Management și Marketing

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 4761
Mărime: 1012.89KB (arhivat)
Publicat de: Rada Crăciun
Puncte necesare: 6
UNIVERSITATEA DIN ORADEA FACULTATEA DE INGINERIE MANAGERIALĂ ȘI TEHNOLOGICĂ CATEDRA: MECANICĂ DOMENIUL: INGINERIE ȘI MANAGEMENT SPECIALIZAREA: INGINERIE ȘI MANAGEMENT ÎN DOMENIUL AUTOVEHICULELOR

Extras din referat

Capitolul 1. Industria Automobilelor

I) Introducere:

Industria automobilelor, Industria care produce automobile si alte vehicule care folosesc benzina pentru a merge cum are fi autobuze, camioane si motociclete. Industria automobilelor este una din cele mai importante industrii din lume care afecteaza nu numai economia dar si cultura lumii. Asigura slujbe pentru milioane de oameni, generează milioane de dolari in profituri globale. Automobilele au revolutionat transportul in secolul 20, schimbând pentru totdeauna modul in care oameni trãiesc, călătoresc si muncesc.

Automobilul i-a ajutat pe oameni sa calatoreasca si sa transporte bunuri mai repede si mai departe. Industria automobilelor a redus costul per total a transportului folosind metode noi precum: productia in masa( realizant mai multe produse in acela timp decât făcând unul de la cap la coada intr-un timp), marketing dezvoltat( vânzând produse la nivel national decât la nivel local). Intre 1886 si 1898, erau cam 300 de automobile construite, deci nu era dezvoltata o industrie adevărata. Un secol mai târziu, constructorii de maşini si cumpărătorii „dezvoltându-se” permanent, constructia de maşini a devenit cea mai mare activitate industriala, cu aproape 54 de milioane de maşini sunt construite anual.

Ca rezultat al unei transportări mai uşoare si mai rapide economia americi si a lumii a devenit dependenta de mobilitatea pe care o oferă automobilele, camioanele si autobuzele o oferă. Aceasta mobilitate a făcut astfel încât cele mai îndepărtate populaţii sa interacţioneze una cu celelalte sporind comerţul. Transportul de marfa de la consumator si de la consumator la marfa a devenit o industrie. Automobilul a adus cu el o serie de probleme cum ar fi puloarea aerului, aglomeraţii de trafic si accidente pe autostrada. Totuşi, industria automobilelor continua a fi una din cele mai importante surse de lucru si de transport pentru milioane de oameni oriunde pe glob.

O scurta istorie automobilului si a industriei

Automobilul a definit secolul 20, insa a fost produsul a multe minţi strălucite din mai multe tari pe o perioade de mai multe secole. Producţia de automobile a crescut de la companiile mici care produceau aşa numitele caleşti fara cal la companii internaţionale care produc in masa vehicule avansate si pe care te poţi baza.

A). Primele concepte :

In secolul 15 inventatorul italian Leonardo Da Vinci a fost primul dare s-a gândit la vehicule care mergeau cu o anumita energie. Târziu in secolul 17, fizicianul Sir Issac Newton a propus construirea unui vehicul care mergea cu abur, insa acesta a fost construit târziu in secolul următor de comandantul de armata francez Nicolas – Joseph Cugnot. Vehiculul din figura a figura a fost construit 1770 si va fi folosit pentru cărarea artileriei. Prin mijlocul anilor 1800, popularitatea vehiculelor care mergeau cu abur a scăzut drastic datorita periculozitati de a fi conduse si greutatea de a fi intretinute. Cam tot in acelas timp, inventatorii au devenit interesaţi de motorul cu combustie interna.

