Impactul Publicitatii asupra Conportamentului de Cumparare a Alimentelor

Extras din referat Cum descarc?

De la simpla expunere a produselor pentru a atrage atentia si a "starni interesul" trecatorului, la anuntul mediatizat si "cosmetizat" grafic, sonor si spectacular, reclama a devenit o afacere in sine, metodica, cu planuri strategice si tactice, mijloace artistice fundamentate si validate prin cercetare speciala. 
Rolul publicitatii este de a-i ajuta pe consumatori sa se orienteze mai usor si mai repede in multitudinea ofertelor de produse si servicii lansate pe piata. Interesul sponsorului de reclama este ca atitudinea publicului-tinta sa devina cat mai favorabila produselor pentru a putea prevedea comportamentul de cumparare determinat de aceste procese. Ele sunt in mare masura dependente de cerintele, valorile, normele si traditiile mediului in care traiesc consumatorii tinta.
Scopul reclamei si masura eficientei este provocarea cumpararii produsului ce face obiectul ei. Reclamele sunt cele care fac apel direct la emotiile noastre legate de necesitatea satisfacerii nevoilor. Rareori se face apel la ratiune sau la logica, pentru ca, oamenii sunt extrem de influentabili la nivel emotional si deciziile lor tin cont intr-o masura covarsitoare de senzatiile si emotiile lor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Impactul Publicitatii asupra Conportamentului de Cumparare a Alimentelor.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!