Marketing Electoral

Previzualizare referat:

Cuprins referat:

Contextul politic 1
Obiective, aliante 2
Analiza SWOT 3
Buget 3
Campania electorala 4
Media: Televiziune 4
Media: Radio 5
Media: Presa scrisa 5
Campanie de imagine stradala 5
Organizare evenimente stradale 7

Extras din referat:

Viata politica din Romania a fost dominata in ultimul deceniu de lupta intre partidele de dreapta si centru-dreapta si principalul reprezentant al stangii, actualul Partid Social-Democrat (PSD), care se identifica cu fostul Front al Salvarii Nationale, infiintat imediat dupa revolutie. Alternanta la guvernare s-a facut din patru in patru ani, fara exceptii: PSD, intre 1992-1996, Conventia Democrata din Romania, alcatuita dintr-un grup de partide dintre care se evidentiaza Partidul National Liberal (PNL), Partidul National Taranesc Crestin-Democrat (PNTCD) si Partidul Democrat (PD), intre 1996-2000, PSD, intre 2000-2004, si Alianta Dreptate si Adevar (ADA), din 2004, din care fac parte PD si PNL. Aliantei D.A. li s-au alaturat pentru a alcatui majoritatea Partidul Conservator (PC), fost Partid Umanist Roman, care a participat initial la alegerile din 2004 impreuna cu PSD, dar care s-a reorientat in functie de cea mai buna oferta primita, dar si Uniunea Democrata a Maghiarilor din Romania (UDMR), care, reprezentand drepturile minoritatii maghiare, s-a aliat intotdeauna cu fortele aflate la putere.

Contextul politic

Ne aflam la momentul 2006, in prag de alegeri electorale prezidentiale si parlamentare, cu Traian Basescu, sef al statului, candidat la al doilea mandat consecutiv, din partea Partidului Democrat, si Calin Popescu Tariceanu, prim-ministru, candidat din partea Partidului National Liberal. Chiar daca raportul de tara primit in plina campanie electorala poate fi interpretat de adversarii lui Tariceanu ca fiind o nota nefavorabila data guvernarii, faptul ca primul ministru a iesit la rampa imediat dupa anuntarea concluziilor raportului si a expus intr-o maniera realista punctele pozitive si negative ale acestuia ii confera in final un plus de imagine. Si asta deoarece din mesajul Uniunii Europene se poate intelege foarte bine faptul ca avem mari sanse sa ne integram la 1 ianuarie 2007, iar problemele care ne-au fost semnalate ultima data sunt in curs de solutionare.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketing Electoral.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
10 pagini
Imagini extrase:
10 imagini
Nr cuvinte:
3 081 cuvinte
Nr caractere:
15 067 caractere
Marime:
45.31KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, politica, stat
Predat:
la facultate , Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti
Materie:
Marketing
Sus!