Robert Street din Anglia a patentat 1974 un design prin care schiţa cam cum ar trebui sa funcţioneze un astfel de motor, insa inventatorul francez (belgian din naştere) Jean Joseph Etienne Lenoir a fost primul care a construit primul motor comercial cu combustie interna in 1859. Motorul lui Lenoir avea carburator care mesteca lichid hidrocarbonic si producea vapori. In 1876, germanul Nickolaus August Otto a imbunatatit motorul lui Lenoir, si motorul Otto a devenit modelul motoarelor de azi. Germanii Gottlieb Daimler si Karl Benz au ataşat motoare cu combustie la triciclete si automobile, construind astfel primele autoturisme moderne 1885-1886.

Preview document

Management și Marketing - Pagina 1
Management și Marketing - Pagina 2
Management și Marketing - Pagina 3
Management și Marketing - Pagina 4
Management și Marketing - Pagina 5
Management și Marketing - Pagina 6
Management și Marketing - Pagina 7
Management și Marketing - Pagina 8
Management și Marketing - Pagina 9
Management și Marketing - Pagina 10
Management și Marketing - Pagina 11
Management și Marketing - Pagina 12
Management și Marketing - Pagina 13
Management și Marketing - Pagina 14
Management și Marketing - Pagina 15
Management și Marketing - Pagina 16
Management și Marketing - Pagina 17
Management și Marketing - Pagina 18
Management și Marketing - Pagina 19
Management și Marketing - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Management si Marketing.docx

Alții au mai descărcat și

Cercetarea de marketing - Tesla Inc

I. DENUMIRE, FORMĂ JURIDICĂ, SEDIU, WEBSITE, SIGLĂ, SLO-GAN, ANUL ÎNFIINȚĂRII, NR. ANGAJAȚI, ORGANIGRAMĂ Denumirea firmei analizate este Tesla...

Bazele Marketingului - Societatea Audi AG

I. Prezentare a) Date de identificare -Denumire: AUDI AG -Forma juridică: Societate pe acţiuni membră a grupului VW -Obiectul de activitate :...

Industria Automobilelor

SCURT ISTORIC AL AUTOMOBILELOR Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Aspecte ale Procesului de Inserție Profesională a Absolvenților de Învățământ Superior pe Piața Muncii din România

Introducere Educaţia şi formarea continuă sunt esenţiale pentru inserţia tinerilor absolvenţi pe piaţa muncii. Învăţământul universitar reprezintă...

Managementul marketingului bancar - cu aplicații la BRD

ASPECTE TEORETICO-METODOLOGICE CAPITOLUL I Sistemul bancar in România 1.1. Concept si functii Sistemul bancar este reprezentat de ansamblul...

Segmentarea Pieții și Alegerea Pieții Țintă - Metoda Contemporană de Cercetare în Cadrul Managementului și Marketingului Corporativ

INTRODUCERE Actualitatea temei de cercetare. În procesul actual de evoluţie a economiei României aspectul gestiunii financiare în administrarea...

Necesitatea redefinirii piețelor turistice prin management și marketing hotelier - Studiu de caz Hotelul Graf Eberhard

INTRODUCERE Prin turism se înțelege, în primul rând, totalitatea activităților prin care omul își petrece timpul liber, călătorind în alt oraș sau...

Managementul marketingului serviciilor în cadrul societăților comerciale

CAPITOLUL 1. BAZA TEORETICO-METODOLOGICĂ A MANAGEMENTULUI MARKETINGULUI SERVICIILOR ÎN ACTIVITATEA ECONOMICĂ 1.1. Obiectivele și importanța...

Managementul Marketingului Serviciilor - SC Iatsa SA

Introducere Actualitatea temei. In procesul actual de evoluţie al economiei României multe aspecte ale managementului marketingului serviciilor...

Modalități de îmbunătățire a activității de management și marketing în cadrul MNAR

CAPITOLUL 1. Aspecte teoretice legate de contributia muzeelor la dezvoltarea economica a oraselor Muzeele reprezinta o componenta vitala a...

Agroturismul

INTRODUCERE Agroturismul este activitatea de primire si ospitalitate realizata de întreprinzatorii agricoli individuali sau asociati precum si de...

Ai nevoie de altceva?