Marketing - Rama Foto

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere 1
1.Descrierea micro si macromediului intreprinderii 2
1.1 Micromediul 2
1.2 Macromediul 3
2.Piata si categoriile de consumatori 3
2.1 Caracteristicile pietei 3
2.2 Segmentarea pietei 4
2.3 Descrierea pietei tinta 5
3.Descrierea concurentei 5
3.1 Firmele concurente 5
4.Tendinte ale pietei pentru urmatorii ani 6


Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE
S.C Dream Art S.A.,avand ca obiect de activitate,producerea si comercializarea,diferitelor tipuri de electronice,este prezenta pe piata din anul 2005,avand sediul in orasul Iasi. In cadrul S.C. Dream Art S.A este promovata o cultura organizationala putenica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client.
Dorinta noastra este sa multumim pe deplin clientii, oferind produse de cea mai buna calitate. In acesp scop am deschis un magazin de prezentare in Bd. Carol,nr. 9 ,Iasi, inregistrat la Oficiul Registrului Comertului. 
Firma noastra doreste sa promoveze pe piata un nou produs,rama foto D.A 360,o inovatie in materie de rame foto,avand o multitudine de functii: senzor de rotatie 360 grade,suport USB,touch screen,card memorie interna 8 Gb,ceas alarma,calendar,bluetooth,functie audio/video player.
1.DESCRIEREA MICROMEDIULUI SI MACROMEDIULUI INTREPRINDERII
.1 Micromediul
Furnizorii
Sunt reprezentati in totalitate de companii straine,atat europene cat si asiatice,care beneficiaza de tehnologii avansate si de o vasta experienta in domeniul aparaturii electronice.
Concurentii
Sunt reprezentati de producatorii deja consacrati in domeniu(Sony,Benq,Samsung,Canon,Philips,Kodak,LG)
Clientii.
Rama foto digitala oferita de firma noastra este o achizitie nefamiliara pentru clienti deoarece consumatorul nu achizitioneaza acest produs in mod frecvent, de aceea firma noastra va trebui sa produca doar atat cat se cere pe piata pentru nu a avea de suferit. 
1.2 Macromediul
Mediul economic -ne influenteaza in mod direct,datorita faptului ca ne confruntam cu o perioada de declin economic,care a dus la scaderea puterii de cumparare a clientilor.
Mediul tehnologic- este foarte important deoarece firma v-a trebui sa se mentina in noile tendinte ale mediului tehnologic si anume dezvoltarea de noi tehnologii intr-un timp cat mai scurt.
Mediul legislativ-ne afecteaza intr-o masura foarte mare deoarece importam materialele necesare la fabricare produselor din mediul extracomunitar si anume China si Japonia,iar acest lucru implica taxe vamale foarte mari.De asemenea accizele impuse pe produsele care nu sunt de stricta necesitate,cum sunt ramele foto,sunt predispuse impozitarii sub forma accizelor,fapt care duce la cresterea pretului.
2. Piata si categoriile de consumatori
2.1.Caracteristicile pietei
Judetul Iasi are o populatie totala de 826.552 locuitori Dintre acestia consideram ca sunt nonconsumatori absoluti persoanele cu varsta peste 60 de ani, acestia fiind traditionalisti si reticenti la nou, sunt mai atasati de clasicele rame foto.Acestia sunt in numar de 135.897 locuitori.De asemenea, nonconsumatori absoluti sunt si persoanele cu varsta cuprinsa intre 0-10 ani,acestia avand alte prioritati,numarul acestora fiind de 98.539.
Nonconsumatorii relativi sunt formati din:
- persoanele cu varsta intre 11-14 ani ,care sunt in numar de aproximativ 50.000 (acestia isi doresc produsul nostru, dar nu dispun de banii necesari pentru achizitionarea acestuia.) 
- persoanele intre 45-59 de ani, in numar de 242.116 persoane.Acestia fie nu sunt convinsi de utilitatea unei rame foto digitale, fie nu au auzit niciodata de produsul nostru.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Marketing - Rama Foto.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!