Imginea produsului Fanta Socata

Referat
6/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 1197
Mărime: 12.74KB (arhivat)
Publicat de: Aida Cîrstea
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: prof univ dr Mihai Papuc
referatul este un pentru disciplina cercetari de marketing

Cuprins

  1. 1. SCOPUL CERCETARII
  2. 2. DEFINIREA OBIECTIVELOR SI IPOTEZELOR
  3. - OBIECTIVE PRINCIPALE
  4. - OBIECTIVE SECUNDARE
  5. - IPOTEZELE CERCETARII
  6. 1. ESTIMAREA VALORII INFORMATIILOR OBTINUTE PRIN CERCETARE
  7. 2. ALEGEREA SURSELOR DE INFORMATII
  8. 3. RECOLTAREA INFORMATIILOR
  9. 4. DEFINIREA COLECTIVITATII STATISTICE CERCETATE
  10. 5. ELABORAREA METODELOR DE RECOLTARE A INFORMATIILOR
  11. 6. ELABORAREA CHESTIONARULUI
  12. 7. STABILIREA MARIMII SI STRUCTURII ESANTIONULUI
  13. 8. PRELUCRAREA INFORMATIILOR
  14. 9. ANALIZA SI INTERPRETAREA INFORMATIILOR
  15. 10. ELABORAREA CONCLUZIILOR

Extras din referat

IN ANUL 1992 S-A INFIINTAT SOCIETATEA DE IMBUTELIAT COCA-COLA BUCURESTI S.R.L. AVAND CA OBIECT DE ACTIVITATE IMBUTELIEREA BINECU-NOSCUTEI BAUTURI RACORITOARE COCA-COLA SI A PRODUSELOR CU MARCA THE COCA-COLA COMPANY.

COMPANIA OFERA PE PIATA ROMANEASCA UN SORTIMENT BOGAT DE BAUTURI RACORITOARE PRINTRE ACESTEA NUMARANDU-SE IN PRIMUL RAND COCA-COLA, APOI SPRITE, FANTA IN MAI MULTE SORTIMENTE PRINTRE CARE SI FANTA SOCATA SI KINLEY .

EVOLUTIA COMPANIEI A FOST ASCENDENTA, REALIZARILE DEPASIND TOATE ASTEPTARILE.

1. SCOPUL CERCETARII

PE PARCURSUL CELOR 14 ANI DE ACTIVITATE S-AU INREGISTRAT SI PERIOADE MAI PUTIN BUNE, AU IESIT IN EVIDENTA ANUMITE DEFICIENTE, UNELE DINTRE ACESTEA IN STRANSA LEGATURA CU CARACTERISTICILE PIETEI DIN ROMANIA.

UNA DIN PROBLEME O REPREZINTA NIVELUL VANZARILOR LA PRODUSUL FANTA SOCATA SI IMPACTUL ACESTUIA ASUPRA CONSUMATORI-LOR.

SCOPUL ACESTEI CERCETARI ESTE DE A STUDIA IMAGINEA PRODUSULUI "FANTA SOCATA" IN RANDUL CONSUMATORILOR, IN VEDEREA GASIRII UNEI SO-LUTII PENTRU CRESTEREA NIVELULUI VANZARILOR TINAND CONT DE FAPTUL CA ACEASTA BAUTRA S-A PRODUS NUMAI PENTRU ROMANIA.

2. DEFINIREA OBIECTVELOR SI IPOTEZELOR

OBIECTIVE PRINCIPALE

1. STUDIEREA IMAGINII PRODUSULUI: DACA ESTE SAU NU FORMALA

2. STUDIEREA IMAGINII PRODUSULUI: DACA ESTE FAVORABILA SAU NU

3. STUDIEREA INTENSITATII IMAGINII

OBIECTIVE SECUNDARE

2.1 ASOCIEREA IMAGINII PRODUSULUI CU IMAGINEA COMPANIEI SI A PRODUSELOR SALE

2. GASIREA CELOR MAI INDICATE METODE DE PROMOVARE A PRODUSULUI

IPOTEZELE CERCETARII

1. IMAGINEA PRODUSULUI ESTE FORMALA

2. IMAGINEA PRODUSULUI ESTE FAVORABILA

3. IMAGINEA PRODUSULUI ARE INTAIETATE IN FATA PRODUSELOR CONCURENTEI

2.1 PRODUSUL ESTE CUNOSCUT DATORITA STANDARDELOR DE MERCANTIZARE ALE COMPANIEI

2.2 METODELE DE PROMOVARE VOR FI ACELEASI CA SI IN CAZUL CELORLALTE PRODUSE

3. ESTIMAREA VALORII INFORMATIILOR OBTINUTE PRIN CERCETARE

Preview document

Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 1
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 2
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 3
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 4
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 5
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 6
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 7
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 8
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 9
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 10
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 11
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 12
Imginea produsului Fanta Socata - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Imginea Produsului Fanta Socata.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing

Coca-Cola, cea mai populara bautura racoritoare din lume, a fost „inventata“ de un doctor în 1886. Timp de 7 ani, pâna în 1893, viitorul marcii a...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?