Lansarea noului produs Doncafe decofeinizata

Extras din referat Cum descarc?

Grupul Strauss este o companie listata la bursa, cu 70 de ani de experienta in domeniu. Grupul Strauss este activ pe 5 continente, detine sute de marci si are circa 11000 de angajati, fiind unul dintre liderii pietei internationale de produse si bauturi alimentare.
Modelul dinamic de afaceri al companiei, bazat pe preluari si achizitii, i-a inlesnit foarte rapid cresterea constanta - de doua cifre in fiecare an, in ultimii cinci ani. Acesta e rezultatul direct al strategiei Grupului Strauss de a se concentra pe cele mai atractive piete si categorii de produse, fiind in acelasi timp si in pas cu cele mai noi tendinte in cresterea gradului de confort si satisfacere a dorintelor consumatorului, de sanatate si calitate a vietii.
Grupul Strauss este o companie de cafea de tip 360?, oferind consumatorilor sai nu numai cafea ambalata, ci si produse care au o legatura directa cu cafeaua. Compania ocupa pozitia a doua pe piata de cafea din Brazilia, tara cafelei si se pozitioneaza drept una dintre primele 7 companii din lume specializate in cafea.
Traditia si prezenta pe arena internationala, expertiza, tehnologia si know-how-ul, impreuna cu intelegerea profunda a nevoilor, aspiratiilor si dorintelor consumatorilor din Romania recomanda Strauss drept compania ideala de cafea, care ofera produse create special pentru preferintele romanilor.
La inceputul acestui an Elite Romania a devenit Strauss Romania.
Strauss este a saptea companie de cafea din lume, cea mai mare companie din domeniu din Europa Centrala si de Est (in Serbia este prezenta prin brandul Doncafe) si cea de-a doua companie din Brazilia - tara cafelei. Compania produce si bauturi pe baza de lapte, sucuri de fructe, precum si snacks-uri si dulciuri, iar in Statele Unite este prezenta cu salatele mediteraneene Sabra. Strauss a investit masiv in dezvoltarea Max Brenner, un brand exclusivist de ciocolata pentru a crea o noua cultura de consum al ciocolatei - in forma solida si lichida. In acest moment exista in lume 19 Baruri de Ciocolata Max Brenner. In fiecare an, compania a inregistrat o rata sustinuta de crestere, pozitionandu-se in acest moment ca lider sau pe locul secund pe fiecare piata in care este prezenta.
In 2007, numele companiei la nivel international a devenit Grupul Strauss. Decizia face parte din strategia Strauss de creare a unei companii globale puternice, in dezvoltare, cu o identitate unica reprezentata printr-un singur nume, o structura organizationala si de management care urmeaza o strategie cu procese de baza comune, pentru a indeplini viziunea si misiunea organizationala.
Grupul international Strauss vine in Romania cu o experienta solida pe piata cafelei, urmand sa implementeze programe de modernizare intensive printr-o investitie de 7 milioane EUR in urmatorii 2 ani, in special in tehnologie, sisteme si echipamente automate, precum si in dezvoltarea profesionala a angajatilor.
Pe 4 februarie 2008 Elite Romania a anuntat schimbarea numelui oficial al companiei in Strauss Romania.
Avand deja traditie pe piata din Romania, Elite Romania s-a situat constant pe o pozitie de lider in industria cafelei. In primele 9 luni ale anului 2007, Elite Romania a detinut aproximativ 43% din totalul de consum de cafea prajita si macinata din tara noastra. Acum, la aceste performante se adauga experienta Grupului Strauss, care ofera pe pietele internationale produse pentru gusturi si ocazii diferite, respectand preferintele locale, ingrijindu-se de sanatatea si bunastarea consumatorilor si oferind solutii avantajoase pentru a satisface dorintele acestora.
LANSAREA NOULUI PRODUS DONCAFE DECOFEINIZATA
1. Identificarea problemei decizonale
Identificarea problemei reale cu care se confrunta intreprinderea, constituie un
demers ce se bazeaza pe informatie. In cele mai multe situatii definirea problemei decizionale se bazeaza exclusiv pe o evaluare a simptomelor inregistrate; in absenta unor informatii suplimentare, existand riscul ca problema astfel definita, sa nu coincida cu problema reala.
Problema decizionala- Extinderea gamei de produse prin lansarea cafelei decofeinizata.
Problema de cercetare- Gradul de acceptabilitatea al produsului cafea decofeinizata. 
2. Definirea scopului, obiectivelor si ipotezelor cercetarii	
Scopul cercetarii  - determinarea potentialului de consum de cafea decofeinizata din toate segmentele pietei in special a segmentului  format din persone carora le este  contraindicat consumul de cafeina si copiii.
Elaborarea obiectivelor :
consumul de cafea
clarificarea conceptului de cafea de calitate
identificarea perceptiei consumatorilor asupra marcilor de cafea
identificarea asteptarilor consumatorilor in ceea ce priveste caracteristicile unei marci de cafea de calitate
evaluarea marcii Doncafe 
cerintele consumatorilor referitoare la raportul calitate -pret
identificarea perceptiei consumatorilor asupra produsului de cafea decofeinizata 
3. Estimarea valorii informatiilor obtinute prin cercetare
Se estimeaza ca vanzarile intr-o luns de cafea decofeinizata  vor fi de 40 milioane lei., iar probabilitatea de succes asociata lansarii este de 30%, in conditiile in care nu se realizeaza in prealabil o cercetare si de 60%, in conditiile in care se realizeaza cercetarea, inaintea dispunerii la realizarea studiului se impune determinarea valorii brute a informatiei ca diferenta intre recompensa probabila medie in situatia realizarii cercetarii si recompensa probabila medie in situatia nerealizarii cercetarii, dupa cum urmeaza:
40 milioane lei x 0,6 = 24 milioane., reprezinta recompensa probabila medie in
situatia realizarii cercetarii;
40 milioane lei miliarde x 0,3 = 12 milioane lei., reprezinta recompensa probabila medie in situatia nerealizarii cercetarii.
Deci valoarea bruta a informatiei este de 24 milioane lei - 12 milioane lei = 12
milioane lei.
Costurile ocazionate de realizarea cercetarii sunt de 6 milioane lei deci se justifica realizarea cercetarii.
4. Alegerea surselor de date
Alegerea surselor de informatii se bazeaza pe obiectivele identificate in faza anterioara.
Informatii interne 
- informatii furnizate de personalul societatii,privitoare la
-	clarificarea conceptului de cafea de calitate
-	cerintele consumatorilor referitoare la raportul calitate -pret
- studii, , rapoarte, clarificarea conceptului de cafea de calitate privitoare la
identificarea asteptarilor consumatorilor in ceea ce priveste caracteristicile unei marci de cafea de calitate
identificarea perceptiei consumatorilor asupra marcilor de cafea
Informatii externe - obtinute de la diverse firme


Fisiere in arhiva (1):

  • Lansarea noului produs Doncafe decofeinizata.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!