BRIEF DE CREATIE WEBSITE 1. Despre organizatie "Beauty" este un salon de infrumusetare ce a aparut pe piata din Romania in februarie 2012, facand parte din Grupul Beauty Elixir, a carui istorie incepe in anul 2005, odata cu deschiderea primului salon, in zona Dorobanti din Bucuresti, urmat de cel de-al doilea salon, situate in zona Tineretului. Beauty, al treilea salon din Grup, reprezinta un adevar simbol in domeniul infrumusetarii, lucru sustinut de calitatea serviciilor oferite si de diversitatea lor. Avem o echipa tanara de profesionisti, specializata in servicii de infrumusetare: coafor, cos,metica, manichiura si pedichiura, masaj, solar etc. Personalul participa frecvent la seminariile de perfectionare sustinute de partenerii nostrii: Wella, L'Oreal, Nioxin, Londa, Schwarkopf s.a. Fiecare angajat este pregatit pentru a satisface cele mai exigente cerinte ale clientilor in materie de styling si sa se adapteze la diverse situatii. Experienta, daruirea si talentul sunt criteriile dupa care am ales membrii echipei noastre. Produsele folosite in salonul Beauty sunt de tip profesional, destinate exclusiv lucrului in saloanele de infrumusetare. Printre marcile pe care le folosim, amintim: Wella, Londa Professional, Peggy Sage, Bruno Vassari, OPI, Alfaparf, Jessica s.a. Numeroase eforturi de marketing intreprinse au facut posibila ocuparea unei pozitii de top, pe piata bucuresteana, in domeniul infrumusetarii, ocupand locul 3 in ceea ce priveste market share-ul detinut. Managementul Grupului Beauty Elixir urmareste extinderea activitatii, prin deschiderea unor noi saloane de infrumusetare, diversificarea serviciilor si a produselor existente, si nu in ultimul rand cresterea portofoliului de client si fidelizarea celor existenti. 2. Obiectivele site-ului Principalul scop pe care il urmarim prin intermediul site-ului, este acela de a face cunoscuta existenta salonului de infrumusetare Beauty, in randul publicului tinta. Un prim obiectiv al site-ului este acela de a prezenta / comercializa serviciile si produsele oferite de salon, printr-un mod cat mai simplu si atragator. Alte obiective alte site-uri sunt cresterea gradului de notorietate al Grupului Beauty Elixir in randul publicului tinta si consolidarea prezentei online. Evaluarea site-ului va fi facuta, lunar, pe baza indicatorilor de trafic (numarul vizitelor in site, numarul vizitatorilor unici, numarul de impresii), dar si prin alti indicatori precum: rata de abandon pe site, durata medie a vizitei, numarul mediu de pagini vizualizate / vizita etc. Toti acesti indicatori vor fi monitorizati prin intermediul Google Analytics (cod ce va fi implementat in sursa paginilor site-ului), iar evaluarea lor va fi facuta de o persoana specializata in IT si in softuri de trafic. Bugetul maxim pentru partea de dezvoltare a site-ului este de 1,500 euro net. 3. Audienta vizata Segmentul tinta este reprezentat preponderant de femei, dar si de barbati, cu varsta cuprinsa intre 14-50 de ani (core target), cu domiciliul in Bucuresti, cu venit mediu si peste, cu studii medii si superioare. Aceste persoane acorda o foarte mare atentie felului in care arata, sunt preocupate de moda si tendinte si au un stil de viata activ. Principalele teme de interes in mediul online sunt: News, Beauty & Fashion, Health, Shopping Online, Social Network, Blogs etc. Odata ajunse pe site-ul salonului de infrumusetare Beauty, persoanele care fac parte din publicul tinta, vor incepe navigarea acestuia, accesand sectiunile de care sunt interesati. 4. Continut Continutul site-ului trebuie prezentat intr-un mod cat mai simplu si atractiv, iar meniul sa poata fi usor de intuit de catre utilizator, pentru ca dupa cum se stie, un rol foarte important in mentinea vizitatorilor pe site il reprezinta modul in care acesta este proiectat, organizat si prezentat sub o forma grafica care sa faca usoara si placuta navigarea in paginile acestuia. Site-ul trebuie sa aiba maxim 10 pagini care sa contina minim 7 imagini (statice, dinamice). Site-ul trebuie sa aiba 2 meniuri: - unul principal cu urmatoarele sectiuni: Home, Despre noi, Centru Media, Promotii, Contact (a se repecta ordinea) - unul secundar ( de prezentare a serviciilor) cu sectiunile: Coafor, Cosmetica, Manichiura si pedichiura, Masaj, Solar (a se respecta ordinea) Centrul site-ului va fi destinat continutului de tip text + imagine (optional), aferent al sectiunii accesate. Pe laterala dreapta a site-ului, dorim un text miscator, care anunta ultima promotie. Sub acest text miscator, va fi pozitionat casuta de Abonare la Newsletter, prin introducerea adresei de mail. Pe laterala stanga, sub meniul secundar, va fi un spatiu dedicat promotiilor (o animatie simbolica). Iata mai jos ce ar trebui sa contina fiecare sectiune din site: - Home - va contine mesajul de Bun Venit pe site utilizatorilor. - Despre noi - misiunea salonului Beauty si prezentarea prinncipalelor caracteristici ce definesc activitatea salonului si a echipei. - Centru Media - video cu imagini din salon - Promotii - prezentarea promotiilor oferite de Beauty - Contact - datele de contact ale salonului (adresa, telefon, mail) si un formular de programari online. - Sectiunile Coafor, Cosmetica, Manichiura si pedichiura, Masaj, Solar vor detalia serviciul respectiv si vor prezenta tarifele. Footer-ul site-ului trebuie sa contina, din nou, logo-ul Beauty insa la o dimensiune foarte mica, centrat sa apara textul "Toate drepturile rezervate" si in partea dreapta linkuri catre sectiunile Home, Despre noi si Contact. Dupa ce site-ul va fi lansat, de mentenanta lui se va ocupa un angajat din departamentul IT al agentiei noastre de publicitate. Saptamanal, site-ul va fi actualizat cu diverse informatii (noutati, promotii etc), pentru a imbunatati mereu clasarea in rezultatelor organice din motoarele de cautare, pentru a creste numarul de vizitatori si consolidarea prezentei salonului Beauty in mediul online.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.