HapiHap - lansarea brandul-ui de toast al Titan

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Treceti in revista elementele mediului extern care pot avea influente asupra noii linii de produse toast HapiHap;

- Noua din zece persoane consuma zilnic paine

- Cresterea numarului de persoane care prefera sa cumpere paine din supermarket sau hipermarket dintr-un sector special amenajat

- Scaderea numarului celor care cumpara paine din magazine de cartier

- Scaderea numarului de persoane care consuma paine la micul dejun, acestea preferand consumul de cereale

1. Prezentati caracteristicile pietei produsului;

- Este o piata libera care presupune manifestarea liberei initiative, miscarea libera a capitalurilor, a fortei de munca

- Se adreseaza consumatorilor individuali in calitatea lor de persoane fizice si este cunoscuta sub denumirea de piata de consum;

2. Descrieti segmentele potentiale de clienti si motivatia acestora;

- Persoane care prefera sa consume painea toast din cauza comoditatii

- Persoanele care prefera sa cumpere paine din supermarket sau hipermarket pentru ca exista un sector special cu produse de panificatie

- Persoane care cumpara din supermarket sau hipermarket pentru ca exista diversitate

- Persoane care prefera supermarketul in locul magazinului din cartier, pentru ca pretul este mai mic

3. Prezentati concurenta directa si indirecta a produsului;

Concurenta directa se realizeaza prin diferentierea calitativa a produselor. Este reprezentata de ceilalti producatori de produse de panificatie.

Concurenta indirecta este reprezentata de firmele care se adreseaza acelorasi nevoi cu produse diferite( firmele producatoare de cereale, firmele producatoare de malai).

4. Descrieti punctele tari si slabe ale produsului, oportunitatile si limitele/amenintarile;

Punte forte:

- Are o lunga traditie in industria de morarit si panificatie

- Diversitatea produselor

- Conform cercetarii de piata a intrunit cele mai bune punctaje la capitolele forma, dimensiune, aspect, gust, textura, consistenta

- Producerea de 3.250 de paini toast pe ora, lucru care permite acoperirea oricarui nivel al cererii

- Ambalajul usor de recunoscut

- Comercializarea produselor integrale- paine de secara, painea graham, painea din faina integrala

Puncte slabe:

- Cota de piata scazuta de 35-38%

- Valoarea mare a investitiei de 15 milioane de Euro

Oportunitati:

- Consumul de paine toast este in crestere, ceea ce duce la un volum mai mare de vanzari

- Se prefera achizitionarea de paine din supermarket sau hipermarket

- Stagnarea exportului de grau din Rusia si Ucraina a dus la cresterea exportului de grau a Romaniei

Amenintari:

- Ceilalti producatori de produse de panificatie

- Producatorii de cereale

- Graul slab calitativ care duce la scaderea productiei

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • HapiHap - lansarea brandul-ui de toast al Titan.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
2 pagini
Imagini extrase:
2 imagini
Nr cuvinte:
453 cuvinte
Nr caractere:
2 360 caractere
Marime:
16.08KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
TITAN, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Mariana Serban
Sus!