J&B -tehnici promoționale

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2140
Mărime: 127.30KB (arhivat)
Publicat de: Isidor Morar
Puncte necesare: 6
Studiu de caz

Cuprins

  1. 1. Analiza preliminară a ăprodusului/ serviciului ales
  2. 1.1. Analiza conjuncturii macromediului (PEST)
  3. 1.2. Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienţi, concurenţi, distribuitori, public)
  4. 1.3. Analiza internă a companiei (S&W)
  5. 2. Stabilirea obiectivelor
  6. 2.1. Obiective directe
  7. 2.2. Obiective adiacente (publicitate, marketing, promoţii)
  8. 3. Definirea strategiei de participare la târg/ expoziţie
  9. 3.1. Alegerea evenimentului potrivit (motivaţie în concordanţă cu obiectivele)
  10. 3.2. Descrierea participării (mod de punere în practică, funcţionare, detalii specifice târgului/ expoziţiei)
  11. 4. Expunerea planului operaţional
  12. 4.1. Activităţi
  13. 4.2. Durata (încadrarea în timp în ordine cronologică)
  14. 4.3. Responsabili
  15. 4.4. Resurse implicate (financiare, umane, materiale, tehnice etc; specifice fiecărei activităţi)

Extras din referat

1. Analiza preliminară a produsului/ serviciului ales

Justerini & Brooks (cunoscut şi sub numele de J&B) este o marcă de whisky scoţian. J&B Rare Blend, marca standard de whisky J&B whisky, este un amestec din 42 de whiskyuri scoţiene din malţ şi grâu.

Scut istoric:

În anul 1749, Giacomo Justerini, din Bologna, se îndrăgoşteste de o cântăreaţă de operă şi o urmează la Londra, aducând cu el reţete de băuturi alcoolice create de unchiul său. Aici, găseşte un partener de afaceri englez, George Johnson, şi împreuna îşi deschid o prăvălie de vinuri şi alte băuturi alcoolice. În anul 1831, Alfred Brooks cumpară afacerea şi firma devine Justerini & Brooks. Descoperind potenţialul amestecului de whisky-uri, J&B devine unul dintre primii vânzători de băuturi spirtoase care cumpără stocuri mari de diverse malţuri de whisky şi crează propriul amestec.

Analiza conjuncturii macromediului (PEST)

Produsele mărcii J&B reprezintă elementul cheie în ceea ce priveşte relaţiile sociale şi economice dintre persoanele care privesc viaţa într-un mod pozitiv, trăind fiecare clipă la intensitate maximă. Campaniile desfăşurate de brand prin organizarea de party-uri experimentale sunt adresate special pentru consumatorii fideli, obişnuiţi cu produsele J&B.

Whisky-ul J&B este este fabricat în urma unor procese tehnologice speciale care îi oferă un gust echilibrat şi plăcut prin îmbinarea a 42 de tipuri de cereale şi malţ.

1.2. Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienţi, concurenţi, distribuitori, public)

J&B înregistrează vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an, la nivel mondial. Whisky-ul J&B Rare Scotch, aşa cum este consumat astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piaţa americană de după prohibiţie. Pe plan naţional, acest produs este distribuit de compania Sollers PPD, membră a grupului Photos Photiades Distributors, cea care reprezintă compania Diageo în România.

Marca de whisky J&B se adresează în principal consumatorilor care cunosc şi îndrăgesc marca J&B, dar şi potenţialilor consumatori, care încă nu cunosc filosofia acestui.

J&B a dat mereu startul evenimentelor funky-trendy-cool and more. Organizate în cele mai importante locaţii din ţară, petrecerile J&B au o ideea de bază şi anume: o petrecere începe oriunde, oricând şi mai ales cu orice motiv. Acest concept se referă mai degrabă la o stare de spirit decât la o locaţie anume sau în sine şi are la bază un mix reuşit de muzică, o locaţie surprinzătoare şi invitaţi dornici de a se distra.

Analiza internă a companiei (S&W)

Analiza SWOT

Punctele forte ale brandului J&B sunt reprezentate prin faptul că băuturile deţin un gust unic; o lumină în stil, în stare proaspătă şi o aromă de fructe. Brandul se gaseşte într-o gamă variată de sortimente: J&B; J&B Jet; J&B Reverse; J&B Nox; J&B -6 grade.

Din 2006 J&B este unul din ingredientele cocktail-urilor create de Ferran Adria, de altfel fiind foarte des întâlnit în mix-uri la petreceri.

J&B încă de la începutul apariţiei a reprezentat scotch-ul „neconvenţional”, asociat automat cu marile petreceri din Vegas sau în marile oraşe mondene.

Punctul slab al brandului este reprezentat de preţul ridicat al produselor, astfel ele pot fi achiziţionate în mare parte de consumatorii cu venituri lunare ridicate. O sticlă de J&B Scotch Whisky de 1 litru poate fi achiziţionată la preţul de 61 de ron.

Promovarea intensivă a produselor din marca J&B pe piaţa din România ar reprezenta o oportunitate pentru brand, pentru că astfel va reuşi să devină cunoscut pentru toate tipurile de consumatori de băuturi alcoolice.

Preview document

J&B -tehnici promoționale - Pagina 1
J&B -tehnici promoționale - Pagina 2
J&B -tehnici promoționale - Pagina 3
J&B -tehnici promoționale - Pagina 4
J&B -tehnici promoționale - Pagina 5
J&B -tehnici promoționale - Pagina 6
J&B -tehnici promoționale - Pagina 7
J&B -tehnici promoționale - Pagina 8
J&B -tehnici promoționale - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • J&B -Tehnici Promotionale.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Punerea în valoare a produselor la locul vânzării în magazinele Cash and Carry - SC Selgros Cash and Carry SRL

INTRODUCERE În economia contemporană, supusă deopotrivă cerinţelor şi constrângerilor legilor pieţei, caracterizată de un pronunţat dinamism şi...

Tehnici promoționale - Wembley Dry Gin

1. Analiza preliminară a produsului/brandului 1.1 Analiza conjuncturii de piaţă a produsului Pe o piaţa cu un consum ridicat de băuturi alcoolice...

Tehnici promoționale în comerțul electronic

INTRODUCERE Am ales să abordez tema „Tehnici promoționale în comerțul electronic” în cadrul acestei lucrări deoarece sunt două domenii tot mai...

Comunicarea și Promovarea în Afaceri

INTRODUCERE Tema elaborată se numeşte « Comunicare şi promovare în afaceri ». Această temă scoate în evidenţă doi factori esenţiali şi anume :...

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru mărcile Milka și Heidi

I. Elementele definitorii ale pietei ciocolatei 1.Caracterizare generala Istoria ciocolatei incepe inca din 250-900 I.H., cand maiasii utilizau...

Organizarea activității de marketing la SC Plus SA

Capitolul I MAGAZINUL – LOCUL ÎNTALNIRII CERERII CU OFERTA 1.1 SPECIFICUL COMERTULUI CU AMANUNTUL Reteaua comerciala cu amanuntul, un loc...

Analiza comparativă de marketing a mărcilor Milka și Heidi

1.EMITATORUL Kraft Foods este o companie americană din industria alimentară, care a fost cumpărată în 1988 pentru 12,9 miliarde $ de Philip Morris...

Tehnici Promotionale Specifice Unitătilor de Alimentatie și Hotelărie

Argument Marketingul turistic este activitatea de comunicare si promovare a ofertei turistice responsabilă de indentificarea, anticiparea si...

Ai nevoie de altceva?