Gumy Gum

Extras din referat Cum descarc?

Primul produs din gama Gumy Gum ce va fi lansat pe piata de firma Flomani este Gumy Gum Baby, urmand ca celelalte doua sortimente (Gumy Gum Every si Gumy Gum Luxury) sa fie introduse pe piata la interval de sase, respectiv noua luni. 
Pentru a ne impune pe piata cu produsul Gumy Gum Baby ne vom axa pe o campanie publicitara exploziva combinata cu diverse tehnici de promovare a vanzarilor.
1. Publicitate (advertising)
a. Analiza SWOT
Oportunitati Amenintari
-conditii favorabile dezvoltarii mediului economic intern (economia de piata);
-oferta relativ scazuta de gume destinate copiilor (Hubba Bubba, Orbit pentru copii);
-cresterea cererii interne pentru gumele de mestecat. -prezenta unor competitori puternici pe piata romaneasca (Orbit cu o cota ridicata de piata)
-receptivitatea consumatorilor la sfaturile specialistilor care afirma ca folosirea frecventa a gumelor este daunatoare organismului).
Puncte tari Puncte slabe
- prima guma nelipicioasa si degradabila:
-combinatie de culori, arome cu totul speciale si forma diferita a gumelor (cilindrica);
-ambalaj unic (prezenta personajelor din desenele animate);
- micul spatiu destinat copiilor Gumy Gum
din interiorul centrelor comerciale. -costuri financiare ridicate in faza de lansare;
-importul materiilor prime care genereaza cheltuieli suplimentare.
b. Obiectiv publicitar
Principalul obiectiv publicitar este crearea notorietatii brand-ului prin semnalarea atributelor sale diferite de cele ale concurentilor (compozitie, forma, ambalaj). De asemenea, se va urmari declansarea unui buzz prin simpla asociere a brandului Gumy Gum cu substantivul guma (au acelasi radical: ,,gum" + ,,Y"/ ,,gum"+ ,,a"). 
c. USP si ax publicitar
USP-ul utilizat in campania publicitara Gumy Gum Baby este: ,,Arome jucause pentru
copilul tau!"
Axul publicitar prezent, de asemenea, in campania publicitara este: ,,Toate gumele sunt lipicioase, nu si a noastra!"
d. Spot TV si print
Spotul TV va fi filmat in centru comercial Iulius Mall din Iasi, unde vom crea micul spatiu Gumy Gum Baby.
,,Cum va arata reclama noastra?"
Atentia este orientata asupra unei mamici ce se plimba cu baietelul sau neastamparat in mall. Intr-o clipa de neatentie a mamei, strengarul dispare...
,,Unde este copilul?"
Captivat de combinatia ingenioasa de culori dintr-o vitrina, este intrigat de forma unei manute amplasate in centru vitrinei (la inaltimea sa). Aceasta este una dintre intrarile in lumea Gumy Gum, complementara intrarii laterale rezervate ,,celor mari".
Cu toate ca este speriat, curiozitatea invinge, iar copilul reuseste sa intre intr-un alt univers. Este fascinat de dansul celor patru personaje (Mickey Mouse, Minnie, Donald, Daisy) si de cantecelul lor: ,,Gumy Gum pentru cei mici / Veniti si voi copii aici!" Copilul intra in cerc si in jocul acestora, alegand unul dintre cele patru personaje, pe Minnie. Aceasta ii intinde mainile incarcate cu gume Gumy Gum Baby. Desi trebuie sa aleaga o singura guma, copilul triseaza, furandu-le pe toate si fuge...
"Ce face mama?"
Ingrijorata se uita in stanga si in dreapta, sperand sa-si vada copilasul. Zarind o vitrina extrem de colorata, intuieste ca acesta s-ar putea afla in interiorul incaperii. Cautand o cale de intrare, observa usa laterala si intra. 
"Ce urmeaza?"
Vazand-o, copilul fuge spre dansa cu gura plina, se impiedica si din gurita ii sar gumele pe hainele mamei. Privirea mamei se intuneca, aratandu-se foarte nervoasa. Incearca sa-si deslipeasca guma si spre marea sa uimire, o inlatura foarte usor si fara urme. Minnie vine in apararea copilului cantand: ,,Toate gumele sunt lipicioase, nu si a noastra!"
,,Care este reactia mamei?"
Entuziasmata, aceasta intreaba: ,,Si pentru noi?..."
Minnie raspunde: ,,In curand si pentru voi, Gumy Gum arome noi!"
Am optat pentru un final deschis, cu intentia de a tatona piata, tinand ,,in priza" pe viitorii consumatori a celor doua sortimente ,,Gumy Gum", ce vor fi lansate ulterior.
Pe printul Gumy Gum Baby va fi atasata o imagine surprinsa intr-o secventa reprezentativa a spotului TV si anume: momentul in care copilul trebuie sa aleaga unul dintre personajele ce ii va darui o guma deosebita prin culoare si aroma. Motivatia folosirii acestei imagini este urmatoarea: odata ce aceasta imagine a fost promovata in spotul TV, reusind sa atraga atentia si sa starneasca interesul copiilor, le va permite acestora o asociere mai rapida a printului cu mesajul reclamei. De asemenea, intentia noastra este sa ajutam copii si nu numai, sa identifice cu usurinta imaginea promovata in campania noastra publicitara. Existenta unor similitudini intre spotul TV si print favorizeaza procesul de invatare (invatarea insemnand experienta, familiarizarea cu brandul Gumy Gum), copilul fiind ,,educat" sa ne recunoasca cu usurinta


Fisiere in arhiva (1):

  • Gumy Gum.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!