Marketing Teatral

Extras din referat Cum descarc?

Inaugurata la 14 martie 1895 ca Fundatie Regala, B.C.U. confera o continuitate dinamica traditiilor culturale si educative care i-au marcat inceputurile. 
Invatamant, cercetare, cultura
In centrul universitar Bucuresti, B.C.U.
asigura baza documentara si de informatii necesare procesului de invatamant atat la nivelul aprofundarii studiului cat si al cercetarii;
realizeaza valorificarea si comunicarea documentelor si surselor de informatii;
faciliteaza accesul rapid la diverse categorii de surse, atat din colectiile proprii, cat si din cele externe;
organizeaza un sistem complex de servicii pentru toate categoriile de utilizatori.
Colectii
Intemeiate initial pe o orientare preponderent umanista, colectiile de documente ale B.C.U. ofera astazi posibilitati de informare, studiu si cercetare in toate domeniile cunoasterii.
Procesul de dezvoltare a bazei de documente este subordonat cerintelor utilizatorilor specifici B.C.U., interesati de aprofundarea studiilor universitare si de cercetare stiintifica. Strategia achizitionarii de pe piata editoriala interna si internationala are in vedere criterii ferme de exigenta.
Infrastructura informatica
B.C.U. este prima mare biblioteca universitara din Romania care a introdus un sistem informatic integrat. Dezvoltarea continua a performantelor infrastructurii informatice ofera beneficiarilor posibilitati de utilizare rapida si creativa a resurselor documentare.
Prin intermediul retelei INTERNET, B.C.U. se integreaza in dinamica circuitului mondial al informatiei. Conectarea la baze de date nationale si internationale de nivel academic asigura sincronizarea cu tendintele contemporane ale cunoasterii, oferind utilizatorilor un potential remarcabil pentru studiu si cercetare.
Extinderea infrastructurii in tot mai multe biblioteci din cadrul retelei de 14 filiale configureaza treptat un sistem complex de utilizare a resurselor documentare in intregul ansamblu B.C.U.
Reteaua de filiale
In cadrul Universitatii din Bucuresti, B.C.U. este centrul coordonator al unei retele formate din 14 biblioteci de facultate ale caror colectii de documente sunt dedicate procesului didactic curent.
B.C.U., centru metodologic si de cercetare
Promoveaza cercetarea in domeniul biblioteconomiei si stiintei informarii;
Participa la activitati nationale si internationale de analiza si sinteza profesionala;
Initiaza si dezvolta programe si actiuni de formare si educatie continua in domeniul bibliologiei si stiintei informarii. 
le sunt reactualizate anual, la finalul lunii decembrie. 
(la 31 decembrie 2006)
COLECTII:
FOND TOTAL : 1.805.133 volume	Unitatea Centrala : 696.493 volume
Filiale : 1.108.640 volume
PUBLICATII SERIALE : 27.814 titluri
346.203 volume
2.388.177 fascicole	Unitatea Centrala : 18.037 titluri
171.566 volume
1.733.858 fasicole
Filiale : 9.777 titluri 
166.637 volume
654.319 fascicole
VOLUME CONSULTATE : 1.570.423	Unitatea Centrala : 468.946 volume
Filiale : 1.101.477 volume
CITITORI:
INSCRISI : 32.883 cititori	 
FRECVENTA : 510.525 cititori	Unitatea Centrala : la SALA : 152.452 cititori
Filiale : la SALA : 214.738 cititori
la IMPRUMUT : 140.586 cititori
Cu totii avem o afacere. Simplul fapt ca luam salariu pentru munca depusa, cheltuim pe necesitati, investim in case sau masini, mergem in vacante si platim impozite ne fac sa fim parte din afacerea numita Romania. Avand interesul sa ne mearga bine, trebuie sa obtinem un anumit grad de coeziune interna, o idee dupa care sa ne orientam viata, sa curatam curtea de mizerie si sa vopsim gardul, sa transmitem un mesaj si sa facem "margini", marje de profit acceptabile din afacerile noastre. Ca sa vindem ceva trebuie sa ne construim brandul in doua etape. 
Prima, presupune sa stergem perceptiile negative despre noi. E foarte important si destul de usor sa pornim asa pentru ca le stim demult. Apoi, "curatati" de balast, construim adevaratul brand Romania, o noua etapa de "public diplomacy" care sa ne puna pe harta intr-un fel anume. Care fel ? In mod ideal ar trebui sa avem o propunere de facut lumii si nu doar un produs sau o gama de produse. Avem nevoie de ceva care e usor de trecut peste granite, capabil sa produca un declic in mintile natiunilor, chiar


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing Teatral.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!