Jurnalul Serviciilor

Referat
5.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1359
Mărime: 9.52KB (arhivat)
Publicat de: Adonis Tănase
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Iuliana Cetina
Proiect marketingul serviciilor- ASE Bucuresti, Facultatea de Marketing

Extras din referat

Marti, 2.11.2010

ACASA:

1. ENEL Energie: 10:00

Serviciile companiei de energie electrica Enel sunt in marea lor majoritate conform asteptarilor mele. De cand locuiesc in Bucuresti s-a intamplat foarte rar sa nu functioneze alimentarea cu energie electrica.

2. RDS & RCS, 10:00

Serviciile de cablu imi sunt oferite de compania RDS & RCS si sunt de obicei conform asteptarilor. Grila de programe este variata, calitatea serviciului de cablu este superioara si nu am avut pana acum nici un motiv sa fiu nemultumita.

3. APA NOVA, 10:05

In zona mea serviciile oferite de Apa Nova nu sunt deloc multumitoare. Se intampla de foarte multe ori sa nu fie apa calda disponibila sau sa fie apa oprita in intregime. Datorita faptului ca locuiesc la etajul 7 apa calda in general curge foarte greu. In concluzie serviciile Apa Nova sunt cu mult sub asteptari.

4. COSMOTE, 10:30

Serviciile oferite de companie de telefonie mobila Cosmote sunt extrem de bune din punctul meu de vedere, uneori chiar peste asteptari. Semnalul este puternic si convorbirile nu se intrerup.

5. VODAFONE, 10:45

Serviciile oferite de Vodafone sunt conform asteptarilor. Dat fiind faptul ca prestigiul Vodafone este foarte mare si asteptarile mele sunt la fel de mari, dar nu au nici o problema in a-mi pastra increderea in ei.

DRISTOR

METROREX, 14:00

Serviciile Metrorex nu sunt intotdeauna satisfacatoare: uneori trenurile ajung la timp sau cel putin la intervale de timp mici, alteori ele intarzie foarte mult. Uneori performantele sunt sub asteptari, atunci cand metrourile vin la intervale de timp mari, alteori sunt conform sau chiar peste asteptari in functie de zi si de intervalul orar.

Astazi serviciile Metrorex sunt la nivelul asteptarilor mele.

UNIRII

McDonald’s, 15:00

Serviciile McDonald’s au fost intotdeauna unele de calitate. Angajatii sunt tot timpul orientati catre client, timpul de raspuns este mic si de aceea experienta avuta in restaurantele McDonald’s este intotdeauna una buna. Servirea este intotdeauna conform sau peste asteptari.

METROREX, 16:30, Unirii

Metroul vine la timp, conform asteptarilor.

PIATA ROMANA

BRD, 17:30

Serviciile de ATM-urilor BRD sunt de cele mai multe ori foarte bune. Se intampla de cateva ori sa nu functioneze intotdeauna corespunzator si sa provoace inconveniente dar de aceasta data serviciul este disponibil si bun. De asemenea ATM-urile BRD sunt raspandite uniform pe teritoriul orasului si de aceea exceleaza prin accesibilitate.

In general serviciile de banking la BRD sunt conform asteptarilor mele.

ASE, 18:00

Serviciile de invatamant oferite de Academia de Studii Economice sunt satisfacatoare. Perisabilitatea este eliminata prin oferirea suportului de curs si prin disponibilitatea cartilor, subiectele abordate la curs sunt adaptate la nevoile noastre ca studenti, la actualitatile vremii.

Avand in vedere ca studiez in aceasta universitate de aproape 4 ani de zile serviciile oferite sunt conform asteptarilor mele.

METROREX, 21:00

Sub asteptari, metroul intarzie.

Preview document

Jurnalul Serviciilor - Pagina 1
Jurnalul Serviciilor - Pagina 2
Jurnalul Serviciilor - Pagina 3
Jurnalul Serviciilor - Pagina 4
Jurnalul Serviciilor - Pagina 5
Jurnalul Serviciilor - Pagina 6
Jurnalul Serviciilor - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Jurnalul Serviciilor.doc

Alții au mai descărcat și

Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă

Definirea problemei Capacitatea piatei gadgeturilor din Romînia este într-o continua crestere, iar cel mai dorit si urmarit gadget de pe piata...

Jurnal de Marketing

Serviciile la care am apelat in perioada 1 – 8 martie 2007 sunt urmatoarele: 1 martie 2007: - servicii de internet - am apelat la acest serviciu...

Jurnalul Serviciilor

Luni, 31 oct. 2011 - Ora 7.30 – Serviciul de utilități (apă caldă), Cămin Agronomie Furnizarea acestui serviciu depinde, în afară de compania Apa...

Jurnalul Serviciilor

Ziua 1; luni (31 octombrie): Ora 08:53, acasa, servicii de telefonie mobila: M-a trezit prietena mea Iulia sa ma intrebe la ce ora vin la...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Proiectarea unui flux informațional privind contabilitatea stocurilor de produse și mărfuri - Aurora SA

CAPITOLUL I STUDIUL CADRULUI ORGANIZATORIC ŞI NORMATIV AL ÎNTREPRINDERII 1.1. Prezentarea generală a unităţii „ Drumul spre succes este...

Practică de specialitate Contabilitate

INTRODUCERE Contabilitatea este o ramură a științei economice care se ocupă cu înregistrarea, clasificarea și raportarea tranzacțiilor financiare...

Studiul privind Activitatea Trezoreriei Publice pe Exemplul Municipiului Petroșani

INTRODUCERE Începând cu anul 1990, în România s-a declanşat un amplu proces de tranziţie spre o economie concurenţială de piaţă , liberalizată,...

Sisteme informaționale de management - Terapia SA Cluj-Napoca

I. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI Societatea comerciala “ Terapia ”S.A. Cluj-Napoca functioneaza in baza hotararii nr.1200/12.11.1990...

Analiză informațional-decizională pentru departamentul financiar-contabil într-o organizație economică

1 Cunoaşterea mecanismului economic Studiul de caz reprezintă o analiză informaţional-decizională a sistemului reprezentat prin departamentul...

Organizarea și Conducerea Trezoreriei

CAPITOLUL I. ORGANIZAREA BUGETARĂ ÎN ROMÂNIA I.1. Sistemul bugetar în România Prin dimensiune şi complexitate, economia publică nu-şi poate...

Proiect de practică - SC Iasitex Iași

CAPITOLUL 1. Organizarea şi funcţionarea S.C. „Iaşitex” S.A. Iaşi 1.1. Scurt istoric Societatea comercială „Iaşitex” S.A. Iaşi a fost fondata în...

Serviciul stabilire, constatare și impunere persoane fizice îi din cadrul Direcției Impozite și Taxe Locale Sector 1

I. INTRODUCERE In baza legii nr.189/1998 privind finantele publice locale si H.G.R. nr. 333/29.04.1999 pentru aprobarea Protocolului-cadru si a...

Ai nevoie de altceva?