Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2185
Mărime: 85.93KB (arhivat)
Publicat de: Carina A.
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Buiga Andrei
Facultatea de Management si Marketing
Universitatea "Artifex", Bucuresti

Extras din referat

Abstract

In zilele noastre, internetul are un impact remarcabil asupra transformării informațiilor facandu-le mai accesibile și mai transformabile. Această formă de lume digitală, curajoasă, a influențat foarte mult viața. Marketingul este una dintre cele mai importante lucrări și în zilele noastre, conceptul de marketing prin conținut a luat un loc în inima abordărilor de marketing digital susținute lumea digitală.

În prezent, există un interes remarcabil de cercetare pentru această nouă formă de proces al marketing-ului digital, care are ca scop îmbunătățirea atractivității conținutului prin intermediul obiectelor digitale eficiente care pot fi utile în mediile de comunicare populare, cum ar fi social media. Obiectivul acestui studiu este să se concentreze pe marketingul prin conținut și să indice o modalitate de îmbunătățire alternativă, care se bazează pe un domeniu important de cercetare: inteligența artificială.

Studiul introduce câteva exemple de modele de abordări inteligente de marketing prin conținut pentru a îmbunătăți desigur, marketinul prin continut folosindu-se de inteligența artificiala care în prezent formează viața modernă a viitorului.

Introducere

Cercetătorii consideră că Web-ul și cele mai recente instrumente ale sale, precum social media, motorul de căutare sunt utile pentru companii sa captiveze interesul oamenilor față de compania / brandul lor (Ahmad și colab., 2016; Holliman și Rowley, 2014; Smith și Chaffey, 2013 ).

Obiectivul acestui studiu se concentrează pe marketingul prin conținut și să indicacrea a unei modalitati de îmbunătățire alternativă, care se bazează pe un domeniu important de cercetare: inteligența artificială

În acest sens, studiul introduce câteva exemple de modele de abordări inteligente de marketing prin conținut pentru a îmbunătăți din ce în ce mai mult funcțiile acestui tip de marketing, datorită inteligenței artificiale care modelează în prezent viața modernă a viitorului. De-a lungul studiului, au fost prezentate conexiunile dintre marketingul prin conținut și inteligența artificială și au fost explicate detalii privind modelele tipice de marketing inteligent.

Marketing prin conținut

Conceptul de marketing prin conținut poate fi definit ca o abordare de marketing, care urmărește să găsească produse în funcție de nevoile clienților și să creeze satisfacția și împlinirea clienților în acest mod (Karkar, 2016).

Potrivit Content Marketing Institute (2016), este o „abordare strategică de marketing axată pe crearea și distribuirea conținutului valoros, relevant și consistent pentru a atrage și a păstra o audiență clar definită - și, în final, pentru a conduce acțiunea profitabilă a clienților.”

În general, un marketing tipic prin conținut încearcă să atragă interesul clienților pentru produsele companiei (Ozgen andDoymus, 2013).

Formate de marketing prin conținut

Potrivit lui Steimle (2014), factorul cheie în marketingul prin conținut este valoros. El spune pe scurt despre acest subiect că „Puteți spune dacă o bucată de conținut este cea care ar putea face parte dintr-o campanie de marketing prin conținut dacă oamenii o caută, dacă oamenii vor să o consume, mai degrabă decât să o evite” (Steimle, 2014 ).

Dintr-o perspectivă generală, se poate spune că marketingul prin conținut poate fi în mai multe tipuri diferite de formate, inclusiv știri, videoclipuri, cărți albe, cărți electronice, infografie, buletine electronice, studii de caz, podcast-uri, cum să ghidăm, să ne întrebăm și răspunde la articole, fotografii, bloguri etc. (De Clerck, 2016; Farnworth, 2015; Omedia24, 2014; Steimle, 2014), dacă conținutul este suficient de capabil să ia interesul publicului țintă.

