Previzualizare referat:

Extras din referat:

Piata iaurtului este foarte fragmentata din punct de vedere geografic, datorita numarului mare de fabricanti locali. Cu toata abundenta de produse, s-au evidentiat doar cativa jucatori mari, foarte putini concurenti dispunand de marci puternice, comercializate la nivel national.Jumatate din cantitatea de iaurt natural comercializat in Romania este facut in casa, 75% din volumul acestuia provenind din mediul rural. Topul primilor producatori romani de iaurt natural pentru anul 2006: Danone (56%), Belcar (8%), Prodlacta (5%), Napolact (5%) si Parametru - Brenac Lactate (4%). La sfarsitul anului 2006, Danone acoperea 94% din piata de iaurt.

In mintea consumatorilor, iaurtul nu are o identitate bine definita, raportat la celelalte produse lactoacide (sana, lapte batut, kefir). De asemenea, gradul de fidelitate fata de o anumita marca este relativ redus, exceptie facand marcile liderilor regionali cu o cota de piata foarte mare si cele dispunand de o imagine puternica la nivel national.

In decembrie 2006, se evidentiaza anumite obiceiuri de consum. De exemplu, peste 51% din cei care mananca iaurt asociaza momentul consumului cu micul dejun, 27% cu cina si 28% cu ocazia gustarilor din timpul zilei.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Iaurt.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
2 pagini
Imagini extrase:
2 imagini
Nr cuvinte:
641 cuvinte
Nr caractere:
3 848 caractere
Marime:
11.26KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produs, vanzare, reclama
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!