Traim vremuri din ce in ce mai explicite, gasim solutii la tot pasul pentru orice, la orice. Ni se dau sfaturi practice despre cum sa folosim un produs sau altul. Ni se fac recomandari incepand de la cum sa ne comportam in societate, cum sa ne imbracam pana la cum sa gatim. Chiar daca criza gripei aviare a fost de mult depasita, atat producatorii, cat si distribuitorii trag, in continuare, ponoasele nebuniei aviare. In ultima vreme suntem asaltati de tot felul de campanii de informare si persuadare privind consumul de produse avicole. Intrebarea fireasca ar fi urmatoarea: de ce a trebuit sa treaca atat de mult timp pana sa se faca acest tip de comunicare? Si daca se face, de ce tocmai acum? Gripa aviara si teama de a nu-si pierde afacerea i-a determinat pe multi producatori de carne de pasare sa-si indrepte privirea anul acesta catre publicitate, investind sume considerabile in promovarea brandurilor. In gestionarea crizei de imagine a aviculturii se pot observa trei surse ale campaniilor de comunicare: statul, asociatiile de producatori si comerciantii care incearca sa depaseasca situatia pe speze proprii. In Romania, producatorii au pornit campanii pe cont propriu, sustinand ca statul nu face altceva decat sa le puna bete in roate. Ultimele luni au fost deosebit de aglomerate in ceea ce priveste publicitatea pe TV. Odata cu grilele de toamna, micul ecran a fost invadat de reclame noi. Din aglomeratia de spoturi, se detaseaza cu usurinta cele care promoveaza consumul de carne gatita de pasare, client fiind Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania. Cu aceste executii, industria de gen arata ca ia in considerare din ce in ce mai serios comunicarea si ca, pentru a-si creste nivelul vanzarilor, nu strica sa apeleze la publicitate si relatii publice, mai ales dupa o criza precum cea a gripei aviare.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).