Marketing Teatral

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Inaugurata la 14 martie 1895 ca Fundatie Regala, B.C.U. confera o continuitate dinamica traditiilor culturale si educative care i-au marcat inceputurile.

Invatamant, cercetare, cultura

In centrul universitar Bucuresti, B.C.U.

asigura baza documentara si de informatii necesare procesului de invatamant atat la nivelul aprofundarii studiului cat si al cercetarii;

realizeaza valorificarea si comunicarea documentelor si surselor de informatii;

faciliteaza accesul rapid la diverse categorii de surse, atat din colectiile proprii, cat si din cele externe;

organizeaza un sistem complex de servicii pentru toate categoriile de utilizatori.

Colectii

Intemeiate initial pe o orientare preponderent umanista, colectiile de documente ale B.C.U. ofera astazi posibilitati de informare, studiu si cercetare in toate domeniile cunoasterii.

Procesul de dezvoltare a bazei de documente este subordonat cerintelor utilizatorilor specifici B.C.U., interesati de aprofundarea studiilor universitare si de cercetare stiintifica. Strategia achizitionarii de pe piata editoriala interna si internationala are in vedere criterii ferme de exigenta.

Infrastructura informatica

B.C.U. este prima mare biblioteca universitara din Romania care a introdus un sistem informatic integrat. Dezvoltarea continua a performantelor infrastructurii informatice ofera beneficiarilor posibilitati de utilizare rapida si creativa a resurselor documentare.

Prin intermediul retelei INTERNET, B.C.U. se integreaza in dinamica circuitului mondial al informatiei. Conectarea la baze de date nationale si internationale de nivel academic asigura sincronizarea cu tendintele contemporane ale cunoasterii, oferind utilizatorilor un potential remarcabil pentru studiu si cercetare.

Extinderea infrastructurii in tot mai multe biblioteci din cadrul retelei de 14 filiale configureaza treptat un sistem complex de utilizare a resurselor documentare in intregul ansamblu B.C.U.

Reteaua de filiale

In cadrul Universitatii din Bucuresti, B.C.U. este centrul coordonator al unei retele formate din 14 biblioteci de facultate ale caror colectii de documente sunt dedicate procesului didactic curent.

B.C.U., centru metodologic si de cercetare

Promoveaza cercetarea in domeniul biblioteconomiei si stiintei informarii;

Participa la activitati nationale si internationale de analiza si sinteza profesionala;

Initiaza si dezvolta programe si actiuni de formare si educatie continua in domeniul bibliologiei si stiintei informarii.

le sunt reactualizate anual, la finalul lunii decembrie.

(la 31 decembrie 2006)

COLECTII:

FOND TOTAL : 1.805.133 volume Unitatea Centrala : 696.493 volume

Filiale : 1.108.640 volume

PUBLICATII SERIALE : 27.814 titluri

346.203 volume

2.388.177 fascicole Unitatea Centrala : 18.037 titluri

171.566 volume

1.733.858 fasicole

Filiale : 9.777 titluri

166.637 volume

654.319 fascicole

VOLUME CONSULTATE : 1.570.423 Unitatea Centrala : 468.946 volume

Filiale : 1.101.477 volume

CITITORI:

INSCRISI : 32.883 cititori

FRECVENTA : 510.525 cititori Unitatea Centrala : la SALA : 152.452 cititori

Filiale : la SALA : 214.738 cititori

la IMPRUMUT : 140.586 cititori

Cu totii avem o afacere. Simplul fapt ca luam salariu pentru munca depusa, cheltuim pe necesitati, investim in case sau masini, mergem in vacante si platim impozite ne fac sa fim parte din afacerea numita Romania. Avand interesul sa ne mearga bine, trebuie sa obtinem un anumit grad de coeziune interna, o idee dupa care sa ne orientam viata, sa curatam curtea de mizerie si sa vopsim gardul, sa transmitem un mesaj si sa facem "margini", marje de profit acceptabile din afacerile noastre. Ca sa vindem ceva trebuie sa ne construim brandul in doua etape.

Prima, presupune sa stergem perceptiile negative despre noi. E foarte important si destul de usor sa pornim asa pentru ca le stim demult. Apoi, "curatati" de balast, construim adevaratul brand Romania, o noua etapa de "public diplomacy" care sa ne puna pe harta intr-un fel anume. Care fel ? In mod ideal ar trebui sa avem o propunere de facut lumii si nu doar un produs sau o gama de produse. Avem nevoie de ceva care e usor de trecut peste granite, capabil sa produca un declic in mintile natiunilor, chiar

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketing Teatral.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
39 pagini
Imagini extrase:
39 imagini
Nr cuvinte:
12 819 cuvinte
Nr caractere:
70 219 caractere
Marime:
71.33KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
servicii, profit, vanzari
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!