Fundamentarea Strategiilor de Marketing

Cuprins referat Cum descarc?

CAPITOLUL I
1.1. Argument.Pg.4.
CAPITOLUL II
II.1. Definirea strategiilor de marketing.Pg.6
ll.2. Fundamentarea strategiilor de marketing.Pg.7 
ll.3. Tipologia strategiilor de marketing.Pg.13
CAPITOLUL III.
lll.1. Analiza SWOT : .Pg.21 
lll.2. Scurt istoric 
S.C.TREI STEJARI.S.R.L.Pg.26
III.3 Elaborarea analizei SWOT la firma 
S.C.TREI STEJARI S.R.L.Pg.29
Bibliografie .Pg.35


Extras din referat Cum descarc?

CAPITOLUL I
I.1. Argument
Necesitatea adaptarii firmei la cerintele mediului economico-social in care isi desfasoara activitatea, reprezinta o conditie importanta pentru desfasurarea unei activitati eficiente. Fiecare actiune a intreprinderii rezulta finalmente din intalnirea unor nevoi de consum cu stiinta de a le satisface la un nivel cat mai bun, deci, practic, din confruntarea directa a cererii cu oferta, identificarea si materializarea obiectivelor majore ale intreprinderii, circumscrise unei viziuni strategice, reprezinta obiective ale politicii de marketing ale oricareiorganizatii economice. Pentru atingerea obiectivelor politicii de marketing intreprinderea trebuie sa isi stabileasca atat atitudinea si conduita necesara cat si modalitatile concrete pentru indeplinirea lor. 
Dintre toate componentele politicii de marketing, strategia de piata reprezinta elementul cel mai important al acesteia, avand in vedere faptul ca numai printr-o adaptare dinamica la mediul economico-social este posibila si fundamentarea corecta si a celorlalte componente. 
Ca nucleu al politicii de marketing, strategia de piata constituie punctul de plecare si elementul de referinta pentru toate celelalte tipuri de strategii ale unei firme, fiind cuprinzatoare atat prin natura obiectivelor, cat si prin amploarea angajamentului material si organizatoric pe care il solicita firmei. Deoarece o intreprindere creste si ia amploare datorita maririi domeniului sau strategic, ea trebuie sa adopte, in cadrul politicii sale de marketing, un ansamblu integrat de 
strategii de piata. In functionarea sa o firma are tendinta de a desfasura un ansamblu de strategii de piata adaptate la evolutia diferitelor piete-produs, piete geografice si segmente de piata pe care s-a hotarat sa le serveasca. Problema fundamentala pentru firma consta in determinarea numarului de strategii pe care ea le poate dirija si sustine financiar in mod corespunzator. Fiind o decizie, strategia de piata este rezultatul unei optiuni dintr-o pluralitate de variante fundamentate in functie de posibilitatile intreprinderii, ca factori endogeni si particularitatile pietei in care firma isi desfasoara activitatea ca factori exogeni. Pentru ca strategia de piata sa fie bine fundamentata si sa fie aleasa cea mai buna strategie, este necesara si cunoasterea consumatorului. Totodata trebuie evidentiate si fenomenele care genereaza optiunile consumatorilor si mijloacele sau fortele antrenate pentru satisfacerea lor. Elaborarea strategiei de piata a firmei presupune parcurgerea unor etape bine definite, variantele fundamentate ale unei strategii, intalnite in practica, acoperind o paleta destul de larga. Dupa fundamentarea strategiei de piata urmeaza elaborarea mixului de marketing, prin intermediul careia se elaboreaza strategii detaliate referitoare la pret, produs, distributie si promovare.
CAPITOLUL II
II.1 . Definirea strategiei de marketing
In sensul cel mai larg, prin strategie se intelege un ansamblu de acte prin care asigura orientarea generala a eforturilor in vederea atingerii unor obiective.
Strategia de marketing se defineste ca fiind un ansamblu de principii, politici si proceduri care orienteaza activitatea de marketing a intreprinderii pe o piata tinta. Ea este constituita dintr-un sistem de elemente care contribuie la realizarea aceluiasi scop, fiecare obiectiv putandu-se descompune in subobiective de diferite grade, pentru atingerea lor fiind fixate anumite linii de actiune si termene. In functie de elementul vizat, strategiile de marketing pot capata anumite forme concrete, cum ar fi: strategia de piata, strategia de produs, strategia de pret etc. 
O strategie de marketing trebuie sa indice, fara echivoc, ce se urmareste si pe ce cai se poate ajunge la obiectivele urmarite. Obiectivele trebuie sa exprime cat mai sintetic, in termeni operationali, performantele pe care firma si le propune, iar caile de actiune se impun a face obiectul unor acte de alegere rationala.


Fisiere in arhiva (1):

  • Fundamentarea Strategiilor de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!