1. SCOPUL CERCETARII 2. DEFINIREA OBIECTIVELOR SI IPOTEZELOR - OBIECTIVE PRINCIPALE - OBIECTIVE SECUNDARE - IPOTEZELE CERCETARII 1. ESTIMAREA VALORII INFORMATIILOR OBTINUTE PRIN CERCETARE 2. ALEGEREA SURSELOR DE INFORMATII 3. RECOLTAREA INFORMATIILOR 4. DEFINIREA COLECTIVITATII STATISTICE CERCETATE 5. ELABORAREA METODELOR DE RECOLTARE A INFORMATIILOR 6. ELABORAREA CHESTIONARULUI 7. STABILIREA MARIMII SI STRUCTURII ESANTIONULUI 8. PRELUCRAREA INFORMATIILOR 9. ANALIZA SI INTERPRETAREA INFORMATIILOR 10. ELABORAREA CONCLUZIILOR
IN ANUL 1992 S-A INFIINTAT SOCIETATEA DE IMBUTELIAT COCA-COLA BUCURESTI S.R.L. AVAND CA OBIECT DE ACTIVITATE IMBUTELIEREA BINECU-NOSCUTEI BAUTURI RACORITOARE COCA-COLA SI A PRODUSELOR CU MARCA THE COCA-COLA COMPANY. COMPANIA OFERA PE PIATA ROMANEASCA UN SORTIMENT BOGAT DE BAUTURI RACORITOARE PRINTRE ACESTEA NUMARANDU-SE IN PRIMUL RAND COCA-COLA, APOI SPRITE, FANTA IN MAI MULTE SORTIMENTE PRINTRE CARE SI FANTA SOCATA SI KINLEY . EVOLUTIA COMPANIEI A FOST ASCENDENTA, REALIZARILE DEPASIND TOATE ASTEPTARILE. 1. SCOPUL CERCETARII PE PARCURSUL CELOR 14 ANI DE ACTIVITATE S-AU INREGISTRAT SI PERIOADE MAI PUTIN BUNE, AU IESIT IN EVIDENTA ANUMITE DEFICIENTE, UNELE DINTRE ACESTEA IN STRANSA LEGATURA CU CARACTERISTICILE PIETEI DIN ROMANIA. UNA DIN PROBLEME O REPREZINTA NIVELUL VANZARILOR LA PRODUSUL FANTA SOCATA SI IMPACTUL ACESTUIA ASUPRA CONSUMATORI-LOR. SCOPUL ACESTEI CERCETARI ESTE DE A STUDIA IMAGINEA PRODUSULUI "FANTA SOCATA" IN RANDUL CONSUMATORILOR, IN VEDEREA GASIRII UNEI SO-LUTII PENTRU CRESTEREA NIVELULUI VANZARILOR TINAND CONT DE FAPTUL CA ACEASTA BAUTRA S-A PRODUS NUMAI PENTRU ROMANIA. 2. DEFINIREA OBIECTVELOR SI IPOTEZELOR OBIECTIVE PRINCIPALE 1. STUDIEREA IMAGINII PRODUSULUI: DACA ESTE SAU NU FORMALA 2. STUDIEREA IMAGINII PRODUSULUI: DACA ESTE FAVORABILA SAU NU 3. STUDIEREA INTENSITATII IMAGINII OBIECTIVE SECUNDARE 2.1 ASOCIEREA IMAGINII PRODUSULUI CU IMAGINEA COMPANIEI SI A PRODUSELOR SALE 2. GASIREA CELOR MAI INDICATE METODE DE PROMOVARE A PRODUSULUI IPOTEZELE CERCETARII 1. IMAGINEA PRODUSULUI ESTE FORMALA 2. IMAGINEA PRODUSULUI ESTE FAVORABILA 3. IMAGINEA PRODUSULUI ARE INTAIETATE IN FATA PRODUSELOR CONCURENTEI 2.1 PRODUSUL ESTE CUNOSCUT DATORITA STANDARDELOR DE MERCANTIZARE ALE COMPANIEI 2.2 METODELE DE PROMOVARE VOR FI ACELEASI CA SI IN CAZUL CELORLALTE PRODUSE 3. ESTIMAREA VALORII INFORMATIILOR OBTINUTE PRIN CERCETARE
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.