Impactul Mediului Extern asupra Activitatii de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

I. PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI
Denumirea societatii este  Societatea comerciala CASA SERVICE S.R.L.. Societatea este o persoana juridica romana, iar forma de soceitatea este cea cu raspundere limitata.
Firma SC. CASA SERVICE S.R.L. a fost infiintata pe 27 februarie 1992 prin acordul celor doi asociati Stefan Manolache si Petre Eugenia.
Societatea are ca obiect principal de activitate prestarea de servicii, printre care :
- proiectare
- reparatii aparatura electrocasnica, medicala, electronica
- reparatii instrumente si aparatura muzicale
- service auto-moto-velo
- transporturi auto de marfuri si persoane
- operatiuni de comision, intermediere
- copiere, multiplicare
Clientii SC CASA SERVICE S.R.L. sunt atat persoane fizice cat si juridi-ce. Printre persoanele juridice , clienti fideli ai firmei se inumara si : SC Comat SA Ploiesti, SC Federal Coop Prahova, SC Nelaco SRL etc. Societatea isi atrage clien-tii prin prin preturile mici pe care practica, calitatea produselor realizate si a servi-ciilor prestate dar nu in ultimul rand si prin amabilitatea personalului, ceea ce conduce la pastrarea actualilor clienti si atragerea unora noi.
Societatea isi are sediul in Ploiesti, strada Marasesti, numarul 3, bloc 68. Dizolvarea sau fuziunea societatii precum si asocierea acesteia cu alte societati sau terte persoane fizice sau juridice se poate face numai pe baza acordului scris al ce-lor doi asociati.
Durata de functionare a societatii este nelimitata cu inceperea de la data in-
registrarii in Registrul Comertului.
Dizolvarea si lichidarea societatii se face in cazurile si dupa procedura pre-
vazuta de lege. 
II. PREZENTAREA MEDIULUI EXTERN
Intreprinderea este un sistem deschis, fiind influentata direct de catre alte intreprinderi si indirect de factorii economici, tehnici, sociali, politici, demogra-
fici etc. ai mediului in care actioneaza.
Astfel SC CASA SERVICE S.R.L. preia din mediul extern materii prime, materiale, combustibili, energie, instalatii, forta de munca, tehnologii, informatii, resurse financiare, servicii etc., pe care le utilizeaza in procesele interne de productie. Astfel rezulta produse si servicii pe care intreprinderea le transfera aceluiasi mediu extern.
Mediul extern al intreprinderii este deosebit de dinamic, ca urmare a schimbarilor ce intervin in cadrul lui, indeosebi ca urmare a revolutiei stiintifico-tehnice.Astfel, la perioade din ce in ce mai scurte apar noi produse si tehnologii, noi materii prime si surse de energie, noi masini si instalatii, noi sisteme, meto-de si tehnici de management etc. De aceea intreprinderea poate sa desfasoare o activitate eficienta numai in masura in care cunoaste factorii mediului in cadrul caruia actioneaza, modificarile care intervin adaptandu-se continuu la cerintele acestuia.
Intreprinderea constituie o componenta de baza a mediului in care actio-neaza si, astfel, prin activitatea pe care o desfasoara, influenteaza mediul sau extern. Asadar, adaptarea intreprinderii la mediu se realizeaza intr-o maniera activa, luand in considerare influentele pe care intreprinderea le exercita asupra mediului. Pe baza informatiilor din mediul extern conducerea firmei elaboreaza strategii si politici de adaptare la cerintele mediului extern.


Fisiere in arhiva (1):

  • Impactul mediului extern asupra activitatii de marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!