Marketing online - brief de creație website

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1925
Mărime: 31.03KB (arhivat)
Publicat de: Olimpiu Gheorghiu
Puncte necesare: 6
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE FACULTATEA DE MARKETING MASTER MARKETING ȘI COMUNICARE ÎN AFACERI

Extras din referat

BRIEF DE CREAȚIE WEBSITE

1. Despre organizaţie

“Beauty” este un salon de înfrumuseţare ce a apărut pe piaţa din România în februarie 2012, făcând parte din Grupul Beauty Elixir, a cărui istorie începe în anul 2005, odată cu deschiderea primului salon, în zona Dorobanţi din Bucureşti, urmat de cel de-al doilea salon, situate în zona Tineretului. Beauty, al treilea salon din Grup, reprezintă un adevăr simbol în domeniul înfrumuseţării, lucru susţinut de calitatea serviciilor oferite şi de diversitatea lor.

Avem o echipă tânără de profesionişti, specializată în servicii de înfrumuseţare: coafor, coş,metica, manichiură şi pedichiură, masaj, solar etc. Personalul participa frecvent la seminariile de perfecţionare susţinute de partenerii noştrii: Wella, L’Oreal, Nioxin, Londa, Schwarkopf s.a. Fiecare angajat este pregătit pentru a satisface cele mai exigente cerinţe ale clienţilor în materie de styling şi să se adapteze la diverse situaţii. Experienţă, dăruirea şi talentul sunt criteriile după care am ales membrii echipei noastre.

Produsele folosite în salonul Beauty sunt de tip profesional, destinate exclusiv lucrului în saloanele de înfrumuseţare. Printre mărcile pe care le folosim, amintim: Wella, Londa Professional, Peggy Sage, Bruno Vassari, OPI, Alfaparf, Jessica s.a.

Numeroase eforturi de marketing întreprinse au făcut posibilă ocuparea unei poziţii de top, pe piaţa bucureşteană, în domeniul înfrumuseţării, ocupând locul 3 în ceea ce priveşte market share-ul deţinut. Managementul Grupului Beauty Elixir urmăreşte extinderea activităţii, prin deschiderea unor noi saloane de înfrumuseţare, diversificarea serviciilor şi a produselor existente, şi nu în ultimul rând creşterea portofoliului de client şi fidelizarea celor existenţi.

2. Obiectivele site-ului

Principalul scop pe care îl urmărim prin intermediul site-ului, este acela de a face cunoscută existența salonului de înfrumuseţare Beauty, în rândul publicului ţintă. Un prim obiectiv al site-ului este acela de a prezenta / comercializa serviciile şi produsele oferite de salon, printr-un mod cât mai simplu şi atrăgător. Alte obiective alte site-uri sunt creşterea gradului de notorietate al Grupului Beauty Elixir în rândul publicului ţinta şi consolidarea prezenţei online.

Evaluarea site-ului va fi făcută, lunar, pe baza indicatorilor de trafic (numărul vizitelor în site, numărul vizitatorilor unici, numărul de impresii), dar şi prin alţi indicatori precum: rata de abandon pe site, durata medie a vizitei, numărul mediu de pagini vizualizate / vizită etc. Toţi aceşti indicatori vor fi monitorizaţi prin intermediul Google Analytics (cod ce va fi implementat în sursa paginilor site-ului), iar evaluarea lor va fi făcută de o persoană specializată în IT şi în softuri de trafic.

Bugetul maxim pentru partea de dezvoltare a site-ului este de 1,500 euro net.

3. Audiența vizată

Segmentul ţintă este reprezentat preponderant de femei, dar şi de bărbaţi, cu vârsta cuprinsă între 14-50 de ani (core target), cu domiciliul în Bucureşti, cu venit mediu şi peste, cu studii medii şi superioare. Aceste persoane acordă o foarte mare atenţie felului în care arată, sunt preocupate de modă şi tendinţe şi au un stil de viaţă activ. Principalele teme de interes în mediul online sunt: News, Beauty & Fashion, Health, Shopping Online, Social Network, Blogs etc.

