Logistica Mărfurilor

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In contextul actual, succesul unei companii se construieste pe principii moderne de management si marketing. Numai astfel, o companie poate spera ca va reusi sa patrunda si sa se mentina pe piata nationala sau internationala, ambele, fara deosebire, puternic concurentiale.

Activitatea manageriala este o realitate cu istorie indelungata, colectivitatile umane au simtit intotdeauna nevoia unei conduceri care sa le asigure coerenta si disciplina eforturilor depuse pentru atingerea unor anumite scopuri. Managementul, in literatura de specialitate, este definit ca stiinta tehnicilor de conducere a intreprinderilor, dar in acelasi timp poate fi privit ca un complex de metode si procedee cu caracter productiv, economic si social, inclusiv administrativ intern, ce pot fi folosite in activitatea de organizare si conducere a entitatilor productiv economice si sociale.

Managementul este astazi apreciat de practicieni ca fiind o stare de spirit, o arta a carei cunoastere si implementare se impune cu necesitate, atat la nivel micro cat si macroeconomic. In conditiile actuale, insa managementul impreuna cu marketingul suport al primului concept se prezinta cu o alta arhitectura, mai complexa.

Managementul, stiinta conducerii utilizeaza concepte specifice sociologiei si psihologiei, informaticii, economiei precum si propriile metode, principii si tehnici in vederea fundamentarii, adoptarii si aplicarii in timp util a deciziilor, a optimizarii activitatii generale la nivel micro si macroeconomic.

Marketingul raspunde cerintelor manageriale oferind solutii pentru crearea de produse noi in acord cu cerintele pietei si a consumatorilor, fundamentarea preturilor si respectiv a costurilor de productie, distributia produselor si, nu in ultimul rand, in privinta celor mai eficiente metode de promovare a produselor pe piata. Prin cercetarile de marketing se obtin informatii valoroase care sustin procesul decizional contribuind la elaborarea alternativelor decizionale supuse atentiei factorilor de decizie.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Logistica Marfurilor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
15 pagini
Imagini extrase:
15 imagini
Nr cuvinte:
6 386 cuvinte
Nr caractere:
32 862 caractere
Marime:
34.67KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Logistica Marfurilor, Economie
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!