Magazinul Fashion Outlet

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2089
Mărime: 12.31KB (arhivat)
Publicat de: Adelina Cosma
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Iulia Furdui
UNIVERSITATEA ROMANO AMERICANA FACULTATEA DE MANAGEMENT-MARKETING

Extras din referat

Este vorba despre un spaţiu commercial de 900 mp , situat in cartierul Militari din Bucuresti, unde fabricanţii renumiţi de textile îşi oferă stocurile nevândute , mărfurile cu defecte minore şi colecţiile vechi.

Produsele noastre sunt vândute la preţuri mult reduse, acest lucru atrăgându-i ca un magnet pe clienţii noştrii.

Magazinul nostru are contact cu cca 20 de producători renumiţi, printre care Pierre Cardin, Levi`s, Esprit, Calvin Klein, Mis Sixty ş.a ce-şi oferă marfurile la reduceri de preţ, cuprinse între 30 si 70%.

În outletul nostru vânătorul de chilipiruri pasionat va găsi ceea ce caută: comparaţiile de preţuri tanjite , deoarece pe mărfuri se află ataşate etichete pe care sunt notate atât preţurile de vânzare recomandate cât şi “preţurile de casă”, cumpărătorul putând astfel calcula cât a economisit prin faptul că a ales magazinul nostru.

Fiind un outlet destul de spaţios am încercat să oferim anumite servicii clienţilor noştrii , printe care , un colţ de joacă frumos amenajat , cu personal îngrijitor pentru a le oferi mămicilor siguranţă şi copiilor distracţia mult dorită într-o zi de cumpărături foarte plictisitoare pentru ei. În aşa fel mămicile pot înlocui o zi de joacă în parc cu o zi de shopping relaxantă! Si pentru ca suntem comercianti si profitul este unul din scopurile majore, am introdus o taxa de 10 lei pe fiecare oră petrecută în spatiul nostru de joacă frumos amenajat.

Satisfacerea clientilor ajută in primul rand la pastrarea lor, de aceea oferim posibilitatea returnării produselor in maxim 3 zile de la cumparare, oprind o taxa de 5% din valoarea produsului initial, contravaloarea fiind inapoiata clientului. Daca returnarea se face in 24 de ore de la cumparare , clientul isi primeste banii intregi fară a-i fi oprita taxa de 5% din valoarea produsului.

Deoarece este un outlet, se pot gasi si produse cu mici defecte , de aceea punem la dispozitie un service unde hainele cu defect pot fi reconditionate la cererea clientului in schimbul unei sume nesemnificative in comparatie cu dorinta de a achizitiona neaparat produsul.

Punem la dispozitie case de marcat pentru fiecare segment de imbracaminte in parte : imbracaminte pentru femei, imbracaminte pentru barbati, imbracaminte pentru copii, lenjerii si accesorii; in total 4 case de marcat.

De asemenea avem in dotare la fiecare casa de marcat cate un POS unde dvs puteti plati fara problema cu orice tip de card detineti. ( Visa, MasterCard, EuroLine etc).

Langa casele de marcat sunt asezate articolele de impuls cum ar fi accesoriile: bratari, clame de par, brose, deoarece acestea duc la obtinerea unor venituri suplimentare ce nu trebuiesc subapreciate, caci clientii, in trecere, cumpară accesoriile de care au nevoie.

Marfa este asezata in rafturi, pe umerase , suporturi rotative, dar si manechine, care poarta cele mai bune oferte ale magazinului, pentru ca clientii sa gaseasca cu usurinta produsele de care sunt interesati.

Cabinele de proba 10 la numar , sunt spatioase, dotate cu oglinzi mari si scaune confortabile atat inauntru cat si in afara pentru ca sotii si prietenele sa aibe parte de o asteptare confortabila, iar dvs de o parere sinceră fară grabă.

Magazinul este dotat cu aer condiţionat pentru a asigura confortul termic al clentilor.