Odată ajunse pe site-ul salonului de înfrumuseţare Beauty, persoanele care fac parte din publicul ţintă, vor începe navigarea acestuia, accesând secţiunile de care sunt interesaţi.

4. Conţinut

Conţinutul site-ului trebuie prezentat într-un mod cât mai simplu şi atractiv, iar meniul să poată fi uşor de intuit de către utilizator, pentru că după cum se ştie, un rol foarte important în menţinea vizitatorilor pe site îl reprezintă modul în care acesta este proiectat, organizat şi prezentat sub o formă grafică care să facă uşoară şi plăcută navigarea în paginile acestuia.

Site-ul trebuie să aibă maxim 10 pagini care să conţină minim 7 imagini (statice, dinamice).

Site-ul trebuie să aibă 2 meniuri:

- unul principal cu următoarele secţiuni: Home, Despre noi, Centru Media, Promoţii, Contact (a se repecta ordinea)

- unul secundar ( de prezentare a serviciilor) cu secţiunile: Coafor, Cosmetică, Manichiură şi pedichiură, Masaj, Solar (a se respecta ordinea)

Centrul site-ului va fi destinat conţinutului de tip text + imagine (opţional), aferent al secţiunii accesate. Pe laterala dreaptă a site-ului, dorim un text mişcător, care anunţă ultima promoţie. Sub acest text mişcător, va fi poziţionat căsuţa de Abonare la Newsletter, prin introducerea adresei de mail. Pe laterala stângă, sub meniul secundar, va fi un spaţiu dedicat promoţiilor (o animaţie simbolică).

Iată mai jos ce ar trebui să conţină fiecare secţiune din site:

- Home - va conţine mesajul de Bun Venit pe site utilizatorilor.

- Despre noi – misiunea salonului Beauty şi prezentarea prinncipalelor caracteristici ce definesc activitatea salonului şi a echipei.

- Centru Media – video cu imagini din salon

- Promoţii – prezentarea promoţiilor oferite de Beauty

- Contact – datele de contact ale salonului (adresă, telefon, mail) şi un formular de programări online.

- Secţiunile Coafor, Cosmetică, Manichiură şi pedichiură, Masaj, Solar vor detalia serviciul respectiv şi vor prezenta tarifele.

Footer-ul site-ului trebuie să conţină, din nou, logo-ul Beauty însă la o dimensiune foarte mică, centrat să apară textul “Toate drepturile rezervate” şi în partea dreaptă linkuri către secţiunile Home, Despre noi şi Contact.

După ce site-ul va fi lansat, de mentenanţa lui se va ocupa un angajat din departamentul IT al agenţiei noastre de publicitate. Săptămânal, site-ul va fi actualizat cu diverse informaţii (noutăţi, promoţii etc), pentru a îmbunătăţi mereu clasarea în rezultatelor organice din motoarele de căutare, pentru a creşte numărul de vizitatori şi consolidarea prezenţei salonului Beauty în mediul online.

Preview document

Marketing online - brief de creație website - Pagina 1
Marketing online - brief de creație website - Pagina 2
Marketing online - brief de creație website - Pagina 3
Marketing online - brief de creație website - Pagina 4
Marketing online - brief de creație website - Pagina 5
Marketing online - brief de creație website - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Marketing Online - Brief de Creatie Website.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza și previziunea turismului între anii 1990-2016

Diferenţe culturale; analiza comparativă a comportamentelor Tipuri de contexte comunicaţionale: 1. Din perspectiva limbajului, contextul...

Impactul mediului de marketing asupra organizației - studiu de caz Coca Cola

I. Prezentarea generală 1.1 Scurt istoric The Coca-Cola Company este cea mai mare companie producătoare de băuturi răcoritoare din lume, cel mai...

Cercetare de Marketing Cappy

Cercetare de marketing Obiectivele cercetarii : - obiectiv principal -cunoasterea atitudinii clientelei fata de sucul natural Cappy. - obiective...

Planul strategic de marketing al societății Woodball

1. Planul strategic al firmei - Expunere introductivă S.C. WOODBALL S.R.L. este o firmă cu capital integral privat, membră a Asociației...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?