Abstract In zilele noastre, internetul are un impact remarcabil asupra transformarii informatiilor facandu-le mai accesibile si mai transformabile. Aceasta forma de lume digitala, curajoasa, a influentat foarte mult viata. Marketingul este una dintre cele mai importante lucrari si in zilele noastre, conceptul de marketing prin continut a luat un loc in inima abordarilor de marketing digital sustinute lumea digitala. In prezent, exista un interes remarcabil de cercetare pentru aceasta noua forma de proces al marketing-ului digital, care are ca scop imbunatatirea atractivitatii continutului prin intermediul obiectelor digitale eficiente care pot fi utile in mediile de comunicare populare, cum ar fi social media. Obiectivul acestui studiu este sa se concentreze pe marketingul prin continut si sa indice o modalitate de imbunatatire alternativa, care se bazeaza pe un domeniu important de cercetare: inteligenta artificiala. Studiul introduce cateva exemple de modele de abordari inteligente de marketing prin continut pentru a imbunatati desigur, marketinul prin continut folosindu-se de inteligenta artificiala care in prezent formeaza viata moderna a viitorului. Introducere Cercetatorii considera ca Web-ul si cele mai recente instrumente ale sale, precum social media, motorul de cautare sunt utile pentru companii sa captiveze interesul oamenilor fata de compania / brandul lor (Ahmad si colab., 2016; Holliman si Rowley, 2014; Smith si Chaffey, 2013 ). Obiectivul acestui studiu se concentreaza pe marketingul prin continut si sa indicacrea a unei modalitati de imbunatatire alternativa, care se bazeaza pe un domeniu important de cercetare: inteligenta artificiala In acest sens, studiul introduce cateva exemple de modele de abordari inteligente de marketing prin continut pentru a imbunatati din ce in ce mai mult functiile acestui tip de marketing, datorita inteligentei artificiale care modeleaza in prezent viata moderna a viitorului. De-a lungul studiului, au fost prezentate conexiunile dintre marketingul prin continut si inteligenta artificiala si au fost explicate detalii privind modelele tipice de marketing inteligent. Marketing prin continut Conceptul de marketing prin continut poate fi definit ca o abordare de marketing, care urmareste sa gaseasca produse in functie de nevoile clientilor si sa creeze satisfactia si implinirea clientilor in acest mod (Karkar, 2016). Potrivit Content Marketing Institute (2016), este o ,,abordare strategica de marketing axata pe crearea si distribuirea continutului valoros, relevant si consistent pentru a atrage si a pastra o audienta clar definita - si, in final, pentru a conduce actiunea profitabila a clientilor." In general, un marketing tipic prin continut incearca sa atraga interesul clientilor pentru produsele companiei (Ozgen andDoymus, 2013). Formate de marketing prin continut Potrivit lui Steimle (2014), factorul cheie in marketingul prin continut este valoros. El spune pe scurt despre acest subiect ca ,,Puteti spune daca o bucata de continut este cea care ar putea face parte dintr-o campanie de marketing prin continut daca oamenii o cauta, daca oamenii vor sa o consume, mai degraba decat sa o evite" (Steimle, 2014 ). Dintr-o perspectiva generala, se poate spune ca marketingul prin continut poate fi in mai multe tipuri diferite de formate, inclusiv stiri, videoclipuri, carti albe, carti electronice, infografie, buletine electronice, studii de caz, podcast-uri, cum sa ghidam, sa ne intrebam si raspunde la articole, fotografii, bloguri etc. (De Clerck, 2016; Farnworth, 2015; Omedia24, 2014; Steimle, 2014), daca continutul este suficient de capabil sa ia interesul publicului tinta. Obiectivele marketingului prin continut Literatura ofera multe explicatii cu privire la obiectivele generale ale unui marketing prin continut bine format. Aici, este posibil sa se concentreze pe ideile lui Rose si Pullizzi despre obiectivele de marketing prin continut. Ei definesc obiectivele marketingului de continut ca: constientizarea sau consolidarea marcii, conversia clientilor, serviciul pentru clienti, cresterea clientilor si abonatii pasionati (Rose si Pullizzi, 2011). Obiectivul principal al acestui studiu este de a raspunde la problema aplicarii unor abordari alternative pentru imbunatatirea marketingului de continut si a gandirii despre inteligenta artificiala in acest sens Etape al merketingului prin continut pentru a sustine AI De fapt, marketingul prin continut poate fi acceptat ca un mare proces, inclusiv diferite etape, pana la aplicarea scenariului de marketing continut conceput. Prin eliminarea detaliilor, este posibil sa ne gandim la trei etape: pregatirea, aplicarea, revizuirea cu privire la marketingul prin continut. In acest moment, putem spune ca inteligenta artificiala poate fi folosita in oricare dintre aceste etape, alegand abordari, metode si tehnici adecvate.
Articole 1. https://www.socialmediaexaminer.com/artificial-intelligence-and-marketing-what-marketers-need-to-know-paul-roetzer/ 2. https://sloanreview.mit.edu/tag/artificial-intelligence-business-strategy/ 3. https://sloanreview.mit.edu/video/five-strategies-for-getting-the-most-from-ai/ 4. https://www.emarsys.com/resources/blog/5-ways-artificial-intelligence-can-used-marketing/ 5. https://www.emarsys.com/resources/blog/machine-learning-ai-marketing/ 6. https://www.emarsys.com/resources/blog/machines-vs-marketers/ 7. https://www.emarsys.com/resources/blog/artificial-intelligence-marketing-solutions/ 8. https://www.smartinsights.com/tag/artificial-intelligence-ai-for-marketing/ 9. https://www.forbes.com/sites/paultalbot/2019/09/21/the-growing-impact-of-ai-on-marketing-strategy/#64d2ed227f14 10. https://www.information-age.com/artificial-intelligence-in-marketing-tech-tradition-123484893/ 11. https://www.ama.org/marketing-news/the-past-present-and-future-of-ai-in-marketing/ Carti 1. Ahmad, N. S., Musa, R. and Harun, M. H. M. (2016). The impact of social media content marketing (SMCM) towards brand health. Procedia Economics and Finance, 37, 331, 336. 2. Alpaydin, E. (2014). Introduction to machine learning. MIT Press. Amit, R. and Zott, C. (2001). Value creation in e-business, Strategic Management Journal, 22, 493-520. Blum, C., & Li, X. (2008). 3. Swarm intelligence in optimization. In Swarm Intelligence (pp. 43-85). Springer Berlin Heidelberg. 4. Cartwright, H. (Ed.). (2015). Artificial neural networks. Humana Press. 5. Content Marketing Institute (2016). What is content marketing? [Online] at http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/, accessed June 2nd, 2016. 6. De Clerck, J-P. (2016). Content marketing defined: a customer-centric content marketing definition. i-Scoop [Online] at http://www.i-scoop.eu/content-marketing/contentmarketing-defined-customer-centric-content-marketing-definition/, accessed June 3rd, 2016.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.