Lansarea Berii Men's

Cuprins referat Cum descarc?

1. Alegerea strategiei de acoperire a pietei
1.1 Acoperirea geografica
1.2 Strategia de distributie a produsului
2. Evenimentul de lansare al produsului
2.1 Alegerea momentului potrivit pentru lansare
2.2 Locatie
2.3 Invitati - categorii de public
2.4 Derulare eveniment
3. Lansarea in Cluburi/Pub-uri
3.1 Obiective
3.2 Alegerea locatiilor 
3.3 Alegerea tehnicilor promotionale potrivite
4. Concluzii
5. Anexe


Extras din referat Cum descarc?

Lansare - bere MEN'S
1. Alegerea strategiei de acoperire a pietei
1.1. Acoperirea geografica
Produsul va fi distribuit prin lanturile HoReCa in toate resedintele de judet - in special in cluburile/puburile frecventate de clientii din piata tinta, cele exclusiviste (de exemplu in Iasi, produsul va fi prezent in Time Out, London Pub, Dublin Pub si Hypnotic). InBev va realiza un contract de exclusivitate privind distributia acestui produs in cadrul lantului de hypermarketuri Carrefour, prezent in majoritatea oraselor din tara sau in curs de deschidere.
1.2. Strategia de distributie a produsului
Pentru a influenta consumatorul ca in momentul cumpararii alegerea sa fie MEN'S producatorul acorda o atentie deosebita locului de vanzare. Strategia de distributie este foarte importanta in politica oricarei firme care se respecta. 
Berea MEN'S urmeaza tendinta pietei si va fi distribuita prin intermediul lantului de hypermarketuri Carrefour intrucat acesta castiga din ce in ce mai mult atentia consumatorilor si in sistemul HoReCa. 
Am ales strategia selectiva cu grija pentru a nu pierde nici o oportunitate de vanzare si pentru a nu provoca dezamagirea clientilor care ,,doresc sa ne ia acasa".
Lantul de hipermarketuri Carrefour se afla in topul preferintelor romanilor pe categoria de varsta 18-25 de ani, respectiv 43-64 si pe categoria de venituri peste 500 de lei, pana la cei a caror venituri se situeaza intre 2001 si 2500 de lei, astfel am ales sa semnam un contract de exclusivitate cu ei ( vezi anexa 1).
2. Evenimentul de lansare a produsului
2.1. Alegerea momentului potrivit pentru lansare
Lansarea oficiala a berii MEN`S va avea loc pe data de 13 decembrie 2008 in Parcul Tineretului din Bucuresti, cu ocazia deschiderii partiei de schi. Preconizam ca la deschidere bucurestenii pasionati de sporturile de iarna, vor fi prezenti in numar mare. Lansarea propriu-zisa va avea loc la ora 21:00, odata cu inceperea concertului sponsorizat/organizat de InBev( vezi anexa 2).
Toti cei prezenti la concert vor primi cate o invitatie la prezentarea de moda a lui Catalin Botezatu. Aceasta va avea loc in ziua urmatoare, 14 decembrie 2008, in clubul Angel's Fancy din Bucuresti, la ora 21:00. Acest eveniment va face parte dintr-un turneu organizat de casa de moda Catalin Botezatu in parteneriat cu InBev in toata tara.
2.2. Locatie
- partia de schi - Parcul Tineretului, Bucuresti
- Club Bamboo din Bucuresti
- cel mai exclusivist club din fiecare resedinta de judet.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lansarea Berii Men's.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!