Marketing turistic Terra Park București

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1817
Mărime: 17.72KB (arhivat)
Publicat de: Ciprian-Toma Neagu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

În cadrul acestui proiect am identificat bunele practici de marketing ale parcului de distracţii Canada`s Wonderland şi le voi aplica pe parcul de distracţii Terra Park Bucureşti. Acestea se referă la politicile de segmentarea a pieţei turistice,mai exact politica de segmentare a clienţilor, politica de preţ dar si promovarea propriu-zisă.

Canada`s Wonderland este un parc de distracţii cu o suprafata de 130 h situat în capitala regiunii Ontario, Toronto. Parcul de distracţii a fost inaugurat în anul 1981, şi până în prezent a fost deţinut de 3 proprietari printre care putem enumera Taft Broadcasting Company, Paramount Parks şi Cedar Fair. Parcul de distracţii este cel mai mare parc de acest fel din Canada, vizitat de aproximativ 3,66 milioane turişti anual.

Terra Park Bucureşti este un parc de distracţii cu o suprafaţă de 300.000 metri pătraţi situat în zona Drumul Taberei, şi este singurul parc de distracţii din România care încearcă să rivalizeze cu marile parcuri de distracţii din Europa.

CAP 1. Analiza bunelor practici de marketing implementate în cadrul firmei turistice internaţionale

Canada`s Wonderland are în derulare programe de marketing pentru a atrage vizitatori din toate categoriile de vârstă. Pentru asta au construit roller-coastere : pentru familie, pentru copii şi roller-coastere extreme pentru cei ce iubesc adrenalina.

Dar roller-coasterele nu sunt singurul lucru prin care parcul îşi atrage vizitatorii. Datorită suprafeţei foarte mari pe care este întins parcul, există anumite zone de recreere pentru cei ce vor să aibă parte de linişte, şi să stea deoparte de urletele celor care se dau în roller-coastere.

Pentru categoria de vârstă 3-10 ani, există locuri specifice unde se pot distra alături de personajele de desene animate specifice vârstei şi pot avea şi activităţi ce le stimulează dezvoltarea psihologică. De asemenea tot pentru această categorie de vârstă, există loc special amenajat pentru a-ţi sărbători ziua de naştere, în compania prietenilor şi a personajelor de desene preferate. Pentru cei ce depăşesc vârsta de 10 ani, există deja roller-coasterele renumite ale parcului, atracţiile principale fiind Leviathan(se află în top 5 cele mai înalte roller-coastere din lume,91 m punct maxim înaltime şi 148 km/h viteză maximă) şi Behemoth(punct maxim înaltime 71 m, viteză maximă 125 km/h), acestea facând parte dintr-un total de 65 de roller-coastere. Printre cele 65 de roller-coastere, există câteva ce imită filme celebre precum: The Italian Job, Top Gun, dar şi alte roller-coastere care atrag fanii din întreaga lume.

Un alt eveniment important care atrage sute de mii de vizitatori este Wonder Jam , un eveniment muzical care reuneşte cei mai în vogă artişti internaţionali ai momentului pentru un mega-concert, ţinut în fiecare an în aceeaşi lună şi în aceeaşi zi în interiorul parcului.

Astfel, parcul practică o politică de segmentare a clienţilor în funcţie de vârstă şi ştiu exact să atragă toate categoriile de clienţi, de la cei mai mici la cei mai în vârstă pentru că distracţia, cel puţin în această parte a lumii nu ţine cont de vârstă.

Preview document

Marketing turistic Terra Park București - Pagina 1
Marketing turistic Terra Park București - Pagina 2
Marketing turistic Terra Park București - Pagina 3
Marketing turistic Terra Park București - Pagina 4
Marketing turistic Terra Park București - Pagina 5
Marketing turistic Terra Park București - Pagina 6
Marketing turistic Terra Park București - Pagina 7
Marketing turistic Terra Park București - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Marketing Turistic Terra Park Bucuresti.doc

Ai nevoie de altceva?