Gestionarea depozitului logistic

Previzualizare referat:

Extras din referat:

1.1 Descriere companie: Primul magazin deschis in strainatate a fost in Spania in 1973. Dupa o tentativa dificila in SUA Carrefour s-a implantat in Brazilia in 1975, apoi in Mexic. Extinderea a continuat, astfel ca in septembrie 2005 Carrefour numara 11833 magazine in 29 de tari dintre care hipermarketuri 840, supermarketuri 2361, maxidiscounturi 4636, magazine de proximitate 2581si cash&carry 200. Carrefour comercializeaza 2000 de produse alimentare, 5000 nealimentare, provenind de la 35000 de producatori. In anul 2005 Carrefour a cedat magazinele din Mexic companiei japoneze Aeon, a achizitionat magazinele Tesco din Taiwan si a cedat catre Tesco magazinele din Cehia (11 magazine) si Slovacia (4 magazine). In tara noastra au fost deschise 4 magazine fata de 125 in Spania, 40 in Italia, 56 in Belgia, 15 in Polonia si 11 in Turcia. Carrefour nu este prezent decat sub forma de franciza in Emiratele Arabe Unite, Qatar, Romania, Republica Dominicana, Tunisia, Egipt, Norvegia.

Cifra de afaceri consolidata (TTI) realizata in 2005, a fost de 113,046 mld.dolari repartizata pe zone geografice si pe tipuri de magazine.

Valorile Carrefour:

Libertate - Respectarea libertatii de alegere a clientilor prin oferirea unei game diversificate de produse si marci, alaturi de oferirea de informatii complete si obiective; asigurarea libertatii consumatorilor de a cumpara la preturi corespunzatoare puterii lor de cumparare; cresterea accesului la consum; acordarea tuturor colaboratorilor a dreptului la initiativa si la libertatea de a fi intreprinzator.

Responsabilitate - Asumarea depilna a consecintelor actiunilor noastre fata de clienti, companie, colaboratori, alte institutii si fata de mediul inconjurator.

Generozitate - Cu ajutorul experientei si fortei companiei noastre cream valori pe care le impartasim clientilor, colaboratorilor, actionarilor, partenerilor si furnizorilor nostri.

Respect - Respectarea colaboratorilor, furnizorilor si clientilor nostri. Sa stim sa ii ascultam si sa admitem diferentele dintre ei. Intelegerea si respectarea modului lor de viata, a obiceiurilor, interselor si culturii fiecaruia, oriunde suntem prezenti.

Integritate - Respectarea angajamentelor si a cuvantului dat, precum si actionarea intr+un mod onest fata de clienti, colaboratori si furnizori; sa fim integri atat la nivel individual cat si la nivelul intregii companii.

Solidaritate - Contributia la dezvoltarea economiei locale, reducerea ratei somajului, formarea profesionala si lupta contra excluziunii in colectivitatile din tarile, orasele, cartierele in care ne practicam meseria; punerea in practica a unei politici comerciale echitabile, dezvoltand impartasirea valorilor noastre; unitate intre toti membrii Grupului, indiferent de meserie, functie sau forma de comert.

Progres - Favorizarea progresului si a dezvoltarii de noi tehnologii care sa sprijine activitatea oamenilor. Favorizarea inovatiilor si inlesnirea schimbarilor prin promovarea unei politici de pionierat.

Oferta:

Compania Carrefour are o gama foarte diversificata de produse de la legume si fructe din cele mai exotice pana la carne si preparate din carne, produse din peste, lactate, dulciuri, bauturi, cosmetice si articole de menaj.

Piata :

Piata este reprezentata de toti clientii potentiali care au aceeasi nevoie sau dorinta si care sunt dispusi si au capacitatea de a se angaja intr-o relatie de schimb pentru satisfacerea acelei nevoi sau dorinte. Compania noastra se adreseaza persoanelor de toate varstele si veniturile deoarece avem o paleta de produse extinsa si preturi foarte variate, dar in acelasi timp accesibile si bineinteles persoanelor care au in oras un magazin Carrefour.

Organizare filiale:

Carrefour are filiale ce acopera toate zonele tarii; in Arad, Buzau, Iasi, Braila, Cluj, Oradea, Suceava, Brasov, Constanta, Pitesti, Bucuresti, Focsani si Ploiesti.

Obiectivele companiei:

Dupa ce anul trecut a lansat Filiera Calitatii Carrefour in toate magazinele sale, avand ca prim furnizor producatorul de carne de porc Marex Braila, acest retailer anunta proiecte similare pentru alte doua categorii de produse. "Pentru 2009 speram sa ajungem intr-un stadiu final cu alte doua proiecte identice: o filiera a calitatii pe pastrav si una pe cartof."

Dar aceste proiecte nu se pot realiza de la o zi la alta. Suntem totusi in stadii avansate de lucru si este foarte posibil ca in 2009 sa le anuntam ca fiind incheiate. Filiera calitatii este un mijloc de construire a unor parteneriate durabile cu furnizori romani",a declarat Arnaud Dussaix, Manager Achizitii si Logostiica Carrefour Romania intr-un interviu.

Obiectivele noastre:

- preturile cele mai mici de pe piata;

- calitate ridicata;

- cresterea cifrei de afacere si a cotei de piata;

- extinderea numarului

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Gestionarea depozitului logistic.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
27 037 cuvinte
Nr caractere:
274 033 caractere
Marime:
395.68KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
logistica, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!