Informatii generale. Orasul Stockholm are o populatie de 1.8 milioane locuitori si acopera o suprafata de 6000 km patrati; regiunea orasului este impartita in 26 municipalitati care ocupa 1.5% din suprafata Suediei. Orasul reprezinta centrul economic, politic si cultural al Suediei, precum si un important centru financiar si economic pentru tarile nordice. Populatia orasului reprezinta 20.5% din totalul polpulatiei din Suedia. Numarul locuitorilor creste in mod constat in comparatie cu populatia tarii in ansamblu. Locuitorii orasului sunt in majoritate de varsta medie si mai mult de 30% au diploma de studii superioare. Economia inregistreaza cresteri mai mari decat in celelalte regiuni ale Suediei. Majoritatea populatiei lucreaza in sectorul serviciilor. Exista peste 100 000 de companii care isi desfasoara activitatea in regiunea capitalei, din care aproximativ 25 000 activeaza in domeniul tehnologiei. Practicile in marketinglul urban. Sumarul evenimentelor majore in marketingul urban din Suedia. Procesul marketingului urban in regiunea Stockholm Anul Evenimente in marketingul urban Evenimente la nivel de retea Evenimente la nivel macro 1997 Se infiinteaza Business Arena Stockholm (BAS); participantii au fost: - "the TIME" - Bioscience (in domeniul sanatatii) - Sectorul mediului inconjurator - Firme bancare si financiare BAS este detinuta de capitala Stockholm si alte 24 de comunitati; Suedia -membra a UE(1995); 1998 Adunarea vizitatorilor din Stockholm ( Stockholm`s Visitors Board-SVB)- parteneriatul public-privat sustin eforturile SVB ; Alti jucatori in retea: Lanstyrelsen, fondurile structurale Fluxul de investitii straine in Stockholm au s-a intensificat, astfel in anii 1990 a ajuns la 1.2 mld $ 1999 Christer Asplund devine Directorul BAS si al Agentiei de Dezvoltare Economica din Stockholm. Asplund isi ocupa o parte importanta din timpul sau cu link-urile din sectorul privat. Regiunea Marii Baltice prezinta interes ca o poarta si borna de comunicare. 2000 Regiunea de excelenta in branding devine "umbrella" sub care participantii la realizarea marketingului urban isi desfasoara activitatea; 2001 Regiunea medicala Upsalla-Stockholm se stabileste. "Insirat de Stockholm"-sloganul orasului realizat de SVB Noul plan international de marketing este realizat in colaborare de catre SVB, BAS si SNK iar valorile de grup sunt promovate. Aeroportul Kastrup este vazut ca o mare problema pentru Stockholm. 2002 mCity-dezoltarea brandului Skanska devine un important stakeholder in BAS The TIME admite ca participantii se confrunta cu probleme la nivel macro; noua directie se indreapta spre stiinta vietii. 2003 BAS-1.2 mil euro; SNK-7.8 mil euro In spatele brandului "mCity" se afla firme precum : Telia, Ericsson, Swedbank,etc. Marketingul urban din Stockholm este premiat-"Factorii de atractie ai orasului"(calitatea vietii, competenta si reteau de participanti) Business Arena Stockholm (BAS) este oficiul local pentru regiunea Stockholm-Uppsala si a fost infiintat in 1997; institutia are obiectivul de a promova investitiile in regiune prin oferirea de asistenta companiilor straine interesate in deschiderea unei afaceri in regiune, cu alte cuvinte informatii si suport referitoare la date, contacte, solutii, etc. Toate aceste servicii de asistenta sunt gratuite. Infiintarea BAS a urmarit, practic, crearea unei platforme comune in promovarea regionala.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).