Marketing Turistic Terra Park Bucuresti

Extras din referat Cum descarc?

In cadrul acestui proiect am identificat bunele practici de marketing ale parcului de distractii Canada`s Wonderland si le voi aplica pe parcul de distractii Terra Park Bucuresti. Acestea se refera la politicile de segmentarea a pietei turistice,mai exact politica de segmentare a clientilor, politica de pret dar si promovarea propriu-zisa.
Canada`s Wonderland este un parc de distractii cu o suprafata de 130 h situat in capitala regiunii Ontario, Toronto. Parcul de distractii a fost inaugurat in anul 1981, si pana in prezent a fost detinut de 3 proprietari printre care putem enumera Taft Broadcasting Company, Paramount Parks si Cedar Fair. Parcul de distractii este cel mai mare parc de acest fel din Canada, vizitat de aproximativ 3,66 milioane turisti anual. 
Terra Park Bucuresti este un parc de distractii cu o suprafata de 300.000 metri patrati situat in zona Drumul Taberei, si este singurul parc de distractii din Romania care incearca sa rivalizeze cu marile parcuri de distractii din Europa.
CAP 1. Analiza bunelor practici de marketing implementate in cadrul firmei turistice internationale
Canada`s Wonderland are in derulare programe de marketing pentru a atrage vizitatori din toate categoriile de varsta. Pentru asta au construit roller-coastere : pentru familie, pentru copii si roller-coastere extreme pentru cei ce iubesc adrenalina.
Dar roller-coasterele nu sunt singurul lucru prin care parcul isi atrage vizitatorii. Datorita suprafetei foarte mari pe care este intins parcul, exista anumite zone de recreere pentru cei ce vor sa aiba parte de liniste, si sa stea deoparte de urletele celor care se dau in roller-coastere.
Pentru categoria de varsta 3-10 ani, exista locuri specifice unde se pot distra alaturi de personajele de desene animate specifice varstei si pot avea si activitati ce le stimuleaza dezvoltarea psihologica. De asemenea tot pentru aceasta categorie de varsta, exista loc special amenajat pentru a-ti sarbatori ziua de nastere, in compania prietenilor si a personajelor de desene preferate. Pentru cei ce depasesc varsta de 10 ani, exista deja roller-coasterele renumite ale parcului, atractiile principale fiind Leviathan(se afla in top 5 cele mai inalte roller-coastere din lume,91 m punct maxim inaltime si 148 km/h viteza maxima) si Behemoth(punct maxim inaltime 71 m, viteza maxima 125 km/h), acestea facand parte dintr-un total de 65 de roller-coastere. Printre cele 65 de roller-coastere, exista cateva ce imita filme celebre precum: The Italian Job, Top Gun, dar si alte roller-coastere care atrag fanii din intreaga lume.
Un alt eveniment important care atrage sute de mii de vizitatori este Wonder Jam , un eveniment muzical care reuneste cei mai in voga artisti internationali ai momentului pentru un mega-concert, tinut in fiecare an in aceeasi luna si in aceeasi zi in interiorul parcului. 
Astfel, parcul practica o politica de segmentare a clientilor in functie de varsta si stiu exact sa atraga toate categoriile de clienti, de la cei mai mici la cei mai in varsta pentru ca distractia, cel putin in aceasta parte a lumii nu tine cont de varsta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing Turistic Terra Park Bucuresti.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!