Carrefour este primul retailer european si al doilea din lume, dupa Wal-Mart. Grupul Carrefour avea pe plan mondial, in septembrie 2007, 1.108 hypermarketuri, 2.659 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 4.700 de magazine de proximitate. 1.1 Oferta Carrefour ofera o gama diversificata de produse si servicii ce acopera intreaga arie de consum: - Produse alimentare - Produse pentru menaj - Articole de imbracaminte - Cosmetic - Consumabile de birotica - Electronice si electrocasnice - Mastercard Carrefour - RCA (Omniasig si Carrefour) - Carrefour Voiaj (in colaborare cu Blue Air) - Foto service - Benzinariile Carrefour - Raion gastronomie in unitate proprie - Linie de produse low-cost "Carrefour Value" "Pentru o viata mai buna", Carrefour se diferentiaza de principalul concurrent Kaufland, prin: - raionul "gastro" care ofera posibilitatea de a lua masa direct in magazin. - Mastercard Carrefour - Foto service - Linie de produse low-cost "Carrefour Value" 1.2 Piata Primul hypermarket Carrefour din Romania a fost inaugurat la 27 iunie 2001, in Militari (Bucuresti). In prezent, Carrefour detine o retea de 23 hypermarketuri doar in Romania, cum ar fi cele din Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Braila, Constanta. In alegerea locatiilor pentru filiale au fost luate in considerare orasele dezvoltate, cu o populatie de peste 70.000 de locuitori, in care puterea de cumparare a clientilor in zona, dar si dezvoltarea locala a orasului din ultima perioada, au constituit premisele unei decizii de investitii. Reteaua de hypermarketuri se adreseaza consumatorilor finali, indiferent de varsta, sex, nationalitate si venituri 1.3 Organizare filiale Cele 5 filiale Carrefour pe care le-am ales deservesc zona de sud-est a Romaniei, fiind localizate in urmatoarele orase: Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Braila, Constanta. 1.4 Obiectivele companiei Intr-un mediu economic dificil ne vom concentra pe dinamica vanzarilor si reducerea costurilor. In acest an, Carrefour intentioneaza sa investeasca 600 milioane de euro pentru a-si imbunatati dinamica comerciala si va reduce costurile cu 500 de milioane de euro pentru a sustine vanzarile. Obiectivele logistice: - Reducerea costurilor de transport, aprovizionare si desfacere prin construirea unui depozit care deserveste cele 5 filiale, fluidizand fluxurile fizice - Frecventa comenzilor mari, timp redus de livrare - Reducerea timpului de inspectie a bunurilor in magazine si depozit - Sustinerea eficienta a proceselor administrative (controlul facturilor si a conturilor intermediare de procesare a tranzactiilor, etc.) Cap. 2 Alegerea locatiei Pentru indeplinirea obiectivelor, am decis amplasarea viitorului
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.