J&B -Tehnici Promotionale

Cuprins referat Cum descarc?

1. Analiza preliminara a aprodusului/ serviciului ales
1.1. Analiza conjuncturii macromediului (PEST)
1.2. Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienti, concurenti, distribuitori, public)
1.3. Analiza interna a companiei (S&W)
2. Stabilirea obiectivelor
2.1. Obiective directe
2.2. Obiective adiacente (publicitate, marketing, promotii)
3. Definirea strategiei de participare la targ/ expozitie
3.1. Alegerea evenimentului potrivit (motivatie in concordanta cu obiectivele)
3.2. Descrierea participarii (mod de punere in practica, functionare, detalii specifice targului/ expozitiei)
4. Expunerea planului operational
4.1. Activitati
4.2. Durata (incadrarea in timp in ordine cronologica)
4.3. Responsabili
4.4. Resurse implicate (financiare, umane, materiale, tehnice etc; specifice fiecarei activitati)


Extras din referat Cum descarc?

1. Analiza preliminara a produsului/ serviciului ales
Justerini & Brooks (cunoscut si sub numele de J&B) este o marca de whisky scotian. J&B Rare Blend, marca standard de whisky J&B whisky, este un amestec din 42 de whiskyuri scotiene din malt si grau.
Scut istoric: 
In anul 1749, Giacomo Justerini, din Bologna, se indragosteste de o cantareata de opera si o urmeaza la Londra, aducand cu el retete de bauturi alcoolice create de unchiul sau. Aici, gaseste un partener de afaceri englez, George Johnson, si impreuna isi deschid o pravalie de vinuri si alte bauturi alcoolice. In anul 1831, Alfred Brooks cumpara afacerea si firma devine Justerini & Brooks. Descoperind potentialul amestecului de whisky-uri, J&B devine unul dintre primii vanzatori de bauturi spirtoase care cumpara stocuri mari de diverse malturi de whisky si creaza propriul amestec.
Analiza conjuncturii macromediului (PEST)
Produsele marcii J&B reprezinta elementul cheie in ceea ce priveste relatiile sociale si economice dintre persoanele care privesc viata intr-un mod pozitiv, traind fiecare clipa la intensitate maxima. Campaniile desfasurate de brand prin organizarea de party-uri experimentale sunt adresate special pentru consumatorii fideli, obisnuiti cu produsele J&B.
Whisky-ul J&B este este fabricat in urma unor procese tehnologice speciale care ii ofera un gust echilibrat si placut prin imbinarea a 42 de tipuri de cereale si malt. 
1.2. Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienti, concurenti, distribuitori, public)
J&B inregistreaza vanzari de peste 6 milioane de baxuri pe an, la nivel mondial. Whisky-ul J&B Rare Scotch, asa cum este consumat astazi, a fost realizat in ultimul secol, pentru piata americana de dupa prohibitie. Pe plan national, acest produs este distribuit de compania Sollers PPD, membra a grupului Photos Photiades Distributors, cea care reprezinta compania Diageo in Romania.
Marca de whisky J&B se adreseaza in principal consumatorilor care cunosc si indragesc marca J&B, dar si potentialilor consumatori, care inca nu cunosc filosofia acestui.
J&B a dat mereu startul evenimentelor funky-trendy-cool and more. Organizate in cele mai importante locatii din tara, petrecerile J&B au o ideea de baza si anume: o petrecere incepe oriunde, oricand si mai ales cu orice motiv. Acest concept se refera mai degraba la o stare de spirit decat la o locatie anume sau in sine si are la baza un mix reusit de muzica, o locatie surprinzatoare si invitati dornici de a se distra.
Analiza interna a companiei (S&W)
Analiza SWOT
Punctele forte ale brandului J&B sunt reprezentate prin faptul ca bauturile detin un gust unic; o lumina in stil, in stare proaspata si o aroma de fructe. Brandul se gaseste intr-o gama variata de sortimente: J&B; J&B Jet; J&B Reverse; J&B Nox; J&B -6 grade.
Din 2006 J&B este unul din ingredientele cocktail-urilor create de Ferran Adria, de altfel fiind foarte des intalnit in mix-uri la petreceri.
J&B inca de la inceputul aparitiei a reprezentat scotch-ul ,,neconventional", asociat automat cu marile petreceri din Vegas sau in marile orase mondene.
Punctul slab al brandului este reprezentat de pretul ridicat al produselor, astfel ele pot fi achizitionate in mare parte de consumatorii cu venituri lunare ridicate. O sticla de J&B Scotch Whisky de 1 litru poate fi achizitionata la pretul de 61 de ron.
Promovarea intensiva a produselor din marca J&B pe piata din Romania ar reprezenta o oportunitate pentru brand, pentru ca astfel va reusi sa devina cunoscut pentru toate tipurile de consumatori de bauturi alcoolice.


Fisiere in arhiva (1):

  • J&B -Tehnici Promotionale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!