Obiectivele marketingului prin conținut

Literatura oferă multe explicații cu privire la obiectivele generale ale unui marketing prin conținut bine format. Aici, este posibil să se concentreze pe ideile lui Rose și Pullizzi despre obiectivele de marketing prin conținut. Ei definesc obiectivele marketingului de conținut ca: conștientizarea sau consolidarea mărcii, conversia clienților, serviciul pentru clienți, creșterea clienților și abonații pasionați (Rose și Pullizzi, 2011).

Obiectivul principal al acestui studiu este de a răspunde la problema aplicării unor abordări alternative pentru îmbunătățirea marketingului de conținut și a gândirii despre inteligența artificială în acest sens

Etape al merketingului prin continut pentru a sustine AI

De fapt, marketingul prin conținut poate fi acceptat ca un mare proces, inclusiv diferite etape, până la aplicarea scenariului de marketing conținut conceput. Prin eliminarea detaliilor, este posibil să ne gândim la trei etape: pregătirea, aplicarea, revizuirea cu privire la marketingul prin conținut. În acest moment, putem spune că inteligența artificială poate fi folosită în oricare dintre aceste etape, alegând abordări, metode și tehnici adecvate.

Bibliografie

Articole

1. https://www.socialmediaexaminer.com/artificial-intelligence-and-marketing-what-marketers-need-to-know-paul-roetzer/

2. https://sloanreview.mit.edu/tag/artificial-intelligence-business-strategy/

3. https://sloanreview.mit.edu/video/five-strategies-for-getting-the-most-from-ai/

4. https://www.emarsys.com/resources/blog/5-ways-artificial-intelligence-can-used-marketing/

5. https://www.emarsys.com/resources/blog/machine-learning-ai-marketing/

6. https://www.emarsys.com/resources/blog/machines-vs-marketers/

7. https://www.emarsys.com/resources/blog/artificial-intelligence-marketing-solutions/

8. https://www.smartinsights.com/tag/artificial-intelligence-ai-for-marketing/

9. https://www.forbes.com/sites/paultalbot/2019/09/21/the-growing-impact-of-ai-on-marketing-strategy/#64d2ed227f14

10. https://www.information-age.com/artificial-intelligence-in-marketing-tech-tradition-123484893/

11. https://www.ama.org/marketing-news/the-past-present-and-future-of-ai-in-marketing/

Carti

1. Ahmad, N. S., Musa, R. and Harun, M. H. M. (2016). The impact of social media content marketing (SMCM) towards brand health. Procedia Economics and Finance, 37, 331, 336.

2. Alpaydin, E. (2014). Introduction to machine learning. MIT Press. Amit, R. and Zott, C. (2001). Value creation in e-business, Strategic Management Journal, 22, 493-520. Blum, C., & Li, X. (2008).

3. Swarm intelligence in optimization. In Swarm Intelligence (pp. 43-85). Springer Berlin Heidelberg.

4. Cartwright, H. (Ed.). (2015). Artificial neural networks. Humana Press.

5. Content Marketing Institute (2016). What is content marketing? [Online] at http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/, accessed June 2nd, 2016.

6. De Clerck, J-P. (2016). Content marketing defined: a customer-centric content marketing definition. i-Scoop [Online] at http://www.i-scoop.eu/content-marketing/contentmarketing-defined-customer-centric-content-marketing-definition/, accessed June 3rd, 2016.

Preview document

Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 1
Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 2
Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 3
Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 4
Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 5
Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 6
Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 7
Influența inteligenței artificiale asupra marketingului prin conținut - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Influenta inteligentei artificiale asupra marketingului prin continut.docx

Alții au mai descărcat și

Social Media Marketing

1. Introducere . Social Media, astăzi, se numără printre "cele mai bune oportunități disponibile" pentru un brand pentru conectarea cu potențialii...

Marketingul digital și social media - componentele ecosistemului digital

1. Impactul tehnologiilor digitale asupra companiilor de asigurări Utilizarea internetului și a rețelelor sociale a schimbat comportamentul...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?