Happy Puppy - Mâncare pentru Câini

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 4825
Mărime: 899.07KB (arhivat)
Publicat de: Bogdana Gabor
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prihoanca Diana
IDENTIFICAREA PIEŢEI,CARACTERIZARE (profilul consumatorului), SEGMENTUL DE PIAŢǍ,CONFIGURAREA PRODUSULUI,DIFERENŢIEREA ŞI POZIŢIONAREA FIRMEI

Extras din referat

Avem plăcerea de a vă informa că firma noastră „HAPPY PUPPY” se ocupă în exclusivitate cu sănătatea „celor mai buni prieteni ai omului" – câinii, producând hrană pentru animale. Vă oferim produse de calitate, naturale, pe care „prietenii dumneavoastră” sigur le vor savura cu plăcere.

În urma unui studiu de piaţă am ajuns la concluzia că un câine sănătos acceptă mâncarea industrială, dar oricând renunţă la aceasta în favoarea celei gătite în casă. De aceea ne-am hotărât să vă prezentăm un nou produs fără concurenţă pe piaţă: o combinaţie între clasica mâncare făcută acasă (însă trebuie suplimente de vitamine şi fiecare ingredient trebuie cântărit ) şi mâncarea industrială.

Compoziţia hranei şi cantitatea ingerată depinde de: - talie; - vârstă; - stare fiziologică; - activitatea depusă; - temperatura mediului ambiant.

Pentru aceasta vom prezenta produsul în mai multe variante pentru ca orice "căţeluş" să se poată bucura de el.

Ingrediente: - proteine; - lipide; - glucide; - adaos de minerale şi vitamine.

HAPPY PUPPY

IDENTIFICAREA PIEŢEI

Piaţa mâncării de câini este o piaţă liberă, o piaţă de bunuri de consum. Piaţa produselor alimentare canine a intrat puternic în România prin intermediul unor firme ca: Pedigree, Chappi, Friskies, Royal Canin, etc. Piaţa potenţială pe care se axează firma noastră este piaţa produselor alimentare canine din Bacău. În Bacău statisticile arată că 30% din locuitori pot fi clienţi interesaţi de produsul nostru şi care au venituri medii astfel încât îşi permit să cumpere mâncare industrială. Deci piaţa accesibilă pentru noi o reprezintă piaţa alimentelor canine. Dacă înainte românii nu dădeau o prea mare importanţă alimentaţiei câinilor, în ziua de azi din ce în ce mai mulţi se interesează pentru sănătatea "prietenilor lor". Studiul arată că incidenţa animalelor de companie în gospodării diferă în funcţie de zona geografică a ţării. Astfel, cea mai mare incidenţă a animalelor de companie se întalneşte în oraşele situate în zona vestică a României: Banat, Crişana şi Maramureş - un animal de companie în aproape o treime dintre gospodării (29,2%). Relativ acelaşi procent se întâlneşte şi în Bucureşti unde 29,1% dintre gospodăriile analizate au declarat că deţin un animal de companie. Cea mai mică incidenţă a animalelor de companie a fost întâlnită în Ardeal: doar 15,6% dintre gospodării. Conform studiului, animalele de companie cele mai populare la români sunt câinii - se întâlnesc la 57,7% dintre gospodăriile care deţin animale de companie - şi pisicile 33,8%. Însă, în afara acestor animale de companie, românii ţin în gospodării şi alte animăluţe, incidenţa acestora fiind destul de scăzută: 12% dintre gospodăriile care deţin animale de companie au papagali, 2,5% peşti exotici, 2,1% broaşte ţestoase, 1,7% hamsteri şi tot atâtea gospodării au canari. De altfel, incidenţa câinilor şi pisicilor ca animale de companie este mai mare în partea vestică a României, în vreme ce incidenţa papagalilor în gospodării este mai mare în capitală. În privinţa alimentelor alocate animalelor de companie, studiul relevă faptul că în 54,2% dintre gospodării cel mai adesea acestea sunt hrănite cu mâncare gătită în casă sau chiar (printre alte alimente) cu mâncare obişnuită de casă, negătită - 21,2%. Datorită apariţiei pe piaţă a alimentelor speciale, cei care deţin animale de companie au început să cumpere şi acest gen de produse. 37% dintre gospodăriile care au un animal de companie au început să apeleze la mâncarea specială preambalată, în vreme ce 28,8% apelează la mâncarea specială vărsată.

Preview document

Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 1
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 2
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 3
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 4
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 5
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 6
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 7
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 8
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 9
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 10
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 11
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 12
Happy Puppy - Mâncare pentru Câini - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Happy Puppy - Mancare pentru Caini.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza unei întreprinderi

Capitolul I Prezentarea generala a pietei de produse ecologice 1.1 Ce este un produs ecologic ? Produsele ecologice: produsele obtinute in...

Mâncarea pentru pisici - analiza pieței

Scurtă descriere a firmei Ȋnfiinţată în luna martie, anul 2007, cu sediul în oraşul Iaşi, firma noastră, Pet’s Paradise , specializată în...

Lansarea pe piață a unui produs mâncare pentru câini

Produsele pentru care am realizat mixul de marketing sunt conserve, mâncare uscata si accesorii pentru câini. Pentru a realiza acest lucru am...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Forme ale concurenței neloiale

1. Denigrarea concurentilor - Saptamana trecuta, CNA a interzis difuzarea spotului publicitar pentru bautura energizanta „One", in urma unei...

Ai nevoie de altceva?