Marketing - Firma SC Deluxe SRL

Extras din referat Cum descarc?

1. Despre noi
Firma S.C. Deluxe S.R.L, s-a infiintat in anul 2009 si are ca obiect de activitate producerea porttigaretelor. In cursul anului 2010, entitatea isi propune lansarea pe piata Romaniei a unui nou tip de porttigaret, categoria Premium, care sa satisfaca cerintele celor mai exigente gusturi. 
2. Elementele specifice mediului de marketing
Orice firma este un sistem deschis care interactioneaza in permanenta cu mediul extern. Aceasta interactiune vizeaza atat clientii si furnizorii, cat si multe alte elemente. Componentele specifice ale mediului extern variaza de la o organizatie la alta.
Mediul de marketing este alcatuit din micromediu si macromediu.
Micromediul de marketing grupeaza elemente din exteriorul organizatiei care exercita, in general, o influenta permanenta, directa si semnificativa asupra organizarii si desfasurarii activitatii acesteia si care genereaza efecte imediate asupra performantelor acesteia: clientii, concurentii, furnizorii, distribuitorii.
Macromediul se refera la analiza PESTEL (politic, economic, social, tehnologic, mediu, legislativ). Din punct de vedere legislativ, in cazul porttigaretelor, mediul de marketing este influentat de piata consumatorilor de tigari. In ultimii ani, in tara noastra s-au initiat multe actiuni pentru a determina fumatorii sa diminueze consumul de tutun. Intr-o prima faza autoritatile au scumpit accizele la tigari si au introdus o taxa pe viciu, dar consumul de tutun nu a scazut. O alta incercare a fost initiata de Ministerul Sanatatii care la 1 iulie 2008 a decis inscriptionarea unor imagini socante pe pachetele de tigari, impreuna cu mesaje scrise. Scopul era sa-i determine pe romani sa renunte la fumat, insa multi dintre ei nu s-au lasat impresionati. Datorita acestor masuri, s-au inregistrat in ultimii ani cresteri la vanzarile de porttigarete. 
Firma S.C. Deluxe S.R.L. isi doreste sa patrunda pe piata din Romania observand ca numarul concurentilor este destul de scazut, majoritatea nefiind specializati doar in producerea de porttigarete, ei fabricand si alte produse, accesorii in general (curele, huse pentru telefoane mobile etc.), ea dorind sa se profileze strict pe crearea de porttigarete.
3. Categorii de consumatori
In aria de cuprindere a pietei regasim o anumita populatie totala. O parte a acestei populatii este formata din consumatori. In cazul produsului de referinta, porttigaret, consumatorii sunt persoanele fumatoare, cu venituri medii si ridicate si isi doresc un anumit statut social.
Cealalta parte a populatiei este formata din nonconsumatori. Acestia pot fi: absoluti si relativi. Nonconsumatorii absoluti sunt cei care nu au nevoie de produs la modul absolut si nu il vor cumpara si utiliza niciodata. In cazul produsului realizat de firma noastra, acestia pot fi persoanele care parte din campanii impotriva fumatului si care sunt absolut convinse ca nu vor fuma niciodata. Nonconsumatorii relativi sunt cei care ar putea avea nevoie de produs, dar nu il cumpara si nu il utilizeaza inca, din diverse motive sau nu stiu de existenta acestuia (cei care nu au acces la informatii, care locuiesc in mediul rural) sau, ar mai putea fi, persoanele care il cumpara pentru a-l oferi cadou.
In segmentarea pietei porttigaretelor firma noastra ia in considerare o serie de criterii, printre acestea se numara cel socio-demografic, astfel utilizatorii se pot grupa in functie de: 
- nivelul veniturilor: fiind un produs din categoria premium, nu toti consumatorii isi pemit sa si-l achizitioneze. Dupa analiza facuta, putem afirma urmatoarele:
- cei cu un venit sub 500 lei: vor consuma in jur de 2%;
- cei cu venituri intre 501-1000 lei: vor consuma 20%; 
- cei cu venturi peste 1000 lei: vor consuma 53%.
- sexul persoanei:
- conform statisticilor, persoanele de sex feminin prefera un port-tigaret mai elegant, cu diferite design-uri, care sa le ofere un anumit statut social, o anumita prestanta, consumand produsul in proportie de 75 %;
- sexul masculin prefera acest produs intr-o masura mai mica, doar 25 %.
- varsta:
- sub 20 ani: vor consuma produsul in proportie de 3%
- intre 20 - 30 ani: vor consuma in proportie de 15%
- cei peste 30 de ani 40%
Caracteristicile porttigaretului sunt:
- Dimensiune
- Forma
- Capacitate
- Culoare
- Material
- Design(simplu, gravat, cu pietre pretioase)
- Incuietoare
- Pret
- Second-hand/ nou
- Placat cu Au, Ag
- Cu/ fara bricheta
- Cu/fara oglinda
- Interior (textil/piele/metal)
- Prestigiu
- Capacitate de conservare a aromei (scazuta/ridicata)
- Sistem de prindere a tigarilor in interior
- Model (pentru centura/ plata)


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing - Firma SC Deluxe SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!