Formula AS

Cuprins referat Cum descarc?

1. Analiza 1
2. Obiective 3
3. Strategie 3
4. Program operational 3
4.1. Activitati 3
4.2. Durata 3
4.3. Resurse necesare 3
4.4. Responsabili 3
5. Plan de implementare 4
6. Monitorizare si evaluare 5


Extras din referat Cum descarc?

1. Analiza
Formula AS, saptamanal, format tabloid, 24 de pagini pe hartie de ziar. Lansata in 1991, Formula AS e una dintre ,,istoriile de succes" ale presei romanesti a anilor '90. Condusa de Sanziana Pop, autoarea unui splendid roman de tinerete, "Serenada la trompeta", cunoscuta mai apoi, in anii '70-'80, ca unul dintre cei mai valorosi ,,reporteri literari"si autori de interviuri cu scriitori de la noi, si de Toma Roman, redactor- sef, eseist specializat in sociologia culturii si in analiza politica, revista profita de aceste inclinatii catre comunicare si pragmatism ale unor intelectuali care fac cu program o publicatie ,,de consum". Pe de o parte, Formula AS e scrisa bine, profesionist, fara acel aer diletantistic de care sufera majoritatea ,,concurentei" de pe piata romaneasca; pe de alta parte, reteta amesteca atent tot ce intra in raza asa-numitului ,,larg consum": de la politica la interviuri cu ,,VIP-uri"si de la retete pentru gospodine la muzica adolescentilor. Cronica politica a saptamanii, sustinuta multa vreme de catre Toma Roman, a fost preluata de Dan Pavel. O rubrica glumeata despre realitatea romaneasca de zi cu zi sustine N.C. Munteanu. Rubrica de ,,Cultura " merge pe evenimente de interes larg (festivaluri, filme etc.) si pe dimensiunea biografica (cum isi traiesc artistii viata, ,,Monologuri cu scriitori" etc. Pagini de recomandari medicale, fotomodele, pop-rock, zodiac s.a.m.d. Nu trebuie uitat marele merit al Formulei AS de a fi gazduit timp de mai multi ani o rubrica saptamanalaa de articole semnate de Mircea Nedelciu.
Formula AS este distribuita national, avand ca tiraj mediu in ianuarie - decembrie 2007 - 200.000 / editie si o audienta de 1,9 milioane cititori / saptamana. Cu un pret de coperta foarte scazut, publicatia a sugrumat asa-numita piata a revistelor de femei mass market sau low market.
Revista Formula AS, liderul audientei de ani buni pe piata saptamanalelor, nu este nici pe departe un mare vanzator de spatii publicitare. In ultimele doua luni, audienta sa a crescut pas cu pas: cu 5,4% in octombrie fata de septembrie si cu 6,6% in noiembrie fata de luna precedenta. In clasamentul primelor zece saptamanale cu cea mai mare audienta se afla trei ghiduri TV: TVmania, ProTV Magazin si Acasa Magazin. Succesul acestora se datoreaza preferintei romanilor pentru singura distractie ieftina si la indemana: televizorul. Cele trei ghiduri TV exploateaza la maximum acest comportament. 
ANALIZA SWOT
PUNCTE TARI PUNCTE SLABE
- brand recunoscut
- diversitate de informatii acordate cititorilor
- aspect comercial placut
- informatii noi tot timpul, pe gustul publicului target
- distribuitori stabili
- pret de achizitie ce permite o marja comerciala decenta
-existenta unui sistem de livrare la domiciliu - marirea tirajului necesita un capital initial si capital pentru sustinerea rulajului
- posibilitatile de control a unitatilor din teritoriu este limitata
OPORTUNITATI AMENINTARI
- avantajul "primului sosit" (prezenta in piata din anul 1991)
- numarul persoanelor interesate de informatii din domeniile tratate de Formula AS este in continua crestere 
-repozitionare de la segmentul economic la segmentul main-stream
- dezvoltarea internetului, a conexiunilor de mare
viteza, ce creste posibilitatile de informare
Brandul se pozitioneza in segmentul economic, pretul fiind de 2,5 lei/revista.
Formula AS a apelat de-a lungul timpului la mai multe tehnici de promovare, in prezent avand un club Formula As, un forum de discutii si Fundatia "Formula AS" unde banii donati de cititori sunt pentru persoane cu probleme grave de sanatate.
MICROMEDIU:
1. Concurenta:
- Directa este data de producatorii aceluiasi tip de produse( Felicia)
- Indirecta este data de produse ce satisfac aceeasi nevoie (TVmania, ProTV Magazin si Acasa Magazin)
- Interna sau externa si se raporteaza la piata vizata si definite din punct de vedere geografic, respectiv segmentele tinta de piata (Cosmopolitan)


Fisiere in arhiva (1):

  • Formula AS.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!