Magazinul Fashion Outlet

Extras din referat Cum descarc?

Este vorba despre un spatiu commercial de 900 mp , situat in cartierul Militari din Bucuresti, unde fabricantii renumiti de textile isi ofera stocurile nevandute , marfurile cu defecte minore si colectiile vechi.
Produsele noastre sunt vandute la preturi mult reduse, acest lucru atragandu-i ca un magnet pe clientii nostrii.
Magazinul nostru are contact cu cca 20 de producatori renumiti, printre care Pierre Cardin, Levi`s, Esprit, Calvin Klein, Mis Sixty s.a ce-si ofera marfurile la reduceri de pret, cuprinse intre 30 si 70%.
In outletul nostru vanatorul de chilipiruri pasionat va gasi ceea ce cauta: comparatiile de preturi tanjite , deoarece pe marfuri se afla atasate etichete pe care sunt notate atat preturile de vanzare recomandate cat si "preturile de casa", cumparatorul putand astfel calcula cat a economisit prin faptul ca a ales magazinul nostru.
Fiind un outlet destul de spatios am incercat sa oferim anumite servicii clientilor nostrii , printe care , un colt de joaca frumos amenajat , cu personal ingrijitor pentru a le oferi mamicilor siguranta si copiilor distractia mult dorita intr-o zi de cumparaturi foarte plictisitoare pentru ei. In asa fel mamicile pot inlocui o zi de joaca in parc cu o zi de shopping relaxanta! Si pentru ca suntem comercianti si profitul este unul din scopurile majore, am introdus o taxa de 10 lei pe fiecare ora petrecuta in spatiul nostru de joaca frumos amenajat.
Satisfacerea clientilor ajuta in primul rand la pastrarea lor, de aceea oferim posibilitatea returnarii produselor in maxim 3 zile de la cumparare, oprind o taxa de 5% din valoarea produsului initial, contravaloarea fiind inapoiata clientului. Daca returnarea se face in 24 de ore de la cumparare , clientul isi primeste banii intregi fara a-i fi oprita taxa de 5% din valoarea produsului.
Deoarece este un outlet, se pot gasi si produse cu mici defecte , de aceea punem la dispozitie un service unde hainele cu defect pot fi reconditionate la cererea clientului in schimbul unei sume nesemnificative in comparatie cu dorinta de a achizitiona neaparat produsul.
Punem la dispozitie case de marcat pentru fiecare segment de imbracaminte in parte : imbracaminte pentru femei, imbracaminte pentru barbati, imbracaminte pentru copii, lenjerii si accesorii; in total 4 case de marcat. 
De asemenea avem in dotare la fiecare casa de marcat cate un POS unde dvs puteti plati fara problema cu orice tip de card detineti. ( Visa, MasterCard, EuroLine etc).
Langa casele de marcat sunt asezate articolele de impuls cum ar fi accesoriile: bratari, clame de par, brose, deoarece acestea duc la obtinerea unor venituri suplimentare ce nu trebuiesc subapreciate, caci clientii, in trecere, cumpara accesoriile de care au nevoie.
Marfa este asezata in rafturi, pe umerase , suporturi rotative, dar si manechine, care poarta cele mai bune oferte ale magazinului, pentru ca clientii sa gaseasca cu usurinta produsele de care sunt interesati.
Cabinele de proba 10 la numar , sunt spatioase, dotate cu oglinzi mari si scaune confortabile atat inauntru cat si in afara pentru ca sotii si prietenele sa aibe parte de o asteptare confortabila, iar dvs de o parere sincera fara graba.
Magazinul este dotat cu aer conditionat pentru a asigura confortul termic al clentilor.
Principalele obiective ale magazinului ar fi mentinerea vanzarilor, dar si cresterea lor. Pentru a reusi ne-am hatarat sa punem accent cel mai mult pe clienti si sa incercam o metoda de vanzare cosultativa.
Aceasta metoda presupune:
1.Construirea relatiei cu clientii
Cel mai important factor pentru o vanzare reusita, este relatia care se creeaza intre reprezentantul de vanzari si client.
Reprezentantul de vanzari distant va fi perceput ca un strain sau,chiar mai rau ca un adversar, de aceea optam pentru un reprezentant de vanzari care arata un interes real pentru satisfacerea clientului 
Este de asemenea important sa fie cunoscute sentimentele clientului. Aceasta nu inseamna neaparat construirea unei realtii de prietenie ,ci stabilirea unui climat de incredere si respect. Consultantii nostrii trebuie in primul rand sa se vanda pe ei si abia apoi produsul, astfel incat sa castige aprecierea clientilor si credibilitate.
Primele cuvinate si expresii ale consultantului de vanzari trebuie sa stimuleze interesul clientului, sa creeze un climat prietenos, sa sparga gheata primului contact si sa determine clientul sa se simta important.
Cativa factori importanti pentru construirea relatiei sunt:
1. Salutul
2. Zambetul
3. Contactul visual
4. Ascultarea activa


Fisiere in arhiva (1):

  • Magazinul Fashion Outlet.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!