Jurnalul serviciilor

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Serviciul de transport public: La ora 8:00 am beneficiat de transportul in comun, un serviciu foarte slab.Desi in mod normal ajung in 45 de minute la facultate, azi am ajuns intr-o ora si 25 de minute, din cauza aglomeratiei.A trebuit sa merg 2 statii de masina pe jos, pentru a lua masina de la capat ca sa imi gasesc un loc. Din cauza faptului ca masina 226 vine la un interval de aproximativ 15 minute, dimineata trebuie sa ai noroc sa poti sa te urci in masina.

Serviciul de invatamant , astazi a fost acceptabil.Seminarul a fost unul interactiv, profesoara foarte placuta, sala de seminar e una dintre cele noi- sala 2405, mobilierul este nou, peretii zugraviti recent.

Serviciul de alimentatie, La ora 12 am mers cu 3 colege sa mancam la restaurantul fast-food Everest din Piata Romana-este unul acceptabil spre bun. Servirea nu este organizata foarte bine, deoarece am asteptat mai mult decat ar fi trebuit, insa mancarea pe care am comandat-o a fost buna.

Serviciul de taximetrie . La ora 23:00 am chemat un taxi pentru a ajunge acasa. Am sunat la firma de taxi "taxi Drive", mi-a raspuns dispercera, m-a lasat sa astept aproximativ 2 minute la telefon fara sa imi spuna nimic, in timpul asta preluand alte comenzi.Dupa 2 minute m-a intrebat adresa si numele si mi-a gasit un taxi care ajungea in 5 minute.Dupa 10 minute de asteptare nu a venit nici un taxi.Am sunat din nou la firma respectiva pentru a face reclamatia, si in loc sa isi ceara scuze m-a lasat din nou sa astept la telefon si sa imi spuna apoi, ca mi-a gasit un alt taxi care ajunge in 10 minute. Desi firma "taxi Drive" are un tarif mic in comparatie cu celelate firme si masini bune, organizarea personalului este foarte proasta.

Marti, 4noiembrie

Serviciul de transport public. La ora 8:30 am asteptat 15 minute masina pentru a ajunge la serviciu-.Cand a ajuns in statie cu greu am reusit sa imi gasesc un loc in picioare. Din cauza aglomeratiei foarte mari , 4 statii de masini au durat aproximativ 35 de minute.Ambianta din masina(era un model de masina nou- cu GPS cu aer conditionat, si o muzica buna pentru ora respectiva)- singurul punct forte al acestui serviciu au facut ca timpul petrecut in masina sa treaca mai repede.

Serviciul de invatamant. La ora 16:30 trebuia sa am un seminar insa nu s-a mai tinut.Dupa o ferestra de o ora si jumatate( cursurile incepusera la ora 12:00 iar de la 15:00 la 16:30 aveam pauza) si dupa inca 20 de minute de asteptare a venit un student san ne anunte ca profesorul de la seminarul respective nu mai vine astazi. Consider ca serviciul de invatamant are o organizare nu tocmai buna.

Miercuri, 5 noiembrie

Serviciul de transport public. La ora 8:30 am intampinat aceleasi probleme ca si zilele trecute cu privire la acest serviciu-(am asteptat mult in statie, aglomeratie) .

Serviciul de invatamant. De la ora 10:30 la ora 13:00 am beneficiat de acest serviciu- am avut un seminar si un curs.Ambele s-au desfasurat in conditii bune.

Servicul de sanatate. La ora 14:30 am avut programare la medic, la clinica particulara MedSana din zona Cotroceni. Personalul este unul foarte bine pregatit si foarte amabil iar in sala de asteptare e o ambianta foarte placuta. Exact la ora cand aveam programarea doctora m-a primit in cabinet- o doctora foarte bine pregatita si foarte amabila.In 2 zile trebuie sa ma intorc dupa rezultate.

Joi, 6 noiembrie

Serviciul de televiziune prin cablu. La ora 9:00 am mers al sediul RDS pentru a face o reclamatie cu privire la difuzarea anumitor canale de televiziune( de 3 saptamani anumite posturi tv se vad cu o calitate foarte proasta).Desi mai facusem aceasta reclamatie si cu 3 saptamani inainte si mi-au spus ca se va rezolva, nici pana astazi nu am constatat nici o imbunatatire in ceea ce priveste difuzarea posturilor tv respective. De data aceasta mi-au spus ca aceasta problema esta cauzata de numarul de televizoare din apartament, desi am aceleasi televizoare de 3 ani de cand sunt abonata la ei. Personalul nu a fost deloc amabil si mi-au raspuns pe un ton foarte enervant de parce ei erau cei care aveau problemele respective.

Serviciul de coafor. La ora 11:00 aveam programare la coafor.Serviciul a fost la nivelul asteptarilor mele-personalul foarte amabil, coafeza bine pregatita,ambianta placuta.

Serviciul de cinematograf. La ora 21:00 am mers cu prietenii la cinema Movieplex din Plaza Romania. Si acest serviciu a fost la nivelul asteptarilor- curatenie, aer conditionat, filmul a fost unul nou aparut si foarte bun in opinia mea, personalul de la casa de bilete foarte amabil. A avut insa si un punct slab- iesirea din cinematograf dupa terminarea filmului se realizeaza doar pe o usa, drept consecinta se produce aglomeratie la iesire.

Vineri, 7noiembrie

Serviciul de transport public. La ora 8:00 am beneficiat de transportul in comun, intampinand aceleasi probleme ca si pana acum, mai ales aglomeratia.

Serviciul de invatamant. La ora 9:00 aveam seminarul de Multimedia.Desi m-am grabit sa nu intarzii, cand am ajuns la facultate am mai asteptat inca 30 de minute deoarece profesorul nu ajunsese inca.Seminarul a fost insa, unul interactiv si foarte interesant, profesorul explicand destul de bine.

Serviciul de sanatate. La ora 17:00 am mers din nou la clinica MedSana pentru a-mi lua rezultatele. Rezultatele au fost gata exact la ora cand mi-au spus sa vin dupa ele.Era aceeasi ambianta foarte placuta, acelasi personal calificat, foarte bine

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Jurnalul serviciilor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
1 565 cuvinte
Nr caractere:
8 117 caractere
Marime:
11.42KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
servicii, transport, invatamant
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!