Principalele obiective ale magazinului ar fi mentinerea vanzarilor, dar si cresterea lor. Pentru a reusi ne-am hatarat sa punem accent cel mai mult pe clienti si sa incercam o metoda de vanzare cosultativa.

Aceasta metoda presupune:

1.Construirea relatiei cu clientii

Cel mai important factor pentru o vanzare reusita, este relatia care se creeaza intre reprezentantul de vanzari si client.

Reprezentantul de vanzari distant va fi perceput ca un strain sau,chiar mai rau ca un adversar, de aceea optam pentru un reprezentant de vanzari care arata un interes real pentru satisfacerea clientului

Este de asemenea important sa fie cunoscute sentimentele clientului. Aceasta nu inseamna neaparat construirea unei realtii de prietenie ,ci stabilirea unui climat de incredere si respect. Consultantii nostrii trebuie in primul rand sa se vândă pe ei si abia apoi produsul, astfel incat sa castige aprecierea clientilor si credibilitate.

Primele cuvinate si expresii ale consultantului de vanzari trebuie sa stimuleze interesul clientului, sa creeze un climat prietenos, sa sparga gheata primului contact si sa determine clientul sa se simta important.

Cativa factori importanti pentru construirea relatiei sunt:

1. Salutul

2. Zambetul

3. Contactul visual

4. Ascultarea activă

Preview document

Magazinul Fashion Outlet - Pagina 1
Magazinul Fashion Outlet - Pagina 2
Magazinul Fashion Outlet - Pagina 3
Magazinul Fashion Outlet - Pagina 4
Magazinul Fashion Outlet - Pagina 5
Magazinul Fashion Outlet - Pagina 6
Magazinul Fashion Outlet - Pagina 7
Magazinul Fashion Outlet - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Magazinul Fashion Outlet.doc

Alții au mai descărcat și

Promovarea Produselor

Promovarea bunurilor si serviciilor Produsul fabricat de producator, în conditii de eficienta economica si posesor al caracteristicilor si...

Prezentarea și promovarea unui produs nou pe piață - săpunul

1. Descrierea firmei Fresh Star este o companie privată înfiinţată în 2007, cu sediul în Suceava. Managementul firmei este asigurat de trei...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Campanie integrată de marketing

Introducere Am ales să creez o campanie integrată de marketing prin care să promovez un cinematograf în aer liber deoarece în urma studiilor de...

Apariția și dezvoltarea marilor centre comerciale în România - studiu comparativ între Afi Palace Cotroceni și Promenada Mall Brăila

Introducere Un centru comercial este o clădire sau un grup de clădiri, împreună cu căile de acces și spațiile de parcare aferente, în care își...

Structura activității logistice la Societatea Comercială Elmec România

1 Rezumat Compania Elmec Romania este cel mai important retailer national de articole sportive si fashion. Detine o retea proprie de magazine...

Plan de Afaceri Mondorom

Denumirea societǎţii: Mondorom Sediul: Str. Pestalozzi nr. 22, 300115, Timişoara, Judeţul Timiş Formǎ juridicǎ: societate comercialǎ cu...

Fundamentarea Strategiei Microeconomice

FUNDAMENTAREA STRATEGIEI MICROECONOMICE A FIRMEI DE COMERT S.C. Pada Murre S.R.L. 1. Analiza capabilitatii a firmei de comert Pada Murre PADA...

Analiza Pieței de Îmbrăcăminte Sport

Scurt istoric al imbrăcămintei sport In anul 1924, Rudolph Dassler, s-a alăturat afacerii familiei sale punând bazele fabricii de încălţăminte...

Proiect de Simulare a Gestiunii unei Organizații de Comerț

De ce afacerea respectivă? Motivare (inclusiv personală) Afacerea noastră a luat naștere la începutul anului 2013, ca urmare a ideilor comune, ale...

Analiză de piață outlet

Introducere „Omul. Maimuţa care şi-a vândut blana, încrezătoare în viitorul industriei textile.“ Valeriu Butulescu „Omul este o creatură care...

Ai nevoie de altceva?