Greșeli de marketing

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In fiecare zi oamenii fac greseli comune. Aceste greseli fie personale fie pe plan de afaceri pot fi preintampinate cu simpla stiinta si anumite strategii. In afaceri, marketingul este un incredient de baza si este bine sa avem stiinta de greselile comune facute de obicei. Cate din urmatoarele greseli de marketing ati facut?

Lipsa testarii pe piata a produselor.

Aceasta este de departe cea mai mare greseala de marketing in afacerile mici sau chiar mari. Ideile bune de produse se nasc dintr-un gand. Ideile de succes se nasc din piata cu capacitatea in afaceri de a transforma in capital la nevoie.

Este incredibil cat de multe companii se decid asupra unui produs pe care il vor vinde inainte sa se vada cat de mult este interesata piata fie ca este afacere-la-afacere sau afacere-la-client. Motivul acestei greseli comune este bine plasat in intrebare. A carui idee este cea mai buna? Toata lumea zice ca ideea ta proprie. Asa e, vanzatorul se indragosteste de produsul sau si crede ca asa va face si piata.

Aceasta gandire incetoseaza obiectiv abilitatea de afacerist. Este mai bine sa alegi o pozitie subiectiva pentru a vedea adevaratul potential al unui produs pe piata. Verifica apa si intreaba-ti clientii si cumparatorii ce parere au. Studiaza o parte din clintii actuali si din publicul larg. Esti dator cu acest lucru pentru pastrarea echilibrului afacerii si a succesului produselor.

Refuzand sa explici de ce preturile tale sunt mai mici.

In piata de azi, preturile scazute aduc cu ele intrebarea Cum? Cum pot vinde ei un produs sau serviciu la un cost mai scazut decat concurenta? Daca o afacere da gres in a raspunde acestei intrebari in trategia lor de marketing, cumparatorii devin imediat suspiciosi de calitatea produsului. Daca li s-ar fi dat doar o explicatie ar fi crescut increderea in relatia de vanzare-cumparare. Nu uita ca increderea este un factor cheie in vanzarea unui produs.

Uitand sa ii arati clientului cat de usor este sa faca afaceri cu tine.

Exista prea multa competitie in lume la ora aceasta, ar trebui sa te asiguri ca experienta in vanzari este mai buna decat produsul. Prea des afaceristii uita acest detaliu important. De ce sa faci experienta vanzarii dificila si nedorita cand cumparatorii se pot duce in alta parte. Fa lucrurile in favoarea consumatorului. Sunt banii lor munciti din greu, fa aceasta experienta usoara si placuta.

Nu consuma timpul consumatorului.

Daca vrei sa pierzi un client, iroseste-le timpul sau fa-i sa astepte. Cumparatorii de azi urasc sa astepte si mai degraba ar plati dolarul in plus sau orice altceva daca o firma ar oreri servicii mai rapide, placute si eficiente decat alta. Cumparatorii asteapta ca experienta lor la cumparaturi sa fie una placuta. Daca le poti face experienta de a face afaceri cu tine distractiva si placuta, posibilitatea este ca acestia se vor intoarce si cu un prieten sau mai multi.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Greseli de Marketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 792 cuvinte
Nr caractere:
8 693 caractere
Marime:
16.25KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
clienti, posibilitate
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!