Gradul de internaționalizare a companiei Nippon Telephone and Telegraph

Extras din referat Cum descarc?

1. Prezentarea companiei
Industria : Telecomunicatii
Fondata: 1 aprilie 1985
Cartiere generale - sedii : Otemachi, Chiyoda, Tokyo, Japonia
Conducerea : - Manager (presedinte, director ): Satoshi Miura
- Presedinte executiv ( director executive, subordonatu directorului): Hiroo Unoura
Produse: telefonie fixa si mobila, servicii de internet prin linii fixe si in banda larga ( broadband ), televiziune digitala, IT si servicii de retea.
Castiguri : 2012 - 10.507 trilioane de yeni japonezi
Venit operational ( de operare, Brut ): 2012 - 1.222 trilioane de yeni japonezi
Venit net: 2012 - 467.7 trilioane de yeni japonezi
Total actiuni ( active ) : 2012 - 19.389 trilioane de yeni japonezi
Total Capital propriu : 2012 - 7.882 trilioane de yeni japonezi
Proprietar: Guvernul japonez
Muncitori: martie 2012 - 219,343
Sucursale: - NTT DoCoMo
- NTT EST
- NTT VEST
- NTT COMUNICATII
- NTT DATA
Adresa internet: http://www.ntt.co.jp/index_e.html
Nippon Telegraph and Telephone, prescurtat NTT, este o companie japoneza de telecomunicatii, care are sediul in cartierul general de la Tokyo, Japonia. Se afla pe locul 29 in lume, in topul 500 celor mai bogati din lume. Este cea mai mare companie de telecomunicatii din Asia, si a doua ca marime din lume in termeni de profit.
Compania este incorporata in temeiul Legii NTT (Legea In ceea ce priveste Nippon Telegraph and Telephone Corporation, Etc). Scopul companiei definit de lege este acela de a detine toate actiunile emise de Nippon Telegraph and Telephone Corporation Est (NTT Est) si Nippon Telegraph and Telephone West Corporation (NTT Vest) si pentru a asigura furnizarea corecta si stabila a tuturor serviciilor de telecomunicatii de peste Japonia, inclusiv zonele rurale indepartate de catre aceste companii, precum si pentru a desfasura activitati de cercetare legate de tehnologiile de telecomunicatii care vor constitui fundamentul pentru telecomunicatii.
In timp ce NTT este listat pe Tokyo, Osaka, Nagoya, Fukuoka, Sapporo, New York, Londra si schimburile bursiere, guvernul japonez inca detine aproximativ o treime din actiunile NTT , reglementata de Legea NTT.
Infiintata in 1953 ca o corporatie cu monopol detinut de guvern, Nippon Telegraph and Telephone Corporation Publice a fost privatizata in 1985 pentru a incuraja concurenta pe piata telecom.
Deoarece NTT detine cea mai mare parte a retelelor de telecomunicatii cu livrare de comunicatii si conectivitate pentru clientii de retail, partea care ajunge efectiv la client (FTTC sau FTTB / FTTH), se bucura de un control de tip oligopol asupra liniilor terestre in Japonia.
In scopul de a micsora ( reduce) NTT, compania a fost impartita intr-o companie holding ( compania mama ) (NTT) si trei societati de telecomunicatii (NTT Est, NTT Vest, si NTT Communications), in 1999. Legea reglementata de NTT le cere companiilor NTT Est si Vest sa se ocupe doar de comunicatii pe distante scurte si ii obliga sa-si mentina serviciu telefonic in toata tara. Ele sunt, de asemenea, obligate sa inchirieze fibre optice nefolosite (dark fiber) de la alti transportatori, la tarife fixe (reglementate). NTT Communications nu este reglementata de Legea NTT.
In Japonia, transmisiile fax pe liniile telefonice au devenit posibile cand Nippon Telegraph & Telephone Public Corporation ( o companie guvernamentala care mai tarziu a fost privatizata si este acum cunoscuta ca NTT) a lansat liniile dedicate acestui scop in 1972. 
2. Tipul intreprinderii
Nippon Telegraph and Telephone este o intreprindere globala. Aceasta isi desfasoara activitatea nu doar in Asia ci si in Europa si in America de Nor si America de Sud.


Fisiere in arhiva (1):

  • Gradul de Internationalizare a Companiei Nippon Telephone and Telegraph.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!