Hochland - Sampling

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Branzeturile fac parte din alimentatia de zi cu zi a romanului, fie ca se consuma cascaval, branza topita, branza de burduf, fie ca pe masa sunt puse feta, telemea sau specialitati de branza. Piata este extrem de dinamica, in continua dezvoltare si in plin proces de aliniere la standardele Uniunii Europene.

Producatorii din domeniu au remarcat o schimbare in comportamentul consumatorului, care a devenit mai atent la ceea ce cumpara, fiind interesat de o alimentatie mai sanatoasa, mai bogata in produse naturale. Si nu numai atat. Consumatorii sunt, in materie de branzeturi, destul de conservatori. Conservatorismul se manifesta insa in sortimentele achizitionate.

Majoritatea jucatorilor de pe piata branzeturilor si-au ajustat portofoliul in functie de preferintele de consum.

Hochland ofera prin multitudinea produselor sale savoare pe placul fiecaruia: clasicele triunghiuri, feliile si blocurile de branza topita, care se potrivesc de minune pentru bucataria calda sau rece, crema de branza proaspata Almette si nu in ultimul rand feliile si blocul de Cascaval Clasic si Cascaval Afumat.

Feliata sau in cubulete, branza topita este pe locul doi in topul vanzarilor de branzeturi.

In urma unui studiu efectuat in perioada decembrie 2005 - iulie 2006, compania Hochland detine monopolul in materie de branza topita si ramane in topul preferintelor consumatorilor.

Recent, respectiv sfarsitul lunii februarie, compania Hochland a lansat pe piata un produs total nou : Cheese Snack cu Maasdamer si Cheese Snack cu Alune.

In Romania, piata produselor de tip "snack" este in permanenta dezvoltare incepand din anii '90. Aceste produse se potrivesc cel mai bine stilului de viata modern adoptat de tot mai multi romani.

Cheese Snack este un produs inovativ, adresat persoanelor tinere, dinamice, din zona urbana, cu o educatie medie si inalta si cu venituri medii si mari. Aceste persoane petrec foarte mult timp in afara casei si obisnuiesc sa consume gustari reci, in orice moment al zilei.

Cheese Snack este un produs practic, rapid si usor de consumat. Cu o consistenta mai tare si intr-un ambalaj atragator, Cheese Snack ofera consumatorilor o gustare sanatoasa, in orice moment al zilei si in orice loc s-ar afla. Materiile prime

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Hochland - Sampling.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
6 pagini
Imagini extrase:
6 imagini
Nr cuvinte:
1 494 cuvinte
Nr caractere:
8 044 caractere
Marime:
107.77KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, oferte, vanzari, Venituri
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Materie:
Marketing
Sus!