1. Scurta prezentare a magazinului Prezentarea grupului din care face parte: Leroy Merlin este un lant de magazine cu produse de bricolaj, materiale de constructie si gradina din Franta si detine in total peste 350 de magazine. Leroy Merlin este parte a grupului Adeo, controlat de familia franceza Mulliez, care mai detine si hipermarketurile Auchan, si diverse magazine precum Decathlon, Norauto, Pimkie si Kiabi. Adeo este o platforma de companii dedicate imbunatatirii locuintei, de la amenajare, renovare si bricolaj la decoratiuni si dotarea bucatariei. In fiecare zi, cei 130.000 de angajati ai Adeo ajuta clientii sa isi realizeze proiectele de imbunatatire a locuintei. ,,Motivatia noastra este comuna: sa ne simtim utili, fata de noi, fata de ceilalti si fata de lume". Prezenti in 13 tari, suntem astazi liderul european si al treilea actor mondial pe piata de bricolaj. Grupul isi desfasoara activitatea in Africa de Sud, Brazilia, Cipru, Franta, Grecia, Italia, Kazahstan, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Spania si Ucraina, fiind singurii de pe piata de bricolaj si imbunatatire a locuintei cu o astfel de prezenta la nivel international. Adeo se dedica imbunatatirii locuintei. ,,Ajutam locuitorii sa isi concretizeze proiectele. Oferim solutii utile si pozitive pentru nevoile locuintei, de la reparatii, renovare, amenajare, securizare si igienizare la infrumusetare, decorare si dotarea bucatariei. Oferim, de asemenea, solutii pentru profesionistii care vin in ajutorul locuitorilor". Solutiile Adeo sunt personalizate si evolutive, cu: - o oferta extrem de accesibila, conceputa in colaborare, cu si pentru locuitorii si profesionistii in domeniul locuintei; - servicii specifice, oferite de furnizori locali, care faciliteaza viata locuitorilor si a profesionistilor in domeniul locuintei - desigur, o relatie interumana exceptionala, autentica si personalizata. Istoric: 1920-1930: Franta iese din Primul Razboi Mondial si tara trebuie reconstruita. Adoplhe Leroy se decide sa faca un comert util cu surplusul de materiale lasate in urma de Aliati. In 1921, deschide la Pas-de-Calais primul Stock Americain. In 1923, preda stafeta fiului si nurorii sale, Rose Merlin. Pentru a ajuta locuitorii sa isi reconstruiasca locuintele, Adolphe Jr. ofera materiale nu angrosistilor, ci direct persoanelor. 1940-1950: Activitatea este oprita de Al Doilea Razboi Mondial, iar magazinele sunt distruse de bombardamente. Dar dupa incheierea razboiului, trebuie sa inceapa reconstruirea. Adolphe isi procura noi marfuri si deschide 3 depozite. 1960-1970: Datorita cresterii demografice, Franta are nevoie de locuinte. Se deschid primele supermarketuri iar comertul se schimba. Consumul creste vertiginos. Pentru a se adapta noii ere, fiii Leroy adopta o noua denumire, dand nastere marcii Leroy-Merlin. De la vesela si electrocasnice la bricolaj si bunuri de uz casnic, Leroy-Merlin vinde ,,totul sub acelasi acoperis" si lanseaza un nou concept: autoservirea. Prioritatile raman pretul, diversitatea si serviciul. 1970: Istoria Leroy-Merlin, care are acum peste 30 de magazine, continua, dar vremurile se schimba treptat. Se incheie 30 de ani de glorie. Compania se confrunta cu probleme si fratii Leroy cauta un partener. In 1979, I'AFM participa la capital cu 50%, urmand sa cumpere intreaga companie in 1981. 1980: A sosit momentul restructurarii: Leroy-Merlin isi simplifica gamele, se focuseaza din nou pe bricolaj, mizeaza pe reamenajarea si decorarea locuintei si dezvolta conceptul de ,,No parking, no business". Pariul este castigator. A sosit si momentul punerii in comun. Dupa introducerea participarii la profit si a primelor de performanta, angajatii devin actionari ai companiei in 1986. Acestia participa la rezultate si beneficiaza de pe urma lor. Mai mult decat o politica, impartasirea cunostintelor, abilitatilor si posesiunilor devine o filozofie, insasi identitatea companiei Leroy-Merlin. 1990: A sosit momentul extinderii. Leroy-Merlin devinde o federatie de companii autonome si incepe dezvoltarea internationala. Dupa deschiderea primului magazin in Spania, in 1989, grupul efectueaza o serie de achizitii de companii, incepand cu Bricoman din Belgia, si isi diversifica pietele. In 1995, Leroy-Merlin este prima companie care lanseaza un demers inedit: Viziunea. Magazinele se reinventeaza, se lanseaza mijloace de ascultare a clientului si iau nastere noi servicii, printre care colectarea marfurilor, asistenta telefonica, cardul de magazin. 2000-2010: A sosit momentul extinderii internationale. Grupul Leroy Merlin deschide magazine in Rusia, Brazilia, Spania, Italia, Portugalia, Grecia si China. Bricoman intra pe piata din Spania in 2004, sub denumirea de Bricomart. Marca italiana Bricocenter, AKI din Spania si Portugalia si Weldom din Franta se alatura retelei. In 2007, Grupul Leroy Merlin devine Adeo, pentru a reflecta mai bine diversitatea activitatilor sale. Adeo continua sa se dezvolte, cumparand 60 de magazine Castorama Italia in 2010. 2011: Deschidem primul magazin LEROY MERLIN Romania, in centrul comercial Colosseum din Bucuresti. LEROY MERLIN Colosseum devine magazinul recordurilor: unul dintre cele mai mari magazine de bricolaj din Romania, cel mai mare magazin LEROY MERLIN din grupul ADEO (17.000 m2) si al 302-lea magazin LEROY MERLIN din lume .
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).