Marketing de La A la Z

Previzualizare referat:

Extras din referat:

- Marketingul nu este arta depistarii unor moduri ingenioase de a scapa de ce produci, ci este arta crearii unei valori veritabile pentru client.

- Calitate, serviciu si valoare.

- Principala problema cu care se confrunta firmele nu este deficitul de bunuri, ci deficitul de clienti.

- In cadrul firmei, marketingul = departamentul de productie a clientelei.

- Marketingul incepe inaintea existentei produsului.

- Marketingul nu este un effort de vanzare pe termen scurt, ci un efort de investitie pe termen lung.

- Lester Wunderman - "Laitmotivul revolutiei industriale a fost rugamintea fabricantului: "Iata ce fac eu, esti atat de bun sa cumperi?" Apelul erei informatiei apartine consumatorului: "Iata ce vreau eu, esti atat de bun sa faci?"

- Definitia marketingului - "Managementul marketingului este arta si stiinta de a allege piete-tinta si de a atrage, pastra si dezvolta clienti, prin crearea, comunicarea si furnizarea valorii superioare pentru client".

- Detaliat - "Marketingul este acea functiune a firmei, care identifica nevoi si dorinte inca nesatisfacute, le defineste ca atare si le masoara intensitatea si potentialul de profitabilitate, stabileste care sunt pietele-tinta, pe care le poate servi cel mai bine organizatia, decide asupra produselor, serviciilor si programelor adecvate pentru servirea pietelor astfel selectate si le cere tuturor celor din organizatie sa se gandeasca la client si sa-l serveasca".

- Scopul marketerului este sa edifice o relatie reciproc profitabila pe termen lung cu clientii lui.

- O firma valoreaza exact cat durata de viata a valorii clientilor ei.

- "Toata lumea din organizatie trebuie sa ia decizii pe baza consecintelor pentru client!" (David Packard - Hewlett - Packard)

1. ACTIVE INTANGIBILE:

- valoarea marcii, valoarea bazei sale de clienti, a personalului, a partenerilor, a capitalului de cunostinte si intelectual.

- Probabil 80 % din valoarea unei firme rezida in activele sale intangibile.

- Decapitalizare - se refera la externalizarea unor active si reducerea capitalului productiv.

2. ACTIVELE SI RESURSELE DE MARKETING

- Adevaratele active ale unei organizatii sunt articole extrabalantiere:

- valoarea marcilor de marketing, a personalului, a partenerilor de distributie, a furnizorilor, a bagajului de capital intelectual (patente, marci de comert inregistrate, drepturi de proprietate intelectuala);

- competentele si procesele de baza ale firmei;

- orice competente speciale si procese transferabile sub licenta = active.

3. ANGAJATII

- Angajatii sunt firma Dvs!

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketing de La A la Z.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
12 pagini
Imagini extrase:
12 imagini
Nr cuvinte:
3 122 cuvinte
Nr caractere:
17 151 caractere
Marime:
22.09KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
oferte, piata, preturi, produse
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!