Geantă de voiaj

Referat
5.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1062
Mărime: 18.88KB (arhivat)
Publicat de: Alexe Dragu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adelina Flore

Extras din referat

Piata reprezinta principalul camp de actiune al marketingului,cadru in care se verifica oportunitatea si eficienta tuturor activitatilor legale de conducerea procesului dirijarii profitabile de bunuri,servicii si idei de la producatorul lor pana la utilizatorul final. Din punct de vedere al marketingului,piata reprezinta totalitatea consumatorilor potentiali si actuali ai unei intreprinderi sau a unui produs/serviciu. Orice firma de pe piata are ca scop atragerea unui numar cat mai mare de consumatori si fidelizarea acestora.Deoarece piata gentilor de voiaj este una foarte extinsa iar acest produs este foarte util, producatorii doresc sa vina in sprijinul consumatorilor prin comercializarea de produse cat mai bune si eventual oferind un prêt cat mai atractiv.

Vom studia piata ceasurilor in Romania,prin intermediul firmei Lux Bag ,firma care comercializeaza o gama larga a acestui produs destinate barbatilor,femeilor si copiilor in mai multe variante :

- Travel Collection

- Business Collection

- Outdoor Leisure

Ciclul de viata a oricarui produs rezulta dintr`un efort de interpretare a istoriei comerciale a unui numar mai mare de produse,istorie de-a lungul careia pot fi identificate mai multe etape,avand caracteristici si cerinte comerciale distincte.Ciclul de viata a oricarui produs trebuie inteles ca o schematizare orientativa si de principiu a evolutiilor posibile pe piata sub aspectul vanzarilor,al profitabilitatii,al competitivitatii si al costurilor.

Lansarea este faza in care produsul este introdus pe piata,geanta Dicota AluCompact sau “haina pentru laptop” cum a fost supranumita, este clasica, usor de manuit si foarte robusta, protejand perfect aparatul de eventualele socuri.

1.Atribute

Pozitia unui produs reprezinta modul in care respectivul produs este definit de consumatori pe baza atributelor importante,altfel spus se refera la locul pe care produsul il ocupa in mintea clientilor,in raport cu produsele concurentilor.

Pozitia este data de ansamblul impresiilor,perceptiilor si sentimentelor pe care consumatorii si le formeaza despre un produs in comparatie cu produsele concurentilor.

Caracteristici fizice ale gentii Dicota AluCompact

Culoare : produsele noastre se afla pe piata sub o gama variata de culori in functie de varsta si sexul consumatorilor.Astfel :

- Pentru categoria barbati se vor folosi culori sobre cum ar fi negru, maro,,gri,argintiu.

- Pentru categoria femei se vor folosi culori mai deschise si mai feminine cum ar fi albul,rozul,rosul.

- Pentru categoria copii se vor folosi culori vii,diferite imprimeuri colorate pentru a atrage atentia acestora.

Forma :gentile de voiaj produse de firma noastra vor avea diferite dimensiuni,in functie de consumatorii produsului,ea fiind clasica, usor de manuit si foarte robusta,avand dimensiunile de 500 x 370 x 100 mm.

Compozitie: firma noastra s-a facut cunoscuta pe piata datorita gamei variate de produse profesionale.Gentile sunt confectionate din diferite materiale care confera consumatorului siguranta si confort. Pentru doamne foarte moderne, aceste genti pentru laptop model Dicota Lady Spirit, pot fi dotate si cu buzunare speciale si pentru alte obiecte personale.Dicota AluCompact a fost realizata din aluminiu,

Utilizarea principala-atributele produsului nostru sunt puse in evidenta de functiile pe care acesta le indeplineste.Functia de baza a produsului este de a proteja perfect aparatul de eventualele socuri,fiind folosite in special de adulti,barbati si femei.

Utilizarea secundara-gentile Dicota AluCompact mai indeplinesc si o functie estetica,foarte importanta si apreciata de unii consumatori.

2. Sistemul de sustinere al produsului

Marca-reprezinta un nume,un simbol,un desen si orice combinatie a acestora care confera identitate produsului si il diferentiaza de cele concurente.Marca este alcatuita din : numele de marca si semnul de marca. Marca produsului comercializat de firma noastra este LUXURY. Numele marcii este usor de pronuntat,memorat si reamintit. Se doreste ca atat numele cat si emblema sa fie usor recunoscute de consumatori si sa ii determine pe acestia sa cumpere produsul nostru

Preview document

Geantă de voiaj - Pagina 1
Geantă de voiaj - Pagina 2
Geantă de voiaj - Pagina 3
Geantă de voiaj - Pagina 4
Geantă de voiaj - Pagina 5
Geantă de voiaj - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Geanta de Voiaj.doc

Te-ar putea interesa și

Proiect marketing - genți de voiaj

CAP.I ANALIZA PIETEI I1. Identificarea pietei. Piata de referinta In general, prin piata se intelege orice plasament in spatiu si orice fragment...

Mijloace Moderne de Distrugere a Mecanismelor Explozive

Introducere Contextul socio-politic actual este înţesat de diverse intrigi, dependente într-un mod direct de conflictele de interese de diferite...

Comunicarea în Marketing

INTRODUCERE Comunicarea în marketing reprezintă un concept relativ nou, apărut în ultimele decenii ale secolului al XX-lea, ca urmare a evoluției...

Marketing

CAPITOLUL 1 ANALIZA PIEȚEI GEANTĂ DE VOIAGE CU TROLER 1.1 Identificarea pieței Separarea consumatorilor de nonconsumatori 1.2 Caracterizare -...

Plan de marketing - geantă de voiaj

1.Punct de plecare (rezumat din proiectele 1 şi 2) In urma cercetarii de marketing anterior realizata, Firma Lux Travel a luat decizia de a lansa...

Marketing - Brandul Luis Vuitton

I. Despre Luis Vuitton Unul dintre cei mai cunoscuţi designeri din istoria modei, Louis Vuitton s-a născut pe 4 august 1821 la Anchay, Jura,...

Tehnici de vânzări proiect Samsonite

Capitolul 1. Motivație Trăim într-o lume activă, unde este necesar să fim mereu în acțiune și să avem sisteme de susținere bine definite. Fie că...

Cercetare de marketing - geantă de voiaj

INTRODUCERE În urma cercetării de marketing, firma Verso Travel a luat decizia de a lansa pe piață un nou produs, și anume geanta de voiaj...

Ai nevoie de altceva?