Previzualizare referat:

Extras din referat:

Consumatorii de astazi sunt practic asediati de multitudinea de reclame ce sunt transmise pe toate caile , dar mai ales de reclamele TV . Pentru a reusi sa atraga clientii si pentru a reusi sa se mentina in top, agentiile de publicitate trebuie sa ia in calcul o sumedenie de factori ce pot influenta eficienta mesajului ce se vrea transmis prin reclama.

Kandia este un brand puternic rezonant printre romani, existand de mai putin de patru ani. Brandul Kandia isi are originile in numele unei fabrici de ciocolata din Timisoara fondata in anul 1890. Incepand cu 1917, fabrica este denumita Kandia la fel cu ciocolata pe care o producea.

Reclama TV care mi-a atras atentia este intitulata 'Kandia Topirea' si pleaca de la conceptul: ,,Simti cum lumea intreaga se topeste precum noua ciocolata Kandia".

Reclama este foarte romantica si prezinta o femeie care merge pe strada si careia i se topesc sandalele. Pe masura ce inainteaza realizeaza ca tot ce atinge se topeste si se transforma in ciocolata. Ajunge la intalnire unde este asteptata de un barbat cu o ciocolata, pe care o consuma si apoi i se topeste rochia. Reclama are ca coloana sonora melodia "Goodnight moon", cantata de Shivaree. Spotul se bazeaza pe "totul se transforma in ciocolata la atingere precum regele Midas transforma totul in aur.

Ceea ce este atragator este faptul in interiorul reclamei au fost introdusi oameni, iar aceasta atrage publicul spre deosebire de un spot de 30 secunde in care sunt prezente cladiri, animale sau alte obiecte. Deasemenea detaliile nu sunt foarte numeroase, iar culorile care apar sun in numar mic, ceea ce face sa fii captivat de spot, nu sa te plictisesti din cauza detaliilor numeroase.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Kandia.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
873 cuvinte
Nr caractere:
4 107 caractere
Marime:
10.19KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
ciocolata, productie, vanzari
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!