Kaufland

Cuprins referat Cum descarc?

1 Descrierea activitatii firmei
2 Mediul de markenting
-  Micromediul de marketing
-  Macromediul de marketing
3 Mixul de marketing
-  Produs
-  Pret
-  Promovare
-  Plasare
4 Matricea BCG
5 Concluzii
6 Bibliografie


Extras din referat Cum descarc?

Descrierea activitatii firmei
Kaufland este o companie de comert cu amanuntul din Neckrasulm, Germania. Kaufland este o divizie a conceptului german Schwarz-Gruppe , din care fac parte si alte retele cunoscute, ca Lidl, KaufMarket si Handelshof; cu peste 200.000 de angajati in toata Europa.
In anul 2014, grupul Schwarz a devenit cel mai mare grup de retail din Europa, cu afaceri de aproape 80 miliarde euro.In prezent, Kaufland detine peste 1200 de magazine, dintre care mai mult de 650 sunt situate Germania. Kaufland opereaza si in alte tari din Europa Centrala.
Kaufland este prezent in Romania din anul 2005, si avut in anul 2011 afaceri de 1,3 miliarde euro la nivel local, fiind cel mai mare lant de hipermarketuri, urmat de Carrefour si Metro, dupa valoarea vanzarilor. Strategia companiei este diferita de cea a competitorilor sai directi: Kaufland este primul lant de hipermarketuri care a intrat in orasele mici din Romania, cu 25.000-40.000 de locuitori, in conditiile in care competitorii sai Carrefour, Real, Auchan si Cora ocolesc localitatile cu mai putin de 100.000 de oameni. Numarul mediu de angajati ai unui hipermarket Kaufland este de 150.
Activitati : comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun. Aceasta clasa include activitatea magazinelor ce vand o cantitate diversa de bunuri, in care marfurile alimentare, bauturile si produsele din tutun sunt predominante.
Hypermarket-urile cu autoservire Kaufland ofera produse atat in domeniul alimentar cat si multe alte articole in domeniile: Menaj, Timp liber si Gradina, intotdeauna un record de preturi mici. Si exact asta este ceea ce face Kaufland - combinatia dintre diversitatea ofertelor si preturile zilnice mici.
Potrivit ziarului ,,Financial Times", din ce in ce mai multe lanturi vest-europene de hipermarket domina piata romaneasca, doresc sa investeasca in Romania. Aglomeratia si cozile de la casele de marcat arata ca piata este departe de a fi atins punctul de saturatie.
Piata hipermarketurilor a inceput sa fie tot mai aglomerata oriunde in lume. Atat pe pietele dezvoltate, cat si in curs de dezvoltare, acest segment a atras investitii mai mari decat orice alt sector din retail, de exemplu confectiile sau electronicele si electrocasnicele.
Daca in urma cu 7-8 ani exista un singur hipermarket Cash&Carry in Romania, si anume Metro, acum avem in fiecare cartier cel putin unul, iar numarul lor este in crestere, dovada ca piata romanesca inca nu si-a atins limita. La o analiza mai ampla a pietei vom constata faptul ca aceasta este dominata numai de brand-uri vest-europene (Carrefour, Metro, Selgros, Real, Kaufland, Penny, etc.) si ca romanul inca nu a avut curajul sa ,,construiasca" un brand al Romaniei.
Mediul de marketing
-  Micromediul
-  Intern
Cultura organizatiei
Misiunea
Calitatea constituie o preocupare majora a companiei noastre pe de o parte , vizeaza produsele si seviciile pe care le oferim clientilor nostrii si in acelasi timp suntem preocupati de calitatea vietii, a conservarii resurselor naturale si a intereselor comunitatii din care facem parte.
Misiunea noastra este sa sprijinim dezvoltarea comunitatii, sa ocrotim si sa incurajam protejarea mediului inconjurator in semn de apreciere si recunostinta fata de increderea acordata de catre clientii si partenerii nostrii.
Viziunea
Kaufland Romania s-a bucurat de succes de la debitul sau pe piata romaneasca in anul 2005. Insa precum noi, succesul comercial trebuie sa fie dublat si de asumarea responsabilitatii sociale.
In viziunea noastra, a fi o companie responsabila sociala inseamna asumarea unui rol activ de partener social, avand ca scop dezvoltarea economica, sociala si de mediu a comunitatii in care activa, sustinand principiul dezvoltarii durabile.
Astfel, Kaufland Romania este gata de orice performanta pentru a construi parteneriate sincere si reale cu clientii sai fideli, cu angajatii, autoritatile si nu in ultimul rand cu societatea civila prin care sa construim un viitor mai bun pentru comunitate.
Suntem convinsi de faptul ca putem contribui permanent la dezvoltarea comunitatii romanesti si de aceea compania noastra trateza cu seriozitate responsabilitatea sociala.
Personalul inteprinderii
Societatea este administrata si reprezentata, pe durata nelimitata , de o persoana fizica, cetatean roman in Romania, si de catre un cetatean de nationalitatea tarii in care se afla filialele acestui mare lant de magazin.
Societatea va putea angaja personal cu contract de munca, cu respectarea prevederilor Codului Muncii si regimului de asigurari sociale. Necesarul de personal, angajat pe baza de contract de munca, in conditiile Codului Muncii este stabilit de catre conducerea firmei.
Anul 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Milioane euro 15,6 232
642 778 872 1.112 1.350 1.450 1.450
Anul 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Milioane euro 15,6 232
642 778 872 1.112 1.350 1.450 1.450
Anul 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Angajati 5.600 6.950 8.300 9.993 7.600 11.334 13.500


Fisiere in arhiva (1):

  • Kaufland.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

https://www.scribd.com/document/262145204/96445099-Proiect-de-Practica-Kaufland-doc
https://www.scribd.com/document/249053309/Proiect-Kaufland-docx
https://ro.wikipedia.org/wiki/Kaufland
https://www.google.ro/search?q=poze+kaufland&rlz=1C1VLSA_enRO775RO775&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjWzK_b5cXYAhXRL1AKHdvkDDYQ_AUICigB&biw=1366&bih=637#imgrc=4iG3e5AHm3hfJM:


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!