Logistică - Piața în amonte

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In cadrul firmei Kaufland departamentul de achizitii nu este o entitate separata in cadrul firmei. Achizitia se face de la furnizori pentru depozitul nostru si de la importori produselor din tarile de origine.

Persoana care se ocupa de achizitii este directorul comercial Adrian Iftimie. Directorul depozitului Lupascu Marius este cel care hotaraste momentul si cantitatea produselor achizitionate in functie de cerere. Directorul comercial este cel care se ocupa de achizitia propriu-zisa a produselor necesare apeland la furnizori interni si externi.

B.Relatii in piata

Relatii cu furnizorii - contractuale

Seriozitatea si flexibilitatea firmei in ceea ce priveste relatiile cu furnizorii au condus la parteneriate solide. Relatiile firmei cu furnizorii se desfasoara pe baza de contracte. Firma are incheiate contracte direct cu producatorii pentru marcile:Bella,Fermprosper,Aliadi, Herwi

C.Caracteristici ale procesului de achizitii

Directorul comercial informeaza depozitul despre necesarul de legume de care managerii de raion au nevoie la raft. Odata cu primirea comenzii de la departamentul comercial se va verifica in depozit de materia prima disponibila, apoi directorul depozitului va informa furnizorii despre necesarul de legume de care are nevoie depozitul si termenul limita de receptie.

Furnizorii vor incarca marfa in camioane si le va transporta la sediul depozitului la termenul stabilit anterior.

Dupa stocarea marfii in depozit si inregistrarea acesteia, camioanele depozitului vor distribui cu o zi inainte de termenul limita legumele pentru magazinele Kaufland avute ca si clienti.

Comandarea si aducerea produselor de la producatori sau distribuitori se face in loturi economice, fundamentate prin calcule matematice adecvate scopului si conditiilor de furnizare. Rezultatele urmeaza sa se concretizeze in aducerea produselor si stocarea lor cu cheltuieli minime.

II.Strategia aleasa in amonte

Firma noastra a ales ca si strategie cea de ,,Just in time". Se caracterizeaza prin activitati si livrari finalizate la momentul potrivit, pentru a respecta programul magazinelor Kaufland si cel de depozitare. Aceasta tehnica ne ajuta sa ne imbunatatim marja de profit, reducand stagnarile (majoritatea produselor noastre sunt perisabile) si costurile asociate.

Minimizarea stocurilor are loc concomitent cu sporirea calitatii produselor.

Nerespectarea normelor de calitate este interzisa pentru ca se traduce prin rebuturi sau prin proceduri de rectificare, defecte care nu contribuie la valoarea adaugata.

Echipamentele tehnice din depozit trebuie sa fie mentinute intr-o buna stare de functionare printr-o mentenanta preventiva, spre a evita nu numai pierderile de timp si de materiale, consecinta a penelor la utilaje dar si de a genera stocuri de siguranta pentru a putea face fata urmarilor acestor surse de perturbatii.

Obiectivul principal este onorarea rapida a cererii ca urmare a organizarii pe fluxuri trase.

Consecinta principala pentru indeplinirea acestui obiectiv este de a limita stocurile.

Impactul strategiei J.I.T. este acela ca fluxul de informatii si mijloacele de transport iau locul stocurilor.

Tipul de contractare si clauze.

Conform Anexei 1 si 2.

III. Descriere furnizori

1. SC Ferm Prosper SRL

Date de contact:

S.C. Ferm Prosper S.R.L.

Cod unic de inregistrare: 18665848

Nr.ord.reg.com./an: J40/7801/15.05.2006

Sediul: Bdul. Iuliu Maniu 73, bl.3, sc. 7, ap. 338, Localitatea Bucuresti

Telefon: 0743127147

Descriere companie:

Ferm Prosper comercializeaza o gama larga de legume din productie proprie in spatii protejate precum si in camp deschis. Dorim sa stabilim colaborari serioase pe termen lung prin care sa adaptam productia in functie de cerintele clientului. Prin serviciile pe care le oferim

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Logistica - Piata in amonte.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 405 cuvinte
Nr caractere:
8 436 caractere
Marime:
20.19KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
piata, furnizori, produse, firme
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!