Gestiunea forței de vânzare pentru compania Oriflame

Cuprins referat Cum descarc?

Capitolul I: Descrierea firmei Oriflame pg: 3
Capitolul II: Criterii de organizare a fortei de vanzare .pg: 5
Capitolul III: Obiectivele si atributiile fortei de vanzare ..pg: 6
3.1 Interiorul companiei Oriflame .pg: 6
3.1.1 Manager General ..pg: 6
3.1.2 Manager de Vanzari .pg: 7
3.1.3 Manager de Vanzari Regional ..pg 7
3.1.4 Asistent al Managerului General ..pg: 7
3.1.5 Intern pg: 8
3.2 Exteriorul companiei Oriflame pg: 8
3.2.1 Client Direct .pg: 8
3.2.2 Consultanta Oriflame ...pg: 8
3.2.3 Consultantii si Directorii ..pg: 9
Capitolul IV: Formarea agentilor de vanzari ... .pg: 10
4.1 Materiale de sprijin .pg: 10
4. 2 Directori Oriflame .pg: 10
4. 3 Consultanti Oriflame .pg: 10
4. 4 Interni pg: 11
Capitolul V: Motivarea agentilor de vanzari pg: 12
Bibliografie ...pg: 13


Extras din referat Cum descarc?

Capitolul I: Descrierea firmei Oriflame
Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o ingrijire naturala a pielii prin intermediul unei forte de vanzari independenta, in afara circuitului traditional al magazinelor de desfacere cu amanuntul.
Compania Oriflame este una dintre companiile cele mai dinamice din lume, ce dispune de una dintre cele mai largi game de produse pe baza de ingrediente naturale, fara testare pe animale.
Compania a fost fondata in 1967 si este prezenta in 54 de tari, detinand suprematia in vanzari pe piata produselor cosmetice in peste 30 de tari. Anual castiga aproximativ 550 milioane EUR din vanzari, avand peste 1,4 milioane de clienti directi in toata lumea. Cataloagele sale sunt traduse in 35 de limbi, intr-un tiraj de aproape 70 de milioane de exemplare. 
In Romania Oriflame este prezenta din 1995. Compania a inregistrat, la sfarsitul anului 2002, 60% recunoastere a marcii pe piata romaneasca. Oriflame este o companie pentru romani, condusa de romani, cu capital integral suedez.
Compania Oriflame este caracterizata de un spirit intreprinzator, conducere descentralizata si o atmosfera tinereasca si plina de entuziasm.
Valori fundamentale ale companiei Oriflame:
-  Solidaritate - Oamenii care lucreaza impreuna si impartasesc aceleasi idei vor obtine rezultate mai bune. Ei se motiveaza reciproc si stiu ca eforturile unui colectiv sunt mai eficiente decat ale unei singure persoane,
-  Spirit - Oamenii hotarati au o atitudine pozitiva si nu renunta usor. Ei sunt dedicati scopului pe care il au si fac totul pentru a-l atinge.
-  Pasiune - Oamenii pasionati au puterea sa schimbe lumea. Ei cred in activitatea lor si o desfasoara cu placere. In adancul sufletului ei sunt convinsi ca se pot remarca printre ceilalti datorita pasiunii pe care o manifesta in munca lor.
Institutul Oriflame de cercetare a pielii 
Compania Oriflame are peste 40 de ani de experienta in combinarea celor mai bune ingrediente cu cercetarea stiintifica. Cei peste 100 de oameni de stiinta si experti exploreaza mereu noi ingrediente si tehnologii pentru a crea produse din ce in ce mai inovatoare care sa respecte trendurile actuale si sa satisfaca necesitatile consumatorilor.
Viata unui produs Oriflame incepe de la Institutul lor de Cercetare a Pielii. Aici stiinta este folosita pentru a crea ingrediente unice si uneori chiar patentate care sa ii evidentieze pe piata. Toate inovatiile din cadrul acestor procese sunt aplicate si testate o perioada indelungata de ani in cadrul Centrului pentru Cercetarea si Dezvoltarea Produselor din Dublin, Irlanda. Rolul acestui Centru este de a crea o formula conforma brandului Oriflame, ca ulterior produsul sa fie fabricat si comercializat. Cel mai important este insa rolul de a crea produse de care clientii sa se bucure. 
Oriflame pe scurt
-  Vanzari anuale de peste 1,3 miliarde de euro,
-  Aproximativ 2,9 milioane de consultani independenti,
-  7 500 de angajati,
-  5 fabrici de productie in Polonia, Suedia, India, China, Rusia,
-  900 de produse annual,
-  Co-fondator al fundatiei World Childhood Foundation,
-  Centru Global de cercetare si dezvoltare cu peste 100 de oameni de stiinta,
-  Produse bazate pe ingrediente naturale, care nu sunt testate pe animale,
-  Activeaza in 62 de tari, in 13 din acestea avand francize.


Fisiere in arhiva (1):

  • Gestiunea fortei de vanzare pentru compania Oriflame.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

1. https://ro.oriflame.com/about,
2. https://ro.oriflame.com/,
3. http://www.mlmnews.ro/oriflame-pariaza-mult-pe-ingrijirea-pielii-si-wellness-intr-un-nou-asalt-strategic/?p=11598.


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!