Lansarea Produsului Modafen

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2847
Mărime: 18.83KB (arhivat)
Publicat de: Antonia Molnar
Puncte necesare: 7
Universitatea petru maior tg mures la disciplina introducere in comunicare si relatii publice

Extras din referat

Scurt istoric

Compania farmaceutica Zentiva este o companie noua, rezultata in urma fuziunii in anul 2003 a doi mari producatori de medicamente, Leciva din Republica Ceha si Slovakofarma din Slovacia.

La sfârşitul anului 2005, grupul farmaceutic Zentiva achiziţionează compania Sicomed, în cadrul uneia dintre cele mai mari tranzacţii de pe piaţă. Sub noul brand Zentiva au fost integrate, în primul semestru al anului 2006, activităţi anterioare ale grupului Zentiva de pe piaţa românească şi cele existente ale societăţii Sicomed. Astfel Zentiva devine liderul pieţii de medicamente generice din România.

In acest moment se situeaza intre primele cinci companii de profil din Europa Centrala si de Est, avand peste 3500 de angajati si peste 300 de produse de top in portofoliu de productie si promovare.

Compania Zentiva este reprezentata in 12 tari din Europa si Asia inclusiv in Romania, tara in care isi doreste sa devina lider de piata in domeniul produselor farmaceutice generice.

Dintre prioritatile pe termen scurt pentru Romania, Zentiva isi doreste sa imaprta portofoliul in patru mari departemente, cardiovascular, OTC-uri, sistem nervos central, urologie-ginecologie-infectioase, urmand ca pana in 2009 sa devina leader de piata in domeniul medicinei primare.

Lansarea pe piata a produsului MODAFEN

Compania farmaceutica Zentiva a lansat pe piata romaneasca doua noi produse de top, medicamentul Modafen, cel mai eficient tratament impotriva simptomelor gripei si racelii banale, si Mucosin, un sirop care are in compozitie miere de albine si este indicat in tratamentul tusei.

MODAFEN va putea fi prima alegere a pacientilor in tratamentul impotriva racelii si gripei, datorita pretului cu 35% mai scazut decat al produselor similare dar si datorita modului de ambalare unic pe piata romaneasca, in cutii cu 24 tablete, care asigura un tratament complet de 4 zile.

Mucosin este un mucolitic pe baza de ambroxol care are in compozitie miere de albine, traditional remediu impotriva tusei.

Lansarea celor doua produse a avut loc la Poiana Brasov, unde s-au reunit pentru doua zile membrii echipei Zentiva Romania si reprezentanti ai firmei producatoare din Cehia impreuna cu distribuitori si farmacisti.

Specialistii prezenti la lansare estimeaza ca datorita efectului terapeutic, mai eficient decat al celorlalte produse similare, dar si datorita pretului accesibil, Modafen ar putea deveni foarte repede leader de piata si in Romania pentru produsele farmaceutice destinate tratamentului racelii si gripei, pozitie pe care a reusit intr-un timp record sa o detina in alte tari din Europa Centrala si de Est.

Misiunea Zentiva este de a sprijini imbunatatirea calitatii vietii prin produsele si serviciile noastra misiune care se aderseaza in special medicilor generalisti, oferind tot suportul logistic si informational pentru ca medicii de familie sa poata fi conectati la ultimele noutati din domeniu medical, legislativ si organizational.

Piaţa ţintă

Având în vedere că, în general, producătorii şi distribuitorii sunt nevoiţi să-şi delimiteze cât mai precis segmental de piaţă pe care se decide să concureze societatea noastră şi-a ales acest segment de piaţă denumit de marketing piaţa ţintă, piaţa pe care să acţioneze. Grupul de clienţi pe care îl luăm în considerare în urma sondajelor de pe piaţă ne furnizează o serie de informaţii despre comportamentul consumatorilor în alocarea veniturilor, de care ţinem cont. Tinta noastră ar fi transformarea pieţei potenţiale într-o piaţă reală, actuală.

Concurenţa vizează firmele care oferă servicii similare. Pe piaţa medicamentelor liderul poate fi considerat firma Healthecare Internationale cu produsul Nurofen pentru raceala si gripa si care are o gamă variată de oferte, diverse materiale publicitare, ceea ce ne ambitioneză şi ne stimulează şi pe noi. În concluzie este concurentul nostru cel mai serios. .

