Lansarea Berii Men's

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2015
Mărime: 1.55MB (arhivat)
Publicat de: Romi Rus
Puncte necesare: 5

Cuprins

  1. 1. Alegerea strategiei de acoperire a pieţei
  2. 1.1 Acoperirea geografică
  3. 1.2 Strategia de distribuţie a produsului
  4. 2. Evenimentul de lansare al produsului
  5. 2.1 Alegerea momentului potrivit pentru lansare
  6. 2.2 Locaţie
  7. 2.3 Invitaţi – categorii de public
  8. 2.4 Derulare eveniment
  9. 3. Lansarea în Cluburi/Pub-uri
  10. 3.1 Obiective
  11. 3.2 Alegerea locaţiilor
  12. 3.3 Alegerea tehnicilor promoţionale potrivite
  13. 4. Concluzii
  14. 5. Anexe

Extras din referat

Lansare – bere MEN’S

1. Alegerea strategiei de acoperire a pieţei

1.1. Acoperirea geografică

Produsul va fi distribuit prin lanţurile HoReCa în toate reşedinţele de judeţ – în special în cluburile/puburile frecventate de clienţii din piaţa ţintă, cele exclusiviste (de exemplu în Iaşi, produsul va fi prezent în Time Out, London Pub, Dublin Pub şi Hypnotic). InBev va realiza un contract de exclusivitate privind distribuţia acestui produs în cadrul lanţului de hypermarketuri Carrefour, prezent în majoritatea oraşelor din ţară sau în curs de deschidere.

1.2. Strategia de distribuţie a produsului

Pentru a influenţa consumatorul ca în momentul cumpărării alegerea să fie MEN’S producătorul acordă o atenţie deosebită locului de vânzare. Strategia de distribuţie este foarte importantă în politica oricărei firme care se respectă.

Berea MEN’S urmează tendinţa pieţei şi va fi distribuită prin intermediul lanţului de hypermarketuri Carrefour întrucât acesta câştigă din ce în ce mai mult atenţia consumatorilor şi în sistemul HoReCa.

Am ales strategia selectivă cu grijă pentru a nu pierde nici o oportunitate de vânzare şi pentru a nu provoca dezamăgirea clienţilor care ,,doresc să ne ia acasă”.

Lanţul de hipermarketuri Carrefour se află în topul preferinţelor românilor pe categoria de vârstă 18-25 de ani, respectiv 43-64 şi pe categoria de venituri peste 500 de lei, până la cei a căror venituri se situează între 2001 şi 2500 de lei, astfel am ales să semnăm un contract de exclusivitate cu ei ( vezi anexa 1).

2. Evenimentul de lansare a produsului

2.1. Alegerea momentului potrivit pentru lansare

Lansarea oficială a berii MEN`S va avea loc pe data de 13 decembrie 2008 în Parcul Tineretului din Bucureşti, cu ocazia deschiderii pârtiei de schi. Preconizăm că la deschidere bucureştenii pasionaţi de sporturile de iarnă, vor fi prezenţi în număr mare. Lansarea propriu-zisă va avea loc la ora 21:00, odată cu începerea concertului sponsorizat/organizat de InBev( vezi anexa 2).

Toti cei prezenţi la concert vor primi câte o invitaţie la prezentarea de modă a lui Cătălin Botezatu. Aceasta va avea loc în ziua următoare, 14 decembrie 2008, în clubul Angel’s Fancy din Bucureşti, la ora 21:00. Acest eveniment va face parte dintr-un turneu organizat de casa de modă Cătălin Botezatu în parteneriat cu InBev în toată ţara.

2.2. Locaţie

- pârtia de schi – Parcul Tineretului, Bucureşti

- Club Bamboo din Bucureşti

- cel mai exclusivist club din fiecare reşedinţă de judeţ.

Preview document

Lansarea Berii Men's - Pagina 1
Lansarea Berii Men's - Pagina 2
Lansarea Berii Men's - Pagina 3
Lansarea Berii Men's - Pagina 4
Lansarea Berii Men's - Pagina 5
Lansarea Berii Men's - Pagina 6
Lansarea Berii Men's - Pagina 7
Lansarea Berii Men's - Pagina 8
Lansarea Berii Men's - Pagina 9
Lansarea Berii Men's - Pagina 10
Lansarea Berii Men's - Pagina 11
Lansarea Berii Men's - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Lansarea Berii Men's.doc

Te-ar putea interesa și

Enterprise Resource Planning

Introducere Prezentarea temei Primele soluţii informatice de planificare a resurselor organizaţiei au apărut la mijlocul anilor '60, atunci când...

Proiectarea sistemului informatic privind evidența livrărilor de produse pe beneficiari la SC Ursus Breweries SA, Sucursala Timișoara

CAPITOLUL 1. ROLUL INFORMATICII ECONOMICE ÎN MANAGEMENTUL FIRMEI 1.2. Sistemul informaţional Dacă sistemul decizional reprezintă “sistemul...

Condimentele Fuchs - tehnici promoționale

Fuchs Condimente,filiala româna a grupului german Fuchs,lider european pe piata condimentelor,a fost infiintata în Romania în anul 2001,avand ca...

Berea Anubis

Capitolul 1. Analiza pieței 1.1. Identificarea pieței Volumul pieței berii din România în anul 2015 a atins 15,8 milioane hl în 2015, o creștere...

Tehnici de promovare

I. ARGUMENT Am ales ,, Tehnici moderne de promovare” ca tema pentru aceasta lucrare pentru ca este un subiect de actualitate. Suntem în situația...

Marketing bere

Partea I - Cadrul Competitiv de Referință Cap. 1 Analiza Pieței 1.1 Identificarea pieței (descriere, tendințe, identificare concurenți...

Marketing internațional

Capitolul I CONCEPTUL DE MARKETING INTERNAłIONAL SI INTERNAłIONALIZAREA FIRMELOR „Un călător fără cunostinte e ca o pasăre fără aripi” Sa’di,...

Ai nevoie de altceva?