Lansarea Produsului Modafen

Extras din referat Cum descarc?

Scurt istoric
Compania farmaceutica Zentiva este o companie noua, rezultata in urma fuziunii in anul 2003 a doi mari producatori de medicamente, Leciva din Republica Ceha si Slovakofarma din Slovacia. 
La sfarsitul anului 2005, grupul farmaceutic Zentiva achizitioneaza compania Sicomed, in cadrul uneia dintre cele mai mari tranzactii de pe piata. Sub noul brand Zentiva au fost integrate, in primul semestru al anului 2006, activitati anterioare ale grupului Zentiva de pe piata romaneasca si cele existente ale societatii Sicomed. Astfel Zentiva devine liderul pietii de medicamente generice din Romania.
In acest moment se situeaza intre primele cinci companii de profil din Europa Centrala si de Est, avand peste 3500 de angajati si peste 300 de produse de top in portofoliu de productie si promovare. 
Compania Zentiva este reprezentata in 12 tari din Europa si Asia inclusiv in Romania, tara in care isi doreste sa devina lider de piata in domeniul produselor farmaceutice generice. 
Dintre prioritatile pe termen scurt pentru Romania, Zentiva isi doreste sa imaprta portofoliul in patru mari departemente, cardiovascular, OTC-uri, sistem nervos central, urologie-ginecologie-infectioase, urmand ca pana in 2009 sa devina leader de piata in domeniul medicinei primare. 
Lansarea pe piata a produsului MODAFEN 
Compania farmaceutica Zentiva a lansat pe piata romaneasca doua noi produse de top, medicamentul Modafen, cel mai eficient tratament impotriva simptomelor gripei si racelii banale, si Mucosin, un sirop care are in compozitie miere de albine si este indicat in tratamentul tusei. 
MODAFEN va putea fi prima alegere a pacientilor in tratamentul impotriva racelii si gripei, datorita pretului cu 35% mai scazut decat al produselor similare dar si datorita modului de ambalare unic pe piata romaneasca, in cutii cu 24 tablete, care asigura un tratament complet de 4 zile. 
Mucosin este un mucolitic pe baza de ambroxol care are in compozitie miere de albine, traditional remediu impotriva tusei. 
Lansarea celor doua produse a avut loc la Poiana Brasov, unde s-au reunit pentru doua zile membrii echipei Zentiva Romania si reprezentanti ai firmei producatoare din Cehia impreuna cu distribuitori si farmacisti. 
Specialistii prezenti la lansare estimeaza ca datorita efectului terapeutic, mai eficient decat al celorlalte produse similare, dar si datorita pretului accesibil, Modafen ar putea deveni foarte repede leader de piata si in Romania pentru produsele farmaceutice destinate tratamentului racelii si gripei, pozitie pe care a reusit intr-un timp record sa o detina in alte tari din Europa Centrala si de Est. 
Misiunea Zentiva este de a sprijini imbunatatirea calitatii vietii prin produsele si serviciile noastra misiune care se aderseaza in special medicilor generalisti, oferind tot suportul logistic si informational pentru ca medicii de familie sa poata fi conectati la ultimele noutati din domeniu medical, legislativ si organizational.
Piata tinta
Avand in vedere ca, in general, producatorii si distribuitorii sunt nevoiti sa-si delimiteze cat mai precis segmental de piata pe care se decide sa concureze societatea noastra si-a ales acest segment de piata denumit de marketing piata tinta, piata pe care sa actioneze. Grupul de clienti pe care il luam in considerare in urma sondajelor de pe piata ne furnizeaza o serie de informatii despre comportamentul consumatorilor in alocarea veniturilor, de care tinem cont. Tinta noastra ar fi transformarea pietei potentiale intr-o piata reala, actuala. 
Concurenta vizeaza firmele care ofera servicii similare. Pe piata medicamentelor liderul poate fi considerat firma Healthecare Internationale cu produsul Nurofen pentru raceala si gripa si care are o gama variata de oferte, diverse materiale publicitare, ceea ce ne ambitioneza si ne stimuleaza si pe noi. In concluzie este concurentul nostru cel mai serios. .
Printre strategiile pe care le vom aplica vor fi strategia imbunatatirii serviciilor, strategia discontului si a reducerii costurilor, speram cu riscuri minime. In urma aplicarii acestor criterii am observat o categorie de persoane care credem noi ca reprezinta piata tinta, o anumita clientela fata de caracteristicile careia pot fi adaptate in cel mai inalt grad ofertele si srategiile de marketing ale firmei.Aceasta clientela este considerata ca avand un venit mediu lunar de 5 milioane lei, isi permite sa-si cumpere acest produs ori de cate ori are nevoie, platind pe o cutie 8 Ron. 
Configurarea produsului 
MODAFEN Comprimate filmate
Compozitie 
Un comprimat filmat contine ibuprofen 200 mg, clorhidrat de pseudoefedrina 30 mg si excipienti: lactoza monohidrat, amidon de porumb, celuloza microcristalina, amidon de porumb pregelatinizat, amidonglicolat de sodiu, povidona K25, acid stearic, dioxid de siliciu coloidal anhidru, hidroxipropilmetilceluloza, talc, dioxid de titan (E171), macrogol 6000, dimeticona emulsie SE 2. 
Grupa farmacoterapeutica: decongestive nazale de uz sistemic, simpatomimetice, pseudoefedrina in asociatii. 
Caracteristici
Modafen este un produs medicamentos ce contine 2 compusi: ibuprofen si pseudoefedrina. Ibuprofenul este un antiinflamator nesteroidian, derivat de acid fenilpropionic. Are proprietati antiinflamatorii, analgezice si antipiretice. Clorhidratul de pseudoefedrina este un simpatomimetic indirect, cu actiune mixta, predominant alfa, care determina vasoconstrictia mucoasei nazale, reducand in acest fel rinoreea si congestia nazala. 
Indicatii terapeutice 
Modafen este indicat ca tratament simptomatic cu durata scurta in caz de infectii acute ale tractului respirator superior: congestie nazala si/sau sinusala cu cefalee si febra, rinita acuta, sinuzita, viroza respiratorie si gripa, inflamatia acuta a trompei lui Eustachio (senzatia de infundare a urechii), cand sunt necesare atat actiunea decongestionanta a clorhidratului de pseudoefedrina cat si cea analgezica si antiinflamatorie a ibuprofenului. 
Produsul este destinat adultilor si copiilor in varsta de peste 12 ani.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lansarea Produsului Modafen.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!