Logistică - Carrefour

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Carrefour este primul retailer european si al doilea din lume, dupa Wal-Mart. Grupul Carrefour avea pe plan mondial, in septembrie 2007, 1.108 hypermarketuri, 2.659 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 4.700 de magazine de proximitate.

1.1 Oferta

Carrefour ofera o gama diversificata de produse si servicii ce acopera intreaga arie de consum:

- Produse alimentare

- Produse pentru menaj

- Articole de imbracaminte

- Cosmetic

- Consumabile de birotica

- Electronice si electrocasnice

- Mastercard Carrefour

- RCA (Omniasig si Carrefour)

- Carrefour Voiaj (in colaborare cu Blue Air)

- Foto service

- Benzinariile Carrefour

- Raion gastronomie in unitate proprie

- Linie de produse low-cost "Carrefour Value"

"Pentru o viata mai buna", Carrefour se diferentiaza de principalul concurrent Kaufland, prin:

- raionul "gastro" care ofera posibilitatea de a lua masa direct in magazin.

- Mastercard Carrefour

- Foto service

- Linie de produse low-cost "Carrefour Value"

1.2 Piata

Primul hypermarket Carrefour din Romania a fost inaugurat la 27 iunie 2001, in Militari (Bucuresti). In prezent, Carrefour detine o retea de 23 hypermarketuri doar in Romania, cum ar fi cele din Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Braila, Constanta.

In alegerea locatiilor pentru filiale au fost luate in considerare orasele dezvoltate, cu o populatie de peste 70.000 de locuitori, in care puterea de cumparare a clientilor in zona, dar si dezvoltarea locala a orasului din ultima perioada, au constituit premisele unei decizii de investitii.

Reteaua de hypermarketuri se adreseaza consumatorilor finali, indiferent de varsta, sex, nationalitate si venituri

1.3 Organizare filiale

Cele 5 filiale Carrefour pe care le-am ales deservesc zona de sud-est a Romaniei, fiind localizate in urmatoarele orase: Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Braila, Constanta.

1.4 Obiectivele companiei

Intr-un mediu economic dificil ne vom concentra pe dinamica vanzarilor si reducerea costurilor.

In acest an, Carrefour intentioneaza sa investeasca 600 milioane de euro pentru a-si imbunatati dinamica comerciala si va reduce costurile cu 500 de milioane de euro pentru a sustine vanzarile.

Obiectivele logistice:

- Reducerea costurilor de transport, aprovizionare si desfacere prin construirea unui depozit care deserveste cele 5 filiale, fluidizand fluxurile fizice

- Frecventa comenzilor mari, timp redus de livrare

- Reducerea timpului de inspectie a bunurilor in magazine si depozit

- Sustinerea eficienta a proceselor administrative (controlul facturilor si a conturilor intermediare de procesare a tranzactiilor, etc.)

Cap. 2 Alegerea locatiei

Pentru indeplinirea obiectivelor, am decis amplasarea viitorului

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Logistica - Carrefour.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
982 cuvinte
Nr caractere:
6 183 caractere
Marime:
14.54KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
firma, organizare, logistica
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!