Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1155
Mărime: 14.57KB (arhivat)
Publicat de: Cornel Vereș
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Fruntes Cristina
UNIVERSITATEA „TRANSILVANIA” DIN BRASOV FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE SI ADMINISTRAREA AFACERILOR

Extras din referat

Predeal este un oraş în judeţul Braşov, România. Este oraşul situat la cea mai mare altitudine din România (1.030-1.110 m). Predealul este aşezat pe Valea Prahovei, lângă trecătoarea cu acelaşi nume din Carpaţii Meridionali, la altitudinea de 1.060 m, pe cea mai importantă trecătoare între Muntenia şi Transilvania, în acelaşi timp una din legăturile dintre Budapesta, capitala Ungariei, şi Bucureşti, capitala României.

Prin Predeal trece Drumul Naţional DN1 şi o cale ferată electrificată pe două sensuri.Oraşul este delimitat de 5 masive: Postăvarul, Piatra Mare, Bucegi, Baiului şi Fetifoi.În trecut, Predeal a fost localitatea de frontieră cu Imperiul Austro-Ungar, clădirea postului de grăniceri existând şi astăzi.

În prezent, Predealul este cunoscut mai ales prin sporturile de iarnă, oferind posibilitatea de a schia pe 5 pârtii, datorită telescaunului şi teleschiurilor de care dispune.

2. Definirea obiectivelor şi ipotezelor cercetării

2.1 Formularea ipotezelor generale

1) Majoritatea Turistilor ce aleg statiunea Predeal sunt tineri.

2) Majoritatea turistilor din România au vizitat cel putin o data

statiunea Predeal.

3) Majoritatea turistilor sunt multumiti de calitatea partiilor de ski.

4) Majoritatea turistilor sunt multumiti de calitatea serviciilor.

5) In opinia turistilor statiunea nu este suficient promovata.

6) Majoritatea turistilor vor recomanda si prietenilor statiunea.

7) Majoritatea turistilor ce au vizitat cel putin o data statiunea Predeal vor mai

reveni in aceasta statiune.

2.2 Formularea ipotezelor statistice

H0 – cel mult 60% din turistii care aleg statiunea Predeal sunt tineri cu varste pana in 35 de ani

H1 – mai mult de 60% din turistii care aleg statiunea Predeal sunt tineri cu varste pana in 35 de ani

H0 – cel putin 70% din turistii din Romania au vizitat cel putin o data statiunea Predeal.

H1 – mai putin de 70% din turistii din Romania au vizitat cel putin o data

statiunea Predeal

H0 – cel putin 60% din turisti sunt multumiti de calitatea partiilor de ski

H1 – mai putin de 60% din turisti sunt multumiti de calitatea partiilor de ski

H0 - cel putin 60% din turisti sunt multumiti de calitatea serviciilor

H1 – mai putin de 60% din turisti sunt multumiti de calitatea serviciilor

H0 – cel mult 10% din turisti cred ca statiunea este suficient promovata

H1 – mai mult de 10% din turisti cred ca statiunea este sufficient promovata

H0 - cel putin 60% dinturistii care aleg statiunea Predeal o vor recomande prietenilor

H1 – mai putin de 60% din turistii care aleg statiunea Predeal o vor recomanda prietenilor

H0 – cel putin 60% din turistii ce au vizitat cel putin o data statiunea Predeal vor mai reveni in aceasta statiune

H1 – mai putin de 60% din turistii ce au vizitat cel putin o data statiunea Predeal vor mai reveni in aceasta statiune

2.3 Stabilitea obiectivelor cercetarii

Aspecte de baza Intrebările cercetătorului Obiectivele cercetarii

Turisti sositi in statiunea

Azuga Care este varsta medie a

turistilor sositi in statiunea

Predeal- Identificarea varstei medii

a turistilor sositi in

statiunea Predeal

Gradul de satisfactie 1.Vor reveni turistii in

aceasta statiune?

2. De ce vor reveni?

3. De ce nu vor mai

reveni?

4. Ce parere au de

calitatea partiilor de ski?

5 Ce parere au de calitatea

serviciilor oferite- Identificarea gradului de

satisfactie a turistilor

Autoritatile locale 1. Cum vad ei implicarea

autoritatilor in dezvoltarea

statiunii?

2. Este promovata

suficient statiunea?

3. Ce cred turistii ca ar

trebui schimbat in statiune?

4. Ce ar mai trebui

construit/realizat- Identificarea opiniilor

turistilor cu privire la

munca autoritatilor locale

Buget de vacanta Ce suma de bani ar cheltui

pentru un sejur in aceasta

statiune Identificarea posibilitatilor

financiare a turistilor sositi

in statiunea Predeal

Durata sejurului Care este durata sejurului

petrecut in localitate Identificarea perioadei

medii a sejurului petrecut

in aceasta localitate

Recomandare Turistii vor recomanda si

prietenilor statiunea- Identificarea dorintei

turistilor de a recomanda

si altor personae aceasta

statiune.

Preview document

Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 1
Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 2
Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 3
Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 4
Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 5
Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 6
Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 7
Imaginea Stațiunii Predeal în Rândul Turiștilor din România - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Imaginea Statiunii Predeal in Randul Turistilor din Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Marketing Direct și Comunicare Promoțională

Marketing direct și comunicare promoțională I. Comunicarea promoțională: introducere Pornind de la definiția dată de dicționarul explicativ al...

Te-ar putea interesa și

Sibiul - comoara Transilvaniei

DEFINIREA PROBLEMEI Pentru realizarea proiectului am ales tema “Sibiu” deoarece am considerat ca acest oras nu este exploatat din punct de vedere...

Montanologie

CAPITOLUL I. TURISMUL. ASPECTE GENERALE 1.1 Introducere Turismul reprezintă ansamblul activităţilor non-lucrative ale omului în afară de aria de...

Ai nevoie de altceva?