Forta de Vanzare a Companiei MCS Communications - Say

Cuprins referat Cum descarc?

1. Compania MCS Communications - 3 -
2. Obiectivele si responsabilitatile fortelor de vanzare - 4 -
3. Criterii de organizare a fortelor de vanzare - 6 -
4. Recrutarea si pregatirea agentilor de vanzari - 7 -
5. Motivarea agentilor de vanzari - 8 -
6. Evaluarea si controlul fortelor de vanzare - 8 -
7. Descrierea unei tehnici de vanzari - 9 -
Bibliografie - 10 -


Extras din referat Cum descarc?

1. Compania MCS Communications
MCS Communications este parte a grupului Globalicom-Trade LTD, companie israeliana cotata la bursa din Tel-Aviv. Din acelasi grup mai fac parte companiile HAT, importatorul oficial in Romania al telefoanelor mobile Samsung si DTH Television, operatorul de televiziune digitala prin satelit cunoscut sub brandul Boom.
Magazinul Say este marca a companiei MCS Communications.
Pe 26 martie 2008, Orange a semnat un parteneriat strategic cu MCS Communications. Prin acest parteneriat, Orange isi propune sa isi mentina forta canalelor actuale de distributie si sa atinga un segment cat mai larg de utilizatori. Say, prin locatiile situate cu predilectie in galeriile comerciale si mall-urile din Romania, va asigura prezenta serviciilor si produselor Orange la cele mai inalte standarde. Acoperirea de calitate a magazinelor Say, designul modern si afinitatea brandurilor au reprezentat factorii decisivi in stabilirea parteneriatului. 
Servicii Orange disponibile in magazinele Say: plata facturii Orange, programul Orange Thank You, reincarcare electronica, abonamente de voce, abonamente de date.
Reteaua magazinelor Say
In prezent exista 90 de magazine operationale in tara. Toate aceste magazine sunt localizate in cadrul principalelor centre comerciale, galerii comerciale sau mall-uri. Say vine in intampinarea clientilor care isi doresc un magazin abundent in produse, de unde pot sa aleaga in voie, dar in acelasi timp au nevoie de o structura ordonata si clara a tot ce inseamna expunere in magazin. 
Obiectul de activitate al magazinelor Say este comercializarea cu amanuntul a produselor, accesoriilor si serviciilor din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, IT si multimedia.
Misiune 
Misiunea Say este de a crea o legatura stransa cu consumatorul final. Pentru a asigura acest lucru acestia au creat un magazin viu, plin de culoare, forma si de miscare, aproape de client.
Viziune
Compania si-a propus ca fiecare client ce paraseste magazinul Say sa iasa cu zambetul pe buze, multumit de alegerea facuta si cu o experienta placuta.
Magazinul Say se diferentiaza in domeniul serviciilor IT&C prin promovarea urmatoarelor valori: onestitate, corectitudine , deschidere, orientare catre client, prietenie. 
In cadrul magazinelor Say se gasesc toate brandurile importante de pe piata: Nokia, Samsung, Sony-Ericsson, Motorola, LG, Sagem si Philips in cazul telefoanelor mobile, Canon, Sony, Fujifilm, Samsung, Nikon in cazul camerelor digitale, Apple, Samsung, LG, Sony si SanDisk pentru produsele IT-Multimedia.
Pe zona de accesorii GSM/IT/Multimedia exista o gama larga de branduri specializate pe aceasta zona: SanDisk, Kingston, Plantronics, Jabra, DreimGo si Golla.
2. Obiectivele si responsabilitatile fortelor de vanzare
Agentul de vanzari 
Obiectivele postului:
- Asigurarea activitatii de consultanta si asistenta tehnica si comerciala pentru clienti/potentiali clienti si finalizarea proceselor de vanzare in magazin concretizate prin vanzari efective;
- Participarea activa la atingerea obiectivelor de vanzari; 
- Identificarea de noi modalitati si instrumente de vanzare pentru intreaga gama de produse si servicii comercializate prin intermediul punctului de lucru (magazin). 
Principalele responsabilitati: 
- Implicarea activa in procesul de vanzare in punctul de lucru (magazin); 
- Acordarea de consultanta si asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; 
- Urmareste atragerea permanenta de noi clienti; 
- Promovarea cu buna-credinta a produselor si serviciilor disponibile in oferta comerciala a magazinului Say, prin comunicarea unor informatii complete si corecte cu privire la serviciile si produsele destinate comercializarii, prin promovarea produselor prezentate in cataloagele lunare Say;
- Implicarea activa in stabilirea si atingerea/depasirea obiectivelor de vanzare stabilite pe perioade determinate (lunar, trimestrial, anual etc) pentru magazinul in care lucreaza; 
- Respectarea calitatii actului de vanzare: perfectionarea tehnicilor proprii de vanzare a produselor/serviciilor si a abilitatilor de comunicare in lucrul cu clientii; 
- Respectarea modalitatilor de intocmire si predare a documentelor pentru vanzarea produselor, in conformitate cu procedurile companiei si cu legislatia in vigoare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Forta de Vanzare a Companiei MCS Communications - Say.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!