Magie cu Har de la Vel Pitar

Extras din referat Cum descarc?

Grupul VEL PITAR
Grupul Vel Pitar este liderul pietei romanesti a produselor de panificatie si morarit si un jucator important in domeniul productiei si distributiei de biscuiti, napolitane, specialitati de cofetarie si produse de patiserie.
Povestea grupului incepe in momentul in care fondul de investitii Broadhurst Investments Limited, administrat in Romania de catre New Century Holdings (NCH), achizitioneaza doua mari companii de morarit si panificatie, Mopariv Ramnicu Valcea si Berceni Bucuresti. In decembrie 2001 se formeaza S.C. Vel Pitar S.A., prin fuziunea a patru fabrici din industria de morarit si panificatie: Mopariv Ramnicu Valcea, Berceni Bucuresti, Mopariv Cluj Napoca si Granpan Tecuci. Sediul noii companii este stabilit la Ramnicu Valcea.
Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd., administrat in Romania de compania New Century Holdings (NCH), detine aproximativ 80% din toate cele trei firme rezultate in urma divizarii.
In prezent Grupul Vel Pitar detine centre de productie in Bucuresti (doua) si in 10 judete din Romania (Valcea, Arges, Brasov, Cluj, Galati, Iasi, Giurgiu,Gorj, Olt si Dambovita), unitati de morarit si o retea de magazine in marile orase din Romania.
Tehnologie Moderna
Grupul Vel Pitar a schimbat modul in care, in Romania, se fac afacerile in industria de morarit si panificatie. Suntem primii care au investit masiv in tehnologii moderne, inovatoare, pentru a oferi clientilor nostri produse de cea mai buna calitate. De aceea Grupul Vel Pitar este lider absolut din toate punctele de vedere: dimensiune, acoperire geografica, cifra de afaceri, nivel de profit, numar de clienti, nivelul de implementare a tehnologiilor moderne si respectarea normelor legislatiei europene. 
Vel Pitar recunoaste importanta specificului local ca o valoare suplimentara in actiunea sa de a oferi consumatorului produsele dorite, iar fiecare dintre punctele de lucru ale grupului este lider de piata si exceleaza in unul sau mai multe produse, beneficiind de conceptul dezvoltat la nivel national.
Grupul Vel Pitar in cifre: 12 fabrici de panificatie, specialitati de panificatie, patiserie, biscuiti si napolitane; unitati de morarit; o retea proprie de 157 de spatii comerciale in marile orase din Romania; acoperire nationala; 4.600 de angajati; peste 2 milioane de clienti zilnic. Lunar, in medie, sunt produse aproximativ 10.000 tone panificatie, 300 tone biscuiti si napolitane si 14.000 tone produse de morarit.
STRATEGII VEL PITAR
Strategia Vel Pitar este axata pe trei directii principale: acoperire nationala, dezvoltarea de noi concepte de magazine specializate - "magazin de proximitate" si introducerea de servicii noi destinate clientilor. Succesul este evident: in prezent reteaua de retail a grupului Vel Pitar numara 157 de unitati in 10 dintre cele mai importante orase ale tarii. 
Produsele sunt asezate in categorii distincte, astfel incat sa fie usor de gasit, procesul de vanzare este rapid si flexibil, iar personalul foarte bine instruit. Clientii pot obtine in magazin orice informatie legata de un anumit produs, personalul ajutandu-i sa ia cea mai buna decizie pentru alimentatia lor. 
Cu produse de cea mai buna calitate, comercializate intr-un spatiu generos, cu echipamente si elemente de comunicare moderne, punctele de vanzare ale companiei Vel Pitar raspund dorintelor tot mai multor romani, care vor sa regaseasca atmosfera si calitatea produselor dintr-o brutarie europeana, cat mai aproape de casa lor.
Strategia de produs - Vel Pitar adopta dezvoltarea unei game largi de produse, pentru a satisface toate gusturile/posibilitatile consumatorilor si pentru a vinde mai mult. Se va corela aceasta strategie cu cea de dezvoltare a produsului, prin dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor, incurajand creativitatea, folosind ultimele tehnologii si decizii bazate pe informatii.
Strategia de promovare - Vel Pitar efectueaza campanii publicitare
directionate spre consumatorii companiei. Mai bine informati si motivati prin publicitate, acestia vor cauta produsele respective .De asemenea se folosesc diferite forme de promovare a vanzarilor cum ar fi: discount-uri oferite consumatorilor en-gros, reclama in publicatiile profesionale destinate consumatorilor .
Strategia de pret - Vel Pitar foloseste strategia pretului de penetrare pentru produsele noi, prin practicarea unui pret mai mic, care da posibilitatea firmei sa acumuleze castiguri de productivitate importante, ca urmare a manifestarii efectului de experienta pe piata, si sa-si asigure o cota de piata superioara competitorilor.
Strategii de resurse umane - Vel Pitar are o politica de atragere si angajare a resurselor umane cu un inalt nivel de calificare, carora li se vor asigura programe importante de training si li se vor plati salarii substantiale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Magie cu Har de la Vel Pitar.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!