumentelor de analiza , metodelor de previziune si de cercetare a pietei utilizate in vederea cunoasterii cadrului dinamic al cererii si nevoilor consumatorilor 
Dimensiuni ale mk :
-	dimensiunea operationala ( realizarea activitatilor care permit patrunderea , mentinerea si extinderea pe piata )
-	dimensiunea strategica ( metode si tehnici de analiza a mediului si  de fundamentare  a strategiei )
-	dimensiune culturala ( conceptia , starea de spirit care orienteaza intregul demers al  intreprinderii)
2.	Identificati si analizati factorii ce pot influenta comportamentul consumatorului de servicii financiar bancare persoana fizica 
Factori:
-	Culturali( asociati credintelor de baza , eticii moralului, limbajuluivalorilor traditionale )
-	Sociali ( grupurile  sociale au inpact direct si indirect asupra convingerilor de baza si valorilor fiind interpretate si aplicate in diferite circumstante ).
-	Personali ( acesti factori sunt , varsta , ocuptia , stilul de viata , etapa din ciclul de viata )
-	Economici ( veniturile disponibile , economiile si mijloacele fixe , datoriile , puterea de imprumut si atitudinea privind relatia cheltuire-economisire)
-	Psihologici( doi factori majori influenteaza acest factor :
a)	motivatia , considerate o stare interiaoara care mobilizeaza un organism in vederea unui anumit scop ;
b)	Percepia, sau reatia unei personae este foarte mult influentata  de perceptia ei privind o situatie sau un produs Perceptiile putand fi diferite 
3.	Prezentati relatia dintre organizatia prestatoare de sevicii financiar bancare  si clientul persoana juridica.
- organizatiile pot folos serviciile si produsele unei ingure banc pentru:
- 	Imprumuturi;
- 	Obtinerea unui venit sub forma de dobanda;
- 	Transfer de bani
- 	Gestionarea riscului pentru propriile lor afaceri;
- 	Obtinerea de informatii financiare;
- 	Consultanta sau expertiza in domenul financiar bancar
- 3 factori au o influenta mare: - marimea firmei
- sectorul economic
- stilul de conducere
4.	Personalul , element esential al reusitei politicii de marketing 
Personalul de vanzare trebuie sa se comporte astfel incat ,  pentru consummator , decizia de cumparare sa para un process firsc sis a implice minimum  de efor. In acelasi imp are un rof foarte important in promovarea serviciului financiar  
Persnalul este important pt ca :
-	reprezinta  serviciul finacnciar bancar ;
-	reprezinta compania in fata consumatorului;
-	este cel care vinde serviciul 
5.	Enumerate si analizati caracteristicile serviciilor financiar bancare 
a)	 Intangibilitatea ,serviciile sunt intangibile , poate fi dificil pt un client sa inteleaga sau sa evalueze valoarea lor inainte de cumparare 
b)	Inseparabilitatea Serviciile  nu pot fi create si stocate in vederea unui viitor consum , ele fiind create si consummate pe loc 
c)	Perisabilitea , Cum produsele sunt produse si vandute in acelasi timp ele nu pot fi depozitate pt viitor 
d)	Variabilitatea , Calitatea serviciilor depinde de cine le asigura , cand ubde si timpul necesar pt asigurarea serviciului
e)	Responsabilitatea confidentialitatii , asigurarea protectiei si administrarea fondurilor intr-o maniera multumitoare 
f)	Fluxul infomatioal in dublu sens , tranzactii in dublu sens (banca -client) 
6.	Care sunt facotrii care influenteaza strategiile de produs 
Strategiile de produs sunt influentate de o serie de factori , atat interni cat si externi ,  privind diversificarea, extinderea sau inoirea produselor 
Factori:   -   consumatorii ( PF, PJ Statul ,Societati Financiare)
-	concurenta ( fiind o importanta sursa de informatii ce pot fi utilizate in deczii referitoare la politica de produs)
-	mediul tehnologic ( cu influenta asupra dezvoltarii produselor cat si aasupra strategiilor de distributie )
-	legislatia si cadrul juridic ( produsele fiind influentate si controlate prin sistemul de taxe impuse de normele juridice)
7.	Prezentati particularitatile pretului serviciilor financiar bancare 
a)	Importanta pretului pt vanzator prin ( costurile produsului, profitul obtinut din vanzare , capacitatea de adaptare la cerintele pietei)
b)	Importanta pretului pt comparator prin( valoarea produsului sau serviciului, costurile suportate , puterea de cumparare )


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketingul serviciilor bancare.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!