Printre strategiile pe care le vom aplica vor fi strategia îmbunătăţirii serviciilor, strategia discontului şi a reducerii costurilor, sperăm cu riscuri minime. În urma aplicării acestor criterii am observat o categorie de persoane care credem noi că reprezintă piaţa ţintă, o anumită clientelă faţă de caracteristicile căreia pot fi adaptate în cel mai înalt grad ofertele şi srategiile de marketing ale firmei.Această clientelă este considerată ca având un venit mediu lunar de 5 milioane lei, îşi permite să-şi cumpere acest produs ori de cate ori are nevoie, plătind pe o cutie 8 Ron.

Configurarea produsului

MODAFEN Comprimate filmate

Compozitie

Un comprimat filmat conţine ibuprofen 200 mg, clorhidrat de pseudoefedrină 30 mg şi excipienţi: lactoză monohidrat, amidon de porumb, celuloză microcristalină, amidon de porumb pregelatinizat, amidonglicolat de sodiu, povidonă K25, acid stearic, dioxid de siliciu coloidal anhidru, hidroxipropilmetilceluloză, talc, dioxid de titan (E171), macrogol 6000, dimeticonă emulsie SE 2.

Grupa farmacoterapeutică: decongestive nazale de uz sistemic, simpatomimetice, pseudoefedrină în asociaţii.

Caracteristici

Modafen este un produs medicamentos ce conţine 2 compuşi: ibuprofen şi pseudoefedrină. Ibuprofenul este un antiinflamator nesteroidian, derivat de acid fenilpropionic. Are proprietăţi antiinflamatorii, analgezice şi antipiretice. Clorhidratul de pseudoefedrina este un simpatomimetic indirect, cu acţiune mixtă, predominant alfa, care determină vasoconstricţia mucoasei nazale, reducând în acest fel rinoreea şi congestia nazală.

Indicatii terapeutice

Modafen este indicat ca tratament simptomatic cu durată scurtă în caz de infecţii acute ale tractului respirator superior: congestie nazală şi/sau sinusală cu cefalee şi febră, rinită acută, sinuzită, viroză respiratorie şi gripă, inflamaţia acută a trompei lui Eustachio (senzaţia de înfundare a urechii), când sunt necesare atât acţiunea decongestionantă a clorhidratului de pseudoefedrină cât şi cea analgezică şi antiinflamatorie a ibuprofenului.

Produsul este destinat adulţilor şi copiilor în vârstă de peste 12 ani.

Preview document

Lansarea Produsului Modafen - Pagina 1
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 2
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 3
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 4
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 5
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 6
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 7
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 8
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 9
Lansarea Produsului Modafen - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Lansarea Produsului Modafen.doc

Alții au mai descărcat și

Cercetare de marketing privind lansarea pe piață a unui produs nou

I. Prezentarea firmei “Time” este o companie privata infiintata in 1992,din Moldova producătore de ceasuri și componente de precizie Compania...

Lansarea pe piața din România a unui nou produs

1. Prezentarea noului produs - Scurt istoric al produsului la nivel mondial si national - Descrierea produsului lansat pe piata, asemanari si...

Promovare Produs - Kreon

Firma Solvay –Pharma a venit pe piaţă cu un nou produs farmaceutic, Kreon. Deoarece se află în faza de lansare firma organizează o amplă campanie...

Program de marketing internațional - sicomed

I. NECESITATEA SI POSIBILITATEA DERULARII PROGRAMULUI DE MARKETING PROFILUL COMPANIEI Industria de medicamente din România a aparut dupa...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Politici și Strategii de Marketing

CAP. I Coordonatele politicii de marketing 1. Rolul politicii de marketing : politica de mk reflecta conceptia organizatiei cu privire la...

Te-ar putea interesa și

Zentiva România

Cap. I. Prezentarea firmei I.1.Denumire ,localizare Zentiva Romania are sediul in Bucuresti, Bd. Theodor Pallady, nr. 50, sector 3, tel:...

Ai nevoie de